Jihyo Pov
Gerginlik ne diyeceğini beklerken sınıftaki öğrencilerde aynı gerginlik ile bekliyorlardı Sana'nın cevabını.
"Buda sorumu aptal, tabiki çıkarım!!"
Duyduğum cümlelerden sonra heyecan ile yerden kalkıp Sana'ya sarıldım hemen. Kokusunu iyice içime çektikten sonra gülen yüzüne baktım.
"Seni çok seviyorum, ilk kez sana aşık oldum ben. Ölene kadar da sadece seni seveceğim o yüzden bana güvenir misin?"
"Evet tabiki güvenirimm!"
Tekrar sarıldığımda bu sefer omzuma ıslak damlalar düşmeye başlamıştı. Bunun üzerine dolu gözlerimi umursamadan geri çekildim ve ağlayan kıza baktım.
Mutluluktan ağladığını gülüşünden bile anlayabiliyordum. Bende buna karşılık kocaman gülümsedim ve daha sıkı tuttum elini.
"Hadi ama burada böyle ağlamaya devam edersen hepimiz ağlarız güzelim"
"Haklısım ama ben, ben şu an hayatımdaki en mutlu anı yaşıyorum.."
Ağzımdan birkaç kıkırtı kaçmış ve diğer öğrencileride çağırmıştım yanıma. Onlarla hep beraber grupça sarılırken Mark denen çocuk uzakta burukça gülümseyip izliyordu bizi.
Geri çekildiğimizde Mark'ın yanına gittim ve sırtını sıvazladım. O da bende harika birine aşık olmuştuk, anlıyordum onu.
"İkimizde harika birine aşık olduk ama hiç merak etme onu çok mutlu edeceğim"
"Size güvenim sonsuz Bayan Park ve haklısın o harika biri.."
İkimizde birbirimize bakıp gülümsediğimiz de son kez omzunu hafif sıktıktan sonra Sana'nın yanına geri döndüm. Ağlaması durmuş arkadaşları ile bir şeyler konuşuyordu.
"Hadi bakalım fotoğraf çekilelim sonra bu mutlu ve zengin Bayan Park sizi yemeğe götürecek!"
"Yaşasın!!"
Hepsini mutlu edebildiğim için memnundum. Sonuçta bu işten ayrılıyordum ve bu sınıf ilk ve son sınıfım olmuştu, bugün ne isterlerse yaparım hatta gelecek zamanda bile onları gezdirebilirim.
"Gülümseyin!"
Uzun boylu Riki fotoğrafımızı çekerken kolumu Sana'nın beline daha çok doladım. Poz değiştirme vakti geldiğinde Sana'yı kendime doğru çekip sanki dans ediyormuşuz gibi poz verdim.
Bu haraketimizi sınıftaki bazı diğer çiftlerde kopyalanmıştı. Şimdi ise öldürücü pozu verecektim, böylelikle fotoğrafın ana karesi bize ait olucaktı.
İlk önce Sana'yı öptüm ve daha sonra onu havaya kaldırıp herkesi şaşırtmıştım. Fotoğrafta gülümseyen tek kişi ben olduğum için kesinlikle komik çıkacaktı.
---
"Pekala arkadaşlar bu araba yanlızca 5 veya zorlasak 6 kişi alır ama yok ben sevgilimin kucağına çıkarım diyorsanız rahat 10 kişi alır"
Dediklerimden sonra çiftler ikiye ayrılıp bana bakmaya başlamıştı. Aralarında yeni öğrendiğim çiftler de vardı.
"Tamam o zaman Chanmin, Mimin, 2yeon, Misung ve Sana benimle geliyor kalanınız diğer büyük araba ile"
Hepsi beni onayladığında arkaya ilk önce Jeongyeon, Bangchan, Minho ve Minnie'yi oturttum ve daha sonra sevgililerini üstlerine salıp kapıyı kapattım. Arabaya ilk kez bu kadar kişi alıyordum yolda kalmazsak iyi.
"Hadi güzelim sende bin"
Ön kapıyı açtığımda Sana teşekkür edip yavaşça arabaya binmiş ve daha sonra elbisesini düzeltip kemerini takmıştı. Arabanın kapısını kapattıktan sonra önünden dolanıp sol tarafına geldim, kapıyı açıp sürücü koltuğuna oturduktan sonra kapıyı geri kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
günlük/ sahyo✓
FanfictionHer gün en sevdiği Hocası ve sevdiği kadın olan Jihyo'ya beslediği aşkı günlüğüne yazan Sana ve o günlüğü şans eseri bulan Jihyo. Aşkları karşılıklı mı olucak yoksa Sana platonik olmaya devam mı edecek?