9.Bölüm|En Büyük Korkum Ve Aşkım

368 37 118
                                    

Telefonda wattpad calışmıyor, tabletten atiyom. İyi okumalarr<3

Sana Pov

Ben Minatozaki(Park)Sana çok büyük boka basmıştım, hatta hayatımın tam orta yerine sıçtım demek tam yerinde bir karar olur.

"Hocam yani Bayan Park siz olayı çok yanlış anladınız, ben onu dövecek anlamında dedim!"

Götümden uydurduğum yalan ile berabar şüpheli gözlerini üstüme dikmişti. 'Böyle de çok çekici amaa' Yutkunduktan sonra ne diyeceğini beklemeye devam ettim.

"Hangi anlamda dediğin pekte umrumda değil sonuçta küfür ettin yine değil mi? Hmm?"

"Haklısınız Bayan Park"

Kafamı yere eğdiğim sırada üzerime doğru eğilip hırkamın önünü açtı. 'Eğilince bende sikecek sandim ayol' Kendi düşünceme gülmemek için zor dururken beni kolumdan tutup ayağa kaldırdı.

"Nereye gidiyoruz?"

"Müdürün yanına, sana vermesi gereken cezalar var sonuçta"

Haklı olduğu için daha fazla uzatmak yerine susup sımsıkı tuttuğu elime baktım. Dur bir dakika elimi mi tutuyordu? 'Hassiktiro elimi tutyo, hemde kendi isteğiyle!' Çaktırmamaya çalışsamda çok mutluydum.

"Disipline gitmesine rağmen bu kadar mutlu olanını ilk kez görüyorum"

"Yok Hocam ben sadece sizinle olduğum için mutluyum"

Ağzımdan kaçırdığım cümlelerden sonra Bayan Park'a baktım, gülümsüyor muydu yoksa sırıtıyor muydu bilmiyorum ama kendi halinden memnun gibiydi.

"Ve geldik, gir bakalım içeri"

Kapıyı tıklatıp açtıktan sonra beni belimden tutup içeri çekti ve daha sonra sanki bunu yapmamış gibi benden uzaklaştı, daha sonra ise eski ciddiyetine döndü.

"Oo Bayan Park ve favori öğrencisi, gene ne oldu?"

Bayan Park yaptıklarımı anlatırken bende okuldaki öğretmenlerin neden bu kadar genç olduğunu sorguluyordum. 'Müdür bile genç sayılır amk' Daldığım düşüncelerimden Bayan Park beni dürtünce kurtuldum.

"O zaman bugün kendi katındaki kızlar tuvaletini ve sınıfı Sana temizleyecek, eğer davranışı düzelmez ise tutanak tutacağız"

"Duydun mu Sana?"

Yüzüne bakmadan sadece kafamı salladım ve sınıftaki ayıların sınıfı fazla kirletmemesi için dua etmeye başladım. Bu konuda hiç umudum yoktu ama belki işe yarardı dua etmek.

"O zaman biz gidelim, iyi günler size"

Müdür kafasını salladığında elini sırtıma yerleştirip kapıya yöneldi Bayan Park. Dışarı çıktığımızda derin bir nefes aldı.

"Woah adam çok sıkıcı konuşuyor be!"

Bayan Park'a şaşkınlık ile bakarken bir anda kafasını bana çevirip o da bana şaşkınca bakmıştı. 'Noluyo amk' Öylece olduğum yerde dikilirken boğazını temizleyip yanıma geldi.

"Hadi derse geç kalma, git hemen"

"Ha tamam, giderim tabiki"

"Güzel"

Ortam sessizleştiğinde güzel yüzüne son kez bakıp arkasındaki merdivenlere doğru yöneldim derken beni bileğimden yakalayıp durdurdu.

"Yarın benimle bir kafede buluşur musun? Derste ki etkileşimin biraz düştü, bunun hakkında konuşmak istiyorum"

günlük/ sahyo✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin