"?"
Sadece ölümünü beklemek için yaşayanlardan birisiniz ama tuhaf neden insanlar bunu yapıyor, ölmek isterken; ölmekte istemiyorlar.
İntihar etmek istiyorlar ama intihar etmekten korkuyorlar neden peki? Bir çocuğa " Ölmek ister misin?" diye bi soruyu sorarsanız büyük ihtimalle "Hayat güzel neden ölmek istiyim." der ama sadece küçük bir bücür nerden bilir gerçek açıyı. Mumu patlatmanın ne olduğunu bilir miydi?
Kabusların ne olduğunu bilir miydi? Acının ne olduğunu bilir miydi? Kendi elleriyle bir çocuğu öldürmenin acısının ruhuna verdiği duygunun ne olduğunu bilir miydi?
"Pov Georgedan"
Kabus şimdi başlıyordu. Bu gün ormana gitme planımız iptal olmuştu. Gölün orda iki çocuk cesedi bulunmuştu. Sadece iki küçük çocuğu neden öldürsün? Neden?
Bu herif iyi değildi. Bunu anlıyordum daha fazla çocuğu öldürebilirdi ve yapıcaktı. Tommy bana bir fotoğraf gönderdi. Çocukların cesedinin yanında bulunan bir not vardı, üzerinde "Mumları patlatın." yazıyordu, garipti. Mum patlatmak ne gibi bir şeyi ortaya çıkarıcaktı, biraz düşündüm ve bu yazdığı şeyin ne olduğunu anladım.
Bu bir oyundu ne kadar tehlikeli olsa bile eğlenceliydi, küçükken hep oynardım. Mumun üzerine bir şey döküp çakmakla yakıp onun duman çıkarmasını sağlıyordum ve buda patlamış gibi duruyordu.
(Bunu bende yapıyordum ama sonra bıraktım)Ama bunu nerden biliyordu. Bu sadece mahalle çocuklarının oynadığı küçük bir oyundu. Garipti, cidden garipti ve o oyun neden o iki ölü bedenin baş uçlarına bırakılan bir not üzerinde yazıyordu?
Telefonu kapaltıp bir köşeye bıraktım. Dışarıdan siren sesleri duyuluyordu. Polislerden bir kaç kişi daha gelmişti. Ama her şey için geçti, iki çocuk beyaz ışığı çoktan görmüştü.
Camdan biraz daha dışarıya baktım. Gözümün önüne atılan bir şey beni geriye gidip düşmeme sebep oldu, ayağa kalktım, camı açıp etrafa baktım. Kağıt vardı. Hemen alıp içini açtım yine aynı şey yazıyordu ama bu sefer farklıydı. "Mumları patlat sadece dumanı istiyorum." yazıyordu.
Bu sefer benden istiyordu, anladığım kadarıyla ama neden? Yapmalımıydım? Şu an evde tektim ve bu ne kadar güvenli olurdu bilmiyordum. Her koyun kendi bacağından asılır, hem ölmek için plan yapıyordum uzun zamandır işime gelirdi.
Odamdan çıkıp mutfağa gidip tezgaha yaklaştım, tezgahın üzerinde mumlar vardı, mumları alırken gözlerim bir kağıt parçasına kaydı. Elime aldım annen yazmışdı. Eve geldiğimde evde yoktu zaten. Ama şu an bunu okuyamazdım.
Çekmeceleri karıştırdım, en sonuncu çekmecede bulmuştum çakmağı; bahçeye çıktım. Kutuların olduğu kulübeye gittim. İçeriden mavi bir şişe aldım, bunun o duman çıkartan şey olduğunu umuyorum.
Kulübeden çıkıp bahçenin ortasına geçtim, mumun üzerine o sıvıdan döküp çakmakla yaktım. Biraz bekledikten sonra duman çıkmaya başladı. O his tekrar geldi arkamda biri vardı buna yüzde yüz eminim, bakmam gerekiyor muydu? Ya bir şey yoksa, mumu söndürdüm ve arkama baktım.
Uzakta bir gölge vardı, elindeki bıçakla duruyordu sadece. Dur elinde bir bıçak vardı ve bıçak uzundu şimdi boku yedim. Ayağa kalkıp eve doğru koştum arkadan sertçe sürgülü kapıyı kapaltıp kitledim. Perdeleri kapattım, kapıdan ses gelmeye başladı eve girmeye çalışıyordu. Biraz bekledim sonuçta kapı kitliydi içeri giremezdi, birini aramam gerekiyordu. Telefonum yukarıda kalmıştı, merdivenlere yöneldiğim de ses kesildi; belkide gitmişti. Bunu dememle biri beni tutmuştu. Ağzımı kapaltıyordu. Boynumda bir şey batıyordu. Bağırmaya denesem bile sertçe ağzımı kapaltıyordu. Boynumdan bir şey akıyordu. Bu benim kanım olmalıydı!
__________________
Naber ehe
Biraz delirdim ve biraz kafa dağıtmak istiyordum. Neyse bu bölüm kısa oldu kusura bakmayın :D
Evet o mum patlatma şeyini yapıyordum ve korkmuyordum ama sonra annem öğrendi ve kızdı sonuçta dokuz yaşında bir çocuğun böyle bir şey yapması tehlikeliydi
(Ama bu beni durduramazdı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shiny town
Fanfictionaçıklama bulamadım kafama göre takılıyorum kısacası gerilim korku tarzı bir şey