Medya da ki kedi benim kedim
(Onun bu tür fotoğraflarını çekmeyi seviyorum)
_★_★_★_★- Okul kütüphanesinde -
Bir kaç tenefüs boyunca kütüphane de Tommynin istediği kitabı arıyordum, Ayrıca Alex de benden bir kitap istiyordu neden benden istiyorlardı ki, ben neden kabul ettiysem zaten.
Daha çok fazla raf vardı ve çok fena yorulmuştum, kütüphanede ben dışında kimse yoktu. Tekrar bakıyordum raflara. Bakmaktan gözlerim yoruldu, zaten gördüğüm rüyalar yetmiyormuş gibi. Sanırım ilaçlardan dolayı bu tür rüyalar görüyordum.
Biraz dinlenmek için yere oturdum, keşke yanıma Dreami alsaydım ama kulüp ile ilgili işleri var, aslında benimde bitirmem gereken bir oyun vardı, bir saniye tiyatro oyununu bitirmem gerekiyordu, yarın son gündü. Bu sefer boka batmıştım, bir insanın her şeyi ters mi gider.
Kafama düşen iki kitap beni gerçekliğinin dünyasına çekiverdi. Bu kitaplardan ikisi de bulmam gereken kitaplardı. Çok teşekürler gizemli kitap atıcı.
Kitapları alıp kütüphaneden çıktım. İlk işim Tommynin yanına gitmekti. 3. kata çıktım, koridorun en sonunda olması gerekiyordu kulüp odası ama burası sadece bir depoydu. Kapıyı tıkladım, hızlıca kapı açıldı ne olduğunu anlamadan Tommy beni içeri alıp sandalyeye oturtmuştu.
Tommy: Kitapı buldun mu?
George: Evet buldum ama kendim değil.
Tommy: Nasıl yani?
George: Biri kafama attı diyelim.
Tommy: Şimdi bunu düşünmeye gerek yok, kitabı alıyım.
Kitabı Tommye uzattım, elimden hızlıca almıştı, çok dağınık davranıyordu. Gözlerinin mosmor olduğu burdan bile netti.
George: Tommy uykunu iyi alıyor musun?
Tommy: Ben mi? Evet alıyorum ne olmuş ki.
George: Pek öyle görünmüyorsun.
Tommy: Sadece bir şey çok karmaşık ama gerçek bu olabilir gibi geliyor.
George: Nasıl yani?
Tommy: Babamın çocuk kaçıran kişi olabileceğinden şüphelenenler var ve biraz hak veriyorum.
George: Dur ne!?
Tommy: Biliyorum ama çok doğru gibi. Karga burunu araştırdım kurbanlarının ölülerini kargalara yedirtiyordu ve eskiden bir karga eğitmeniymiş.
George: Ama şu sizin karga burun ölmemişmiydi, en son bana böyle denmişti.
Tommy: Evet ama çocukları kaçıran kişide aynı yolu izliyor ve babamda eskiden bir karga eğitmeniydi oda kargalara et veriyordu.
George: Tommy bu sadece bir benzerlik.
Tommy: Değil George.
Tommy önüme bir tahta getirdi ve üzerindeki örtüyü çekti, orda her şey yazıyordu. Kırmızı çizgiler Philza ile uyuşuyordu.
Tommy: Tubbonun kaybolduğu gece babamda evde yoktu, sence bu ne demek oluyor?
George: Tommy sadece bu bir teori.
Tommy: Okuldaki bir kaç kişi bile şüpheleniyor, ben bile bu durumun içindeyim.
George: Senin için bunu araştırcam Tommy, en azından biraz rahatlar mısın?
Tommy: Ne yapmayı planlıyorsun?
George: Başka bir şüpheli daha yok mu? Onun evine giricem.
Ben ne diyorum böyle, şu an cidden bu kişi ben miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shiny town
Fanfictionaçıklama bulamadım kafama göre takılıyorum kısacası gerilim korku tarzı bir şey