Burda biraz time skip olcak çünkü yazmaya üşendim
_________
-okulda-
"Pov Georgedan"Okula gelmiştim, bu sefer yanımda Dream yoktu bir süre yanlız kalmaya ihtiyacım vardı çünkü, son olanları biraz sindirmem gerekiyordu. Koridorda çok kişi yoktu şansıma ben biraz erken gelmiş olabilirdim, sınıfımın olduğu kata çıktım. Merdivenden çıkarken birine çarpmıştım.
George: A özür dilerim önüme bakmıyordum kusura bakmayın.
Fundy: Sorun değil olur öyle.
George yere düşen kağıtları toplamaya başladı, içinde utangaçlık hissi yayılmıştı çoktan, George yerdeki kâğıtları Fundye uzattı.
Fundy: A gerek yoktu kendimde yapardım.
George: Sorun değil kendimi böyle affettireyim.
Fundy kağıtları aldı, kağıtları biraz düzenledi, o sırada George Fundyi süzdü. Göz altları mosmordu ve kızarık gözleri vardı parmaklarıda öyleydi. Sanırım demir eksikliğinden dolayı parmakları böyleydi benim parmaklarımda öyledir.
Fundy: Adın George demi.
George: E evet sen nerden biliyorsun?
Fundy: Gazetecilik kulübünde olunca insan her şeyi biliyor ve sanırım benim sınıfımdasın.
George: Evet ama seni fark etmemiştim.
Fundy: Sorun değil kimse farketmez beni, hayalet gibi gezerim etrafta.
Fundy kağıtları çantasına koyup, aşağa kata indi. George içinden biraz ona benzediğini geçirdi, George sınıfın olduğu kata gelmişti, bu katta çok kişi yoktu hatta koridor bomboştu
Koridorda yürümüye devam ettim, Etrafa ilk gün çok bakınamamıştı, bu katta bolca kulüb odası vardı hatta bir tanesi doluydu, duvardaki yazıya baktım spor kulübü vardı, içerden bir ses yükseldi. Yoluma devam ettim, bir sonraki oda müzik kulübüydü, içerde biri gitar çalıyordu ama kim olduğunu anlayamamıştım zaten anlasam ne yapabilirdim ki.
Sınıfa geçtim içi boştu sadece bir kişi vardı arka sırada bir şeylerle uğraşıyordu, görmezden gelip yerime oturdum. Dışarıyı seyrettim, yine hava bu gün kapalıydı, yağmurlu havaları severim o zaman daha çok ilham dolu oluyorum. Arka sıradaki çocuk elindeki şeye bolca küfür savurdu.
Alex: Hay sikiyim böyle işi, seni aldığım güne lanet olsun, kamerada kamera değil.
George: Kameran mı bozuk?
George ilk defa korkmadan soru sormuştu.
Alex: Evet maalesef, zaten külüstür bir makine.
George: Anladım.
George başını sıraya koydu daha vardı vakit o yüzden biraz dinlenmeye karar verdiği an bağırma sesi geldi.
Tommy: ALEX
Alex: Ne oldu yer mantarı, yine mi rakun buldun?
Tommy: Hayır şu bizim yazar çocuğu buldum.
Alex: Nerdeymiş bu çocuk?
Tommy Georgeu işaret etti, Alex Georgeu incelemeye başladı dünkü yeni öğrenci olduğunu fark etti, Tommy Georgeun kafasında başına gelip dürttü. George hemen ayağa kalktı.
Tommy: A kusura bakma.
George: Sorun değil sadece dokunmadan daha iyi olur.
Tommy: Anladım, şey aslında sana soru sormak istiyorum eğer şu an müsaitsen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shiny town
Fanfictionaçıklama bulamadım kafama göre takılıyorum kısacası gerilim korku tarzı bir şey