1.Bölüm

249 27 102
                                    

Medya: Nisa Kaya

"İyi ki doğdun Nisa"
"İyi ki doğdun Nisa"
"İyi ki doğdun iyi ki doğdun"
"Mutlu yıllar sana"

Evet muhteşem doğum günü partimdeydim.
Herkes çok eğleniyor,çılgınlar gibi partinin tadını çıkarıyordu ama ben ise tam şuanda 17 yıllık hayatımın tamamen bir yalandan ibaret olduğunu öğreniyordum!

Doğru duydunuz evet! Gerçekten tam şuanda annem ve babam tarafından evlatlık olduğumu dinliyordum. Filmi çekiyoruz kardeşim ne bu rahatlık anasını satayım.

"Bak Nisa sen bizim öz kızımız değilsin."

Cidden mi?

"Ama biz seni öz veya değil çok sevdik"

"Ben anneliği sende öğrendim."

Eyvallah ya.

"Evet Nisa seni çok sevdik kızım ama artık genç bir kızsın ve gerçekleri öğrenmen gerek."

"Anne siz ne dediğinizin farkında mısınız?"

" NE DEMEK ÖZ KIZIMIZ DEĞİLSİN?"

Allahım rüyada mıyım ben! Nolur bu bir kabus olsun.

" Bak Nisa zor biliyorum ama öz ailen bize ulaştı ve seninle tanışmak istiyormuş."

"Ne demek öz ailen bize ulaştı!"

Şuan cidden benimle dalga geçiyorlardı. Bunca zaman beni bulmayan öz ailem şimdi en güzel yaşımda beni ailemden koparıcak mıydı? Gerçekten saçmalıktı annemlerin ise onları bırakıp öz aileme dönüceğimi mi düşüyordu anlamıyordum.

"Nisa bak yarın ilk iş hastaneye gidip DNA testi yaptırmak."

Yok canım daha neler ben hâlâ uyuyorum.

"Nisa artık şımarık bir kız çocuğu gibi davranma!"

"Bir dakika ne sizce şuan şımarıklık mı yapıyorum?" Ya biri beni uyandırır bu kabustan ya da ben kafayı yerim. "Farkında mısınız bilmem ama az önce hayatımın yalan olduğunu öğrendim!"

"İsmet canım sakin ol bebeğimiz korkuyor."

Heh sonunda bir insan evladı duygularımı geçte olsa anladı. Tam o sırada babam ani bir hareketle annemin karnına kafasını koydu. Lan bu aşağılık yerde neler dönüyordu. "Anne sen hamile misin?"

"Evet, sonunda gerçek bir ailem oluyor."

İşte aslında tam şuanda olayların ne kadar ciddi olduğu anlamıştım. Ailem yeni bir bebek bekliyordu ve beni çoktan gözden çıkarmışlardı. Eğer bu bebek olmasaydı asla gerçekleri öğrenemiyeceğimi biliyordum. Bir hışımla kalkıp bahçeye doğru yürümeye başladım benim için parti bitmişti onların eğlenmesinin bir anlamı yoktu.

"KAPAT ŞU MÜZİĞİ!"

"PARTİ BİTTİ HERKES BOŞALTSIN BURAYI."

Şimdi ise sadece odama çıkıp uyumak istiyordum. Bu yaşananların artık bir rüya olmadığının farkındaydım. Eğer ailem beni bu kadar çabuk gözden çıkardıysa bende onları gözden çıkarabilirdim.

Rüyada mıyım? / AİLE KURGUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin