Part 10

209 62 219
                                    

روی تخت نشسته بود و به پسری که 3 روح پشت سرش ایستاده بودن خیره شد. نفس عمیقی کشید و گفت:"الان دقیقا چه کوفتی اتفاق افتاده؟"

بکهیون شونه ای بالا انداخت و گفت:"کافیه یه روح لمست کنه... یا تو لمسش کنی، وارد دنیاشون میشی، البته اگر نمرده باشی... یا حتی اگر مرده باشی."

چانیول نگاهش کرد و گفت:"خودت فهمیدی چی گفتی؟"

استوارت خندید و گفت:"الان صدام رو میشنوی؟ من یه روحم!"

چانیول پوکر فیس نگاهش کرد و گفت:"آره هم صدا دارم هم تصویر فول اچ دی!"

-:"خوبه. پس بذار من بهت کامل توضیح بدم. ما ارواح، برخلاف تصور شما انسانها، میتونیم شما رو لمس کنیم. کافیه چشممون شما رو بگیره و یه لمس کوچک داشته باشیم، دنیاتون جهنم میشه! کم کم از خوابهاتون وارد میشیم و کم کم وارد دنیای واقعیتون میشیم و کم کم شما ما رو میبینید و کم کم شما هم نفرین شده میشید. صداهایی میشنوید که نباید بشنوید، چیزایی میبینید که نباید ببینید. فقط کافیه که لمستون کنیم. حالا گاهی پیش میاد که این لمس فراتر میره و ما شما رو نابود میکنیم. مثل افسانه های ارواح! اون وقتیه که شما ما رو صدا کنید، حالا به هر روشی! بکهیون یکسال پیش ارواح رو صدا کرد و تو چند وقت پیش! هر کسی که ارواح رو صدا کنه، به بدترین حالت ممکن میمیره. مثل دوستای خودت! مثل دوستای بکهیون و مثل ..."

چانیول وسط حرفش پرید و گفت:"مثل بکهیون!"

و دستش رو جلوی دهنش گذاشت و به بکهیون نگاه کرد و بکهیون گفت:"من روح نیستم."

-:"چرا هستی. تو به من چشم داشتی! من مطمئنم تو رو دیدم، همون روز بالای پشت بوم. دامینیک گفت که یه روح به من چشم داره و یه پسر ریزه میزه ست."

استوارت گفت:"ولی اون من بودما!"

-:"ازش حمایت نکن. از وقتی بکهیون وارد اتاق من شده، همه چیز عجیب و غریب شد، کابوسهای من، اون صداها، اون لمس ها! بکهیون یه روحه."

-:"دارم بهت میگم اونا من بودم."

چانیول عصبی گفت:"خفه شو دیگه. هی میپره وسط حرفم."

استوارت لبش رو گزید و گفت:"چشم ددی."

چانیول متعجب به پسر نگاه کرد و بکهیون خندید و گفت:"استوارت روت کراش زده. اونم شدید. حتی بخاطر تو به من خیانت کرد. اولش گفته بود فقط رو من کراش داره!"

-:"یعنی ارواح با آدمها ..."

-:"طبیعتا نباید بخوابن و اگر بخوابن، اون آدم صد در صد میمیره."

-:"و تو گفتی با یه روح س.کس کردی."

-:"آره."

-:"پس صد در صد مردی. وای باورم نمیشه چند وقته که با یه روح زندگی میکنم."

Did YOU call ME? (Completed)Where stories live. Discover now