23.Bölüm|Geçmişler

245 23 29
                                    

Kalktim yemek yoktu bende bolum yazayim dedumm

İyi okumalarr

Jihyo Pov

Dudaklarım boynu ile ilgilenirken ellerim vücudunun üstüne gezmeye devam ediyordu. Öptüğüm yerleri emerek izler bırakıyor ve Sana'dan inlemeler kazanıyordum.

Yeterince iz bıraktığımı hissettiğimde boynuna son bir öpücük bırakıp üzerindeki kıyafeti çıkarmaya başladım. Bunu yaparken yatakta dikleşmiş ve Sana'yı kucağıma almıştım bile.

Üzerindeki kıyafeti çıkarttıktan sonra kendi üstümdekini de çıkarıp az da olsa rahatlamıştım.

"Hyo"

"Efendim?"

"Daha hızlı olamaz mısın?.."

"Tabiki daha hızlı olabilirim ama emin misin?"

"Eminim"

"Peki güzelim"

Alnına koca bir öpücük kondurduktan sonra sütyenini çıkardım. Bedenin her bir noktası güzeldi. Göğsünü elimle kavrayıp okşadıktan sonra hafif bir sıkış ile bir inleme daha kazanmıştım.

Sana boynuma sarıldığında altında kalan  kilotunu çıkarıp parmaklarım ile kadınlığı üzerinde bir tur attım. Parmaklarım her haraket ettiğinde titriyordu. 'Etkilenmişe benziyor' Küçük bir sırıtma ile iki parmağımı yavaşça içine gönderdim.

İçine girdiğim an inlemesi ile haraketlerimi istediği gibi hızlandırdım. Kendisi hızlı istediği için şu anda durmam aptallık olur.

Parmaklarım aralıksız haraket etmeye devam ederken göğüsleri ile de ilgileniyordum. Olabildiğince iz bıraktım.      Biraz fazla yakışmıştı bu izler Sana'ya.

"Dur, y-yavaşla!"

"Sakin ol güzelim. Bir anda yavaşlarsam bu senin için hiç iyi olmaz"

Kafasını kaldırdığında güven verici bir şekilde gülümseyip dudaklarına kapandım. Az da olsa öncekinden daha sakindi, ayrıca bir insan terliyken bile nasıl bu kadar mükemmel görünür?

Dudaklarımız geri ayrıldığında Sana'nın titremeye başladığını gördüğümde araya bir parmağımı daha ekledim. Daha çok inlemeye ve titremeye başlamıştı.

Bir anda elime boşaldığında sırıtıp parmaklarımı içinden geri çıkardım. Kucağımda ki sevgilime sarılıp onu dikkatlica yatağa yatırdım ve yanına yatıp beline sarıldım.

Omzuna ufak bir öpücük kondururken yüzünü bana dönmüştü.

"Bu adil değil"

"Ne adil değil?"

"Ben her zaman çıplağım ama sen değilsin"

"Ha merak etme bir dahakine söz bende çıplak olurum"

"Bana ne ben hep seni banyoda çıplak görüyorum ama sen ne zaman istesen beni soyuyorsun!"

"Haklısın güzelim o zaman bir tur daha atalım mı? Bak bu sefer çıkarırım üstümü"

"Eee yok banyoda görü-lan!"

Hızlı bir hamleyle Sana'yı altıma almıştım. Madem beni bu kadar çıplak görmek istiyorsa tamam, istediği gibi olsun.

_______

"Aşkım daha ne kadar yapacağız? Üç saat oldu ve iki saate akşam yemeği var ama sen hala yapmak istiyorsun.."

"Bane beklesin onlarda biraz"

"Yok tek sorun o da değil, bu gidişle götümün ağrısından sandalyeye oturamayacağım, götüm ağrıdı"

"Birincisi, götün ağrısa bile zevk aldın değil mi? İkincisi, olmazsa kucağıma oturursun. Sandalyeden daha rahat"

"Lan her şeye cevabın var. Ee peki bir insan neden banyoda yapmak ister?"

"Çünkü hem zevk alıcaz hem de banyo yapıcaz. İki işimizide aynı anda halledebiliriz!"

Sana bana ters bakışlar ile bakmaya başladığında kıkırdayıp beline sarıldım. Çıplak bedenlerimiz birbirleriyle uyumluydu. 'Aha bir şey buldum' Aklıma gelenle sırıtarak Sana'yı bana baksın diye çevirdim.

"Sanacım sen benim kölemdin demi?"

"Evet, noldu ki?"

"O zaman istediğimi yapman gerekir değil mi?"

"Yani mantıken öy- siktir, düşündüğümü istemeyeceksin değil mi?"

"Tam da onu istiyorum"

"Hassiktiro.."

Utanmış yüzünü benden kaçırırken onu duş kabinin altına çektim ve suyu açıp ısınmasını bekledim. Isındığı zaman Sana'yla beraber suyun altına girdim.

Tam öpecek iken odadan gelen telefon sesi ile sinirle soludum. Yok hani bilmem kaçıncı turu atacak iken neden ararsın ki?

"Neyse bekle beni yıkanalım"

"Oa yemin et"

"Benden daha istekliydin şimdi ne oldu??"

"Sus, çaktırma"

Gülümseyip önüme geri döndüm ve asılı bornozu giyip banyodan çıktım. Arayan kişi saçma bir nedenden aradıysa ebesini belleyeceğim..

Odaya vardığımda telefonumu elime alıp arayana baktım. Dahyun'du. Geri arama tuşuna basıp açmasını bekledim. Açtığında karşıdan aynı anda konuşan kişilerin sesi gelmişti.

"Amına koduğum üç saattir ne yapıyonuz lan, sesler geliyo aq"

"Senin konuşma hakkın yok çakma şeftali! Seni de biliyoz yaptığın zaman"

"Öhm öhm neyse geliyonuz dimi yemeğe"

"Evet Dubu Hanım geliyoruz, şimdi kapar mısın?"

"Ok"

"Oklar götüne girsin orospu ço-"

Telefon yüzüme kapandığında yarım kalan küfürümü içimden edip telefonu kapadım ve yatağa bıraktım. Daha sonra koşarak banyoya girip Sana'ya baktım.

Suyun altında kafasını yukarı çevirmiş öylece tavanı izliyordu, düşünceli bir şekilde. Yavaş adımlarım ile yanına yaklaştım. Bornozumu çıkardıktan sonra bende suyun altına girdim.

Sana hala tavanı izlerken arkadan beline sarılıp irkilmesine sebep oldum. Dönüp boynuna dolamıştı kollarını.

"Merak ediyorum, geçmişini"

Beklemediğim cümlelerden sonra gerginlik ile kocaman açtım gözlerimi. Neden bunu söylüyorsun şimdi?

"O kadar da güzel değil. Boşver"

"Lütfen yapma böyle, merak ediyorum"

"Ve ayrıca ne olursa olsun bırakmam seni"

Ne yapacağımı bilmiyordum şuan. Ona geçmişimi anlatmak gibi bir fikrim yoktu fakat belli ki bir şekilde merak etmeye başlamış. Ona anlatmam gerekiyor fakat şuan olmaz.

"Söz veriyom bu akşam yemekten sonra anlatıcam ama şuan beni zorlama lütfen"

"Zorlamak gibi bir amacım yoktu zaten sevgilim"

"Seni seviyorum güzelim"

"Bende seni.."

__________

Yazdığım diğer bölümlere kiyasla kisa oldu bu bölüm ama ilerleyiş için kısa olması gerekiyordu.

Nehse ya nasulsunuz??

BOLUM NASİLDİ?

Umarım beğenmişsinizdir oy atmayi unutmayın byy

UTANDİM AQ UZUN SURE SMUT OLMAZ

günlük/ sahyo✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin