karmaşık

31 3 0
                                    

Karşımda Dream duruyordu, okula gelmediğimden dolayı gelmiş olmalıydı.

Dream: Tommy her şeyi anlattı.

George: E ne olmuş yani.

Dream, elimden aldığı ilaçları masaya bıraktı. Yatağa oturdu. Bir şey düşünüyordu ama ben bile anlamıyordum artık insanları.

Dream: Gördüğün rüyalar, aynı durumu yaşayan bir dostum vardı.

George: Cidden mi?

Dream: Evet ciddiyim.

George: Peki şu an nerde? Onunla konuşma imkanımız varmı?

Dream: şimdilik soruları ben sorucam George.

Başımla onayladım.

Dream: Jschlatin evine girdiğini biliyorum, ordan bir anahtar aldın. Peki nerenin anahtarı?

George: kilitli bir odanın, hatta gece gördüğüm bir rüya bunla alakalıydı.

Dream: Aslında George, Jschlat bir kaç gündür evde yok.

George: Ama nasıl?

Dream: Bende bilmiyorum, geçen sefer iki polis eve girdi ama bir şey bulamadılar tüm odalara baktılar ama bir şey bulamadılar.

George: İşini iyi yapıyor yani.

Dream: Evet çok garip bir adam.

Onun gibi birisini anlamakta garip oluyordur.

Dream: O yüzden sakin ol artık, polisler artık onun asıl kişi olduğunu düşünüyor.

Bu içimi rahatlattı ama bir şey rahatsız vericiydi niye kendini açığa çıkardı hemen.

George: Ama kendini açığa neden çıkarttı?

Dream: Bende bilmiyorum George.

Telefonuma uzandım, telefonu açtığımda Tommyden çok sayıda mesaj olduğunu gördüm.

Tommy'nin attığı mesajlar genellikle neden okula gelmedin amacıyla yazılmıştı ama son mesaj farklıydı. Okuduğumda inanamadım.

George: Dream.

Dream: Efendim?

Mesajı Dreame gösterdim. Oda benim gibi şaşırmıştı. Dışardan siren sesleri geliyordu. Artık Jschlat bir suçlu değildi artık ölüydü.

-Akşam vakti Tommynin evinde-

Tommy: Hay sikem böyle işi!

Alex: Sakin ol genç dostum.

Tommy: Nasıl sakin olabilirim? Tüm harita karıştı.

Tommynin evindeydik. Jschlatin öldürülmesi Tommynin yaptıgı tüm çıkarımları bozuyordu.

George: Kim onu öldürmek istesin ki?

Tommy: İşte orası tam bir bok çukuru.

Fundy: Sakince düşünelim tamam mı? Elimizdeki şeyleri tekrardan göz gezdirelim.

Wilbur, Fundy' nin fikrini onaylayıp önümüze bulduğumuz eşyaları koydu.

Tommy: Belki yetişkinlerden biri Jschlat'e kinliydi.

Techno: Ama kim?

George: Jschlat ile yakın olan yetişkinleri belirleyelim böylece bulabiliriz.

Tommy ayağa kalkıp tahtaya doğru yöneldi, bir kaç kişinin fotoğrafını tahtaya astı.

Tommy: Dreamin babası, Karlın babası, Skeppy'nin ailesi ve kendi öz babam Jschlat ile yakın olan kişilerdi.

Wilbur: Öncelikle babamız birini öldürmez Tommy o yüzden-

shiny townHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin