Sana Pov
Önüne doğru biraz daha yaklaştıktan sonra durdum, ellerini kalçama yerleştirip sıkmıştı. İnlemek için vaktim bile olmadan tırnaklarını hissetmem ile gözlerimi yummuştum. Acı verdiği kadar zevkliydi de.
"Otur"
"Emrin olur~"
Sırıttığında bende hafifçe sırıtıp ellerimi omzuna yerleştirdim ve omuzlarından destek alıp kucağına oturduktan sonra güzel dudaklarının yukarıya doğru kıvrılışını izledim. Bu güzelliğe karşı koyamacağımı biliyordu, amacı muhtemelen beni kışkırtmaktı ama kimin umrumda? Öpeceğim.
Dudaklarımı dudaklarının üstüne değdirmem ile sertçe öpmeye başlaması bir olmuştu. Omzundaki elimi yakasına indirip sıkıca kavradım ve kendime daha çok bastırdım onu.
Dudaklarımızı sesli bir şekilde ayırıp koyu kahve gözlerini bana dikti. Gözlerinden anlayabiliyordum şu anda bana ne kadar aç olduğunu.
"Peki, şimdi ne yapsak?"
"İstediğin her şeyi yapabiliriz bebeğim"
"Emin misin güzelim? En son götün ağrıyor diye şikayet ediyordun"
"Ama şuan ağrımıyor ve sen ne zamandır götümü düşünür oldun? Sabah götüm yokmuş gibi davranıyordun"
"Ee baştan beri götünü düşünüyordum aslında"
"Hmm? Nasıl düşünüyordun?"
"Götünü düşünmesem bu zevki ona vermezdim"
Dediklerinden sonra gülümseyip yavaşça koluna vurmuştum. Sesli bir kahkaha atıp sıkıca sarılmıştı. Saçını okşamaya başladığımda kafasını kaldırıp gülümsemişti.
Tatlı gülümsemesine karşılık olarak gülümsediğimde kafasını tam olarak kaldırıp ellerini de belime yerleştirmişti.
"O zaman istediğimi yapıyorum"
"Tabiki, istediğin her şeyi bende isterim"
Beni sevdiğine dair bir şeyler fısıldadıktan sonra elini kıyafetimin içine geçirip sırtım boyunca gezmişti. Sıcak eli soğuk bedenime her değdiğinde istemeden de olsa titriyordum. Her titrediğimde dudakları yukarı doğru kıvrılmaya devam ediyordu.
"Neden titriyorsun?"
"Sadece.."
"Yoksa heyecanlandın mı şimdiden?"
"..."
"Evet"
"Aklın fikrin hep bu işlerde değil mi Sana? Bunları düşüneceğine ders çalışsan ben sana sözlünü yüksek vermeden geçerdin"
Cevap verecekken elini sütyenimden geçirip göğüsümü sıkması ile ağzımdan sadece inleme sesi çıkmıştı. Belimde duran diğer elini de kıyafetimden geçirdikten sonra diğer göğüsümü avuçlamıştı.
"Ha.. Haklısın! Ders çalışmalıydım-m"
(Ders calismayani sikiyo Jihyo😰)
Zorda olsa konuşmayı başarabilmem üzerine kaşlarını havaya kaldırmıştı. Derin nefesler alıyor ve onu bir gözüm kapalı izliyordum ki hissettiğim şey ile iki gözümde fal taşı gibi açılmıştı.
Jihyo bir anda iki parmağı ile içime girmiş ve daha önce olmadığı kadar hızlı hareketleri ile inlememe neden olmaya devam ederken göğüsüm ile de ilgilenmeye devam ediyordu.
"Yavaşla!"
"Olmaz şuan yavaşlarsam nolur biliyor musun?"
"Hmmh!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
günlük/ sahyo✓
FanfictionHer gün en sevdiği Hocası ve sevdiği kadın olan Jihyo'ya beslediği aşkı günlüğüne yazan Sana ve o günlüğü şans eseri bulan Jihyo. Aşkları karşılıklı mı olucak yoksa Sana platonik olmaya devam mı edecek?