eski ev

41 5 5
                                    

George: Ne?!

Tommy: Tek yazı yazmakta iyi olan sensin George.

George: Ama neden istiyorsun?

Tommy: Çok kolay Karl sanki evden kendi kaçmış gibi göstermek için.

George: Babası anlamaz mı?

Tommy: Onun yazısını taklit etmen gerekiyor bu kadar sadece.

George: Peki tamam ama bana yazısı gerekiyor.

Tommy: Sen bana bırak onu.

Tommy telefonu cebinden çıkarıp birini aradı, konuşmak için odadan çıktı. Geri geldiğinde telefonundan bana bir fotoğraf gösterdi.

George: Bu onun yazısımı?

Tommy: Evet.

George: Nerden buldun peki?

Tommy: Sapnap attı nedense onda çok fazla Karlın yazdığı şiir yada mektuplar var.

George: Neyse sorgulamamak daha iyi.

Cama çat diye bir sey çarpar, Tommy benden daha meraklı bir şekilde cama bakar; camı açıp dışarı bakar.

Tommy: LAN TEK BAŞINA MI KAÇIRDIN ÇOCUĞU!

Sapnap: Az daha bağır herkes duysun.

Cama yaklaşıp aşağıya baktım. Sapnapın yanında Karl dedikleri çocuk vardı. Sapnap Tommyden daha istekliydi galiba Karlı kaçırmaya.

Sapnap: Aşağıya gelmeyi düşünüyor musunuz?

Tommy: Tamam geliyoruz.

Tommyle birlikte evden çıkıp bizim bahçeye gittik. Yerde mermerin üzerine oturuyorduk, ölüm sessizliği vardı kimseden bir cıt dahi çıkmıyordu ama Tommy bu sessizliği bozdu.

Tommy: Karl bize kaçırıldığın günü anlatmalısın.

Karl: Ama çok bir şey hatırlamıyorum.

Tommy: Bildiklerin bize yeter.

Karl iç çekip, konusmaya başladı.

Karl: O gün corpse ile buluşmam gerekiyordu beni bir iş için çağırmıştı,  bende sorgulamadan gelememi istediği yere gittim.

George: İşin ne olduğunu söylemeyip seni gecenin köründe ıssız bir yere çağırıyor ilginç.

Karl: Evet aslında ama ondan hiç şüphelenmiyorum diyebilirim.

Tommy: Sen anlatmaya devam et nereyi varıcagımızı sonra tartışırız.

Karl: Ayağa kalkıcakken eski bir televizyon çalışmaya başladı. Görüntüde benim bir videoum vardı küçükken çekilen, tuhaftı. Ormanın içinde televizyonun çalışması ayrı bir tuhaf  benim videoumun orda olması ayrı bir tuhaf.

Sapnap: Aynı durumu bende yaşamıştım.

Tommy: Nasıl yani?

Sapnap: Şehirdeydim durağa giderken sokaktaki bir televizyon vardı ordada  bir videom vardı.

Tommy: Sanırım bu işin içinde başka şeyler dönüyor.

Karl: Aslında şüpheli kişileri sorgulasanız. Daha mantıklı olabilir.

Tommy: İyi de bu nasıl yardımcı olcak?

Karl: Beni kaçıran kişi ile o lunaparkta ki kişi farklıydı ve bu işin içinde iki kişi olabilir.

Tommy: Bunu hiç düşünmemişim.

Sapnap: Karlın senden daha akıllı olduğu kesin.

Tommy: En azından matematiğim 25 değil.

shiny townHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin