Part 1

373 96 235
                                    

دانشگاه Yale، 25 دسامبر 2020

-:"هی چشم بادومی، کجا میری؟ امشب دور همی داریم؟"

پوزخندی به پسر رو به روش زد و گفت:"یه جور میگی چشم بادومی انگار چشمای آبی و درشتی داری احمق!"

پسر خندید و گفت:"باشه بیون بکهیون، دور همی رو میای؟"

-:"آره. میام. فکر کن نیام."

-:"مگه میشه کاپیتان تیم بدمینتون تو دور همی نباشه!"

-:"این سری، آخرین بازیمه! دیگه باید بشینم درس بخونم."

-:"درس بخونی یا بخونی؟"

-:"تفاوتش چیه شیائو؟"

-:"هیچی ... اصلا تفاوتی نداره."

و به پسری که با چشمای ریز شده و برزخی بهش خیره بود نگاه کرد.
بیون بکهیون، دانشجوی ترم سوم، رشته موسیقی و آواز! کاپیتان تیم بدمینتون و البته بدبوی دانشگاه! کسی که همه دانشگاه یه بار حداقل یه اسمش (نام ضربه ای در بدمینتون) ازش خوردن! جذاب و ریزه میزه، و البته دعوایی و عصبی! کافیه که یه حرفی بهش بزنی و 24 ساعت تموم نشده، انتقامش رو نگیره! بهترین راه اینه که آروم و آهسته کنارش راه بره و هر چی بهت میگه بگی چشم! بدون فکر، بدون تعلل، بدون تفکر!
بکهیون پوزخندی زد و گفت:"جدیدا زیاد حرف میزنی پسر. راستی، دور همی امشب کجاست؟"

-:"توی خوابگاه شما! طبقه پنجم..."

-:"موضوع؟"

-:"احضار ارواح!"

بکهیون خندید و گفت:"بیخیال پسرا! این بازیا قدیمی شده!"

شیائو بهش نزدیک شد و گفت:"هی مگه نمیدونی که خوابگاه شما روح داره؟"

بکهیون خندید و گفت:"آره یه روح بی ادب داره شبا بو میده نمیذاره بخوابم. چرت نگو شیائو!"

-:"اگر نمیترسی، شب بیا."

و بدون توجه به بکهیون که برزخی بهش نگاه میکرد، حرکت کرد. بکهیون با خشم گفت:"ترس رو بهت نشون میدم. امشب اگر روح گازت نگرفت، خودم میکشمت!"

شیائو خندید و بدون نگاه کردن بهش، دست تکون داد و رفت.

⊙⁠.⁠☉⊙⁠.⁠☉⊙⁠.⁠☉⊙⁠.⁠☉⊙⁠.⁠☉⊙⁠.⁠☉

دانشگاه Yale، 20 فوریه 2022

عصبی به دوستش نگاه کرد و گفت:"واقعا باید اینطوری باشه؟ واقعا باید الان که ترم آخرم، هم اتاقیم عوض بشه؟"

دوستش دستش رو روی شونه اش گذاشت و گفت:"هی چانیول، حرص نخور. چند ماه بیشتر نیست که! تحملش کن."

-:"آخه وقتی هم تو هستی هم من، چرا باید هم اتاقیم عوض بشه؟"

-:"چون اون کسی که درخواست داده با تو هم اتاقی بشه، نمیتونه بیشتر از یک ترم با کسی بمونه. بهترین گزینه هم دانشجوهای ترم آخری هستن."

Did YOU call ME? (Completed)Where stories live. Discover now