6.Bölüm|Küçük Bir Baskın

336 39 74
                                    

Okul açılıyo ama bu bana engel değil, sınav haftaları hariç hikaye yazmaya devam edeceğim, iyi okumalarr<3

Sana Pov

Mükemmel arkadaşım kendi burnunu kanattıktan sonra hemen revire gelmiştik, bu durumlar hep yaşnadığı için biz sakindik ama Miyeon Minnie için çok edişeleniyor gibiydi.

Hemşire Minnie ile ilgilenirken bende Miyeon'un yanına gidip beni fark etmesi için hafifçe omzuna dokundum. Endişeli yüzüyle bana döndüğünde gülümsedim ve bir nevi onu sakinleştirmeye çalıştım.

"Bizim salak hep böyledir; ya Jisung ile kavga edip bir yerlerini yaralar yada zorbaları falan döverken, yani demek istediğim fazla endişelenme"

"Ah anlıyorum ama kavga etmesi onun için iyi değil, her okuldan sonra kavga ettiği için bir yerleri ağrıyor ve ona masaj yapıyorum bu yüzden"

Bunu bize Minnie daha önce söylemediği için şaşırmıştım. Daha önemlisi ise bu ikili düşündüğümden daha yakındı ve kesinlikle Miyeon'da Minnie'yi seviyordu.

"Anladım artık onu ben tembihlerim yapmaz"

"Teşekkürler, eğer kavga ederse bana söylemeyi unutma!"

Kıkırdadım ve kafamla onay verdikten sonra önüme döndüm, Miyeon'da hafif güldükten sonra Minnie'yi izlemeye geri dönmüştü. Gerçekten onu çok seviyor olmalıydı..

"Evet işimiz bitti, artık ne yapmayacaksın Minnie Hanım?"

Minnie uzun süre homurdanmış ve daha sonra istemeye istemeye cevap vermişti, bu halide bayağı tatlıydı.

"Bir daha kendimi yaralamayacağım ve ayrıca kavga da etmeyeceğim!"

"Aferin böyle adam ol, şimdi git dersine yürü!!"

Hepimiz hemşirenin dediklerini gülerken o da bizimle beraber gülmüştü, hemşiremizi seviyordum kendisi sevecen ve şakacı biriydi.

"Görüşürüz Bayan Park yada Bayan Rose!"

"Görüşürüz ve bana Bayan Rose de Sanacım!"

"Pekii"

İkimizde birbirimize gülümsedikten sonra bende arkadaşlarımın arkasından odadan çıkmıştım, hepsi beraber yürürken Miyeon ve Minnie ikilisi onlardan biraz uzak yürüyüp birşeylee konuşuyorlardı.

Bende ne konuştuklarını fazla sorgulamadan diğerlerine yetiştim ve onların muhabbetine katıldım ama tabiki de aklımada her zaman sevdiğim kadın vardı.

______

Sınıfa geldiğimizde çoktan teneffüs olduğu için hepimiz farklı yerlere dağıldık zaten son beş dakika tekrar toplanıp dedikodu yapıyorduk.

Ben sırama geçtiğim sırada Nayeon'un yanımda olmadığını fark ettim. 'Nereye kayboldu ki?' Sınıfı gözlerim ile ararken Nayeon'u hiçbir yerde görememem bayağı garibime gitmişti, normalde her zaman sınıfta olurdu.

Yerimden kalkıp direkt olarak Seungmin ile flört eden Chan'ın yanına gittim. 'Bana düzgün yardım edebilen tek kişiydi' Yanlarına vardığımda ikiside bana merak ile bakmışlardı.

"Merhaba Seungmin, nasılsın?"

"İyiyim ShaSha, sen nasılsın??"

Bana sesleniş şekli beni şaşırtığı için şaşkınca Bangchan'a baktım. 'Benim böyle bir takma adım mı vardı?' Bangchan benim bu ifademe gülmüştü.

"En son derste yaşananlardan sonra sana sınıfça böyle bir takma isim taktık, bebeğimde sana öyle seslendi işte"

Onu tam kafam ile onaylayıp konuya geçecek iken bebeğim kelimesini duymam ile durdum ve tekrar şaşkınca yüzlerine baktım.

günlük/ sahyo✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin