Arkadaşlar ilk gününüz nasildi? Benim ki harikaydı, ilk önce bir malak yüzünden sıradan düştüm sonra ise bir diğer malak yawrusu arkadaşımı üzerime itti ve ben yere düştüm arkadaşım ise üstüme😍
Ve arkadaşım 80 kilo olduğunu söyledi bir de erkekti. Her nehse umarim gününüz benimki kadar mükemmel(?) geçmiştir, iyi okumalarr<3
Sana Pov
"Evet muhtemelen burnu bir gün daha kanayabilir ama bundan başka bir sorun yok"
Hemşirenin senini duyduğumda daha önce yaşadıklarımı hatırladım ve içimden beni kalkan olarak kullanan arkadaşlarıma biraz daha sövdüm.'Neyse onlar sayesinde babamdan yarın para almama gerek kalmayacak' Kendi kendime gülümseyip gözlerimi açtığım sırada kafamda dikilen yüzleri görünce korku ile bir çığlık kopardım.
"Hassiktir, öcü müsün sen amk!?"
Jeongyeon kocaman açtığı gözlerini kısarak sinsice sırıttı ve benden uzaklaştı. 'Korktum aq' Sinirle derin bir nefes alıp yatakta dikleştim ve sağıma döndüm.
Gördüğüm yüz ile gerginlik seviyem yüze çıkmıştı çünkü yine Bayan Park'ın yanında küfür etmiştim. 'Neden hep bu oluyor?' Düşüncelerimden arınıp masum bir gülümseme ile Bayan Park'a baktım.
"Nasılsınız Bayan Park?"
"Asıl sana sormalı, sen nasılsın Sanacım?"
Bana gülümseyerek söylediği cümleye tebessüm edip kafamı aşağı yukarı salladım.
"Harikayım ama burnum ağrıyor biraz"
Bunu söylerken Jeongyeon ve Nayeon ikilisine side eye atmıştım. 'Ne yaptıklarını söylesem boku yerler!' Tabiki söylemeyecektim çünkü ben piç değilim.
"Hemşire ağrı falan olur dedi, normal yani"
"Haa tamam o zaman, peki şimdi gidebilir miyim?"
Olumsuz şekilde kafasını salladığında hafif kaşlarımı çattım. 'Ama şuan iyiyim?' Fazla sorgulamaya vaktim kalmadan yanıma gelmiş ve yatağıma oturmuştu. Dikkatli gözler ile onu izlerken arkadaşlarıma ve onların yanındaki hemşireye döndü.
"Bizi 5 dakika yanlız bırakabilir misiniz?"
"Aa tabiki de, çocuklar yürüyün dışarı!"
Bayan Rose ve arkdaşlarım sanki hızlı davranmasalar ölüyormuşsacısan hızlıca gitmişlerdi. 'Neyse gelecekteki karıma bakayım' Küçük bir gülümseme ile Bayan Park'a döndüm.
"Sana birkaç soru sorabilir miyim Sana?"
"Tabiki de"
Kocaman gülümsedikten sonra konuşmaya devam etmişti.
"Neden arkadaşlarını bastınız?"
"Ha şey çünkü sadece-"
"Lafı dolandırmak yerine söylemeye ne dersin güzelim?"
Bana güzelim dediğini uzun zamandır duymadığım için şaşırmış ve hafif kızarmıştım.
"Sadece eğlenmek istemiştik.."
"Anlıyorum ama umarım bir daha böyle birşey yapmazsın ve yapmazsınız"
Kafamla onayladığım bana tekrar o tatlı gülümsemesini sunup ayağa kalkmıştı, ben gitmesini beklerken o ayak ucuma geçip dikilmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
günlük/ sahyo✓
Hayran KurguHer gün en sevdiği Hocası ve sevdiği kadın olan Jihyo'ya beslediği aşkı günlüğüne yazan Sana ve o günlüğü şans eseri bulan Jihyo. Aşkları karşılıklı mı olucak yoksa Sana platonik olmaya devam mı edecek?