دانشگاه Yale 21 فوریه 2022، ساعت 10 صبح
-:"چانیول..."
نفس نفس زنان خودش رو به چانیول رسوند و چانیول گفت:"چی شده؟"
-:"واقعا نشنیدی؟"
-:"چیو؟ از ساعت 7 صبح تو تمرین بودم."
-:"رزالین رو کشتن..."
چانیول متعجب به دوستش نگاه کرد و گفت:"یعنی چی کشتنش؟"
-:"بلا صبح که بیدار شده، اون رو دیده که مرده... روی صورتش خونی بوده که برای خودش نیست و هیچ اثری از اینکه کسی خفه ش کرده باشه نیست ولی میگن بخاطر خفگی مرده!"
چانیول با دهن باز گفت:"نکنه ترسیده بخاطر همون مرده!"
دیوید عاقل اندر سفیه نگاهش کرد و گفت:"بهت میگم خفگی! بعد تو میگی ترس؟"
-:"باورم نمیشه! آخه چطوری؟"
دیوید سر تکون داد و گفت:"یکی امروز گفت تاریخ داره تکرار میشه..."
-:"تاریخ چی؟"
-:"پارسال تو نبودی... پشت سر هم قتلهایی اتفاق میفتاد که همه میگفتن کار ارواحه! چون هیچ دلیل منطقی برای اون مرگ نبود... مثل رزالین."
چانیول بدون اینکه چیزی بگه، به رو به روش خیره شد! ارواح؟ اون فقط یه چیز مسخره است!
⁄(⁄ ⁄•⁄-⁄•⁄ ⁄)⁄⁄(⁄ ⁄•⁄-⁄•⁄ ⁄)⁄⁄(⁄ ⁄•⁄-⁄•⁄ ⁄)⁄⁄(⁄ ⁄•⁄-⁄•⁄ ⁄)⁄
دانشگاه Yale، 26 دسامبر 2020، ساعت 15:00 بعد از ظهر
عصبی توی دفتر حراست دانشگاه نشسته بود و پاش رو تکون میداد. دو مردی که رو به روش نشسته بودن، خیره بهش نگاه میکردن. بکهیون عصبی گفت:"واقعا نمیخواید هیچی بگید؟"
-:"منتظریم تو حرف بزنی بیون."
-:"چی بگم؟"
-:"بچه ها میگن تو شیائو رو کشتی!"
-:"من؟ با چه منطق مسخره ای؟"
و عصبی تکخند زد. مرد خیره به چشماش گفت:"دیروز تهدیدشون کردی. الان تک تکشون نگران اینن که بکشیشون."
-:"دیروز همه شون داشتن یه بازی تخمی میکردن و منم با همون سیستم شوخیشون، باهاشون شوخی کردم. مگه احمقم وقتی اون حرف رو زدم، بزنم دوستم رو بکشم؟"
-:"اگر نمیزدی اون حرف رو، میکشتیش؟"
-:"نه. این چه چرتیه میگی!"
ناباورانه و عصبی به مرد نگاه کرد. نفس عمیقی کشید و ادامه داد:"ببینید، بچه ها دیروز بازی احضار روح کردن. خب، من مشکلی نداشتم تا جایی که با من شوخی کردن و بعد شیائو خودش رو به مردن زد. بعدش من الکی تهدیدشون کردم که باید از ارواح بترسن و ارواح قراره اونها رو بکشن!"
YOU ARE READING
Did YOU call ME? (Completed)
Fanfiction#Did_you_call_me Did you call me? -:«هی بچه ها، فکر کنم یه صدایی شنیدم!» -:«دوباره توهم زدی... دیگه مشروب نخور!» -:«ولی من چیزی نخوردم.» و گلدان طلایی رنگ از روی میز، به زمین افتاد! ژانر: ترسناک، رمنس کاپل: چانبک رنک ۹ #ترسناک رنک ۸ #بکیول رنک ۹ #سو...