Lan ben yanlışlıkla iki kez 13.bolum başlığı kullanmisim yani bu 19 değil 20 olcak KRMSNYSMGMFMMX
Sana Pov
"Yiyin bakalım garibanlar!"
"Tabeke efendimm!"
Minnie'ye şaplağı geçirip gülme krizimi yok sayarak yemek yemeye başladım. Yerken fark etmiştim, gerçekten çok acıkmışım. Derken biri önümdeki yemeği çalmıştı.
Çatık kaşlarım ile kimin çaldığında baktığımda Chaeyoung denen kızı gördüm. Bir şey demek için ağzımı açacak iken sevgilisi bana ölümcül bakışlar atmıştı. 'Yuh amk daha bir şey demedim hemen sinirlendi' Araladığım ağzımı geri kapatıp başka bir şey yemeye başladım.
Bu seferde Dahyun çalmıştı yediğim şeyi. 'Sanki bana inat yapıyor gibiler..' Beni sevmemiş olabilme ihtimali aklıma geldiğinde suratım düştü.
Ben çok heyecanlanmış ve mutlu olmuştum onlarla tanışacağımı öğrendiğimde ama bu tavırları beni biraz kırmıştı. Tabiki bu yüzden onlara soğuk yapmayacağım, tek amacım onlarla arkadaş olmak.
"Güzelim?"
"Ha efendim bebeğim?"
"Neden yemiyorsun, suratında asık.."
Jihyo endişe ile konuştuğunda hemen kafamı iki yana salladım. Sevgilimi üzmek ya da endişelendirmek isteyeceğim en son şeydi. O zaman yalan mı söylesem? Hayır sadece doğruyu söylemeliyim.
"Sadece arkadaşların bana biraz tavırlı gibi geldi. Yoksa iyiyim, merak etme"
"Cidden, onlar hep böyleler. Ne zaman yeni biri ile tanışsam böyle yapıyorlar!"
Fısıltılı bağırtısından sonra beni kendine daha çok çekmişti. İyi hissediyorum şuan.
"Sorun değil ama beni sevmemelerinden kokruyorum, beni severler değil mi?"
"Tabiki de severler! Daha fazla endişelenme ve yemek ye hadii"
"Tamam, seni seviyorum~"
"Ben de seni seviyorum güzelim"
Diyerek yanağımı sıkmış ve önüne geri dönüp yemek yemeye devam etmişti. Ben de daha fazla düşünmek yerine yemek yemeye başladım.
----
Normalde yemekten sonra yola devam edecektik ama Miyeon ortaya voleybol oynama fikrini atınca bizde burada birkaç saat daha kalmaya ve oyun oynamaya karar verdik.
Ben oynamaya bilmediğim için kenara geçip oturmuştum. Tabiki nasıl hepsi oynamayı biliyor bilmiyorum ama benim dışımda herkes oynuyordu. Küçüklüğümden beri çok özeniyordum voleybol oynayan insanlara ama ailem yüzünden pekte oynayamamıştım.
Daha önce arkadaşlarım ile oynamaya çalışmıştım fakat ilk dakikadan daha hiç bir şey yapamadan top yüzüme çarpınca kafam morarmıştı. O günden beri oynamaya korkuyorum.
Düşüncelerimden kurtulduğumda yanıma Dahyun'un geldiğini gördüm. Sakin ve yavaş adımları olduğum yere gelince durmuştu, eğilip yanıma oturdu.
"Sen neden oynamıyorsun?"
Bana yönelttiği sorudan sonra gözlerimi baktığım yerden çekip Dahyun'a döndüm.
"Oynamayı bilmiyorum ve ayrıca yine kafama top gelmesinden, kafamın morarmasından korkuyorum"
Dediklerimden sonra büyük bir kahkaha atmıştı. Onu ilk kez bu kadar fazla gülerken gördüğüm için şaşırmıştım. Ben öylece ona bakarken kahkaha atmayı bırakıp gülımseyen bir yüz ile bana bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
günlük/ sahyo✓
FanficHer gün en sevdiği Hocası ve sevdiği kadın olan Jihyo'ya beslediği aşkı günlüğüne yazan Sana ve o günlüğü şans eseri bulan Jihyo. Aşkları karşılıklı mı olucak yoksa Sana platonik olmaya devam mı edecek?