Ben yine dayanamayıp yeni kurgu yazmaya başladım🤭🤭Bu aralar motorulu yakışıklı abiler çok dikkatimi çekti yazmasam içimde kalırdı profilime gidip okursanız çok sevinirim oy ve yorumlarınızı bekliyorum 🥳🥳🥳Selvi boylu komutanım: Arıyorum niye açmıyorsun ?
İkra: Küstüm çünkü
Selvi boylu komutanım: Niye küstün göz bebeğim
İkra: Dün beni tek bırakmanı ben bir günde unutur muyum?
Selvi boylu komutanım: Unutmaz mısın?
İkra: Unutmam tabi nasıl unutayım
İkra: Bende unutacak göz var mı?
Selvi boylu komutanım: Yok tabi
Selvi boylu komutanım: iyi misin
Selvi boylu komutanım: Dudağın nasıl oldu
İkra: Öpmedin ki geçsin
İkra: Dün öpseydin geçerdi
Selvi boylu komutanım: Gelip öpeyim yavrum
İkra: Bugünde ben öptürtmem
Selvi boylu komutanım: Kapıyı açta beraber karar verelim ona
İkra: Ney
Selvi boylu komutanım: Kapıdayım yavrum açsana
İkra: Açmıyorum yürü git
Selvi boylu komutanım: Ne demek açmıyorum
İkra: Bildiğin açmıyorum Allah allah
İkra: Dün nereye gittiysen bugünde oraya git hadi naş
Selvi boylu komutanım: öyle olsun
İkra: olsun
3 saat sonraİkra: Gitsene Yiğit Tuğra
Selvi boylu komutanım: Gitmiyorum
Selvi boylu komutanım: Sen açana kadar da gitmeyeceğim
İkra: Ama ben sana nasıl kıyayım ki git işte
Selvi boylu komutanım: 3 saattir bekliyorum yavrum
Selvi boylu komutanım: Kıyamamış halin buysa kıymış halini düşünemiyorum
İkra: sus vicdan yaptırma bana
Selvi boylu komutanım: sustum
Kapının deliğinde ki sureti dimdik duruyordu tam 3 saattir bir tarafım diyor aç diğer tarafım dünki kırgınlığımı hatırlıyordu,daha fazla onu o soğuk betonda bekletemezdim gidecek gibi dursa kapının deliğinden bile bakmazdım ama pek gidecek gibi durmuyordu kapının kolunu yavaşça indirdim karşımda ki manzara vicdanımı daha da sızlatmıştı elinde papatya buketi ile oturan Yiğit Tuğra'yı beklemiyordum bakışları bana değince dudağında ki kaslar yana doğru kaydı gözlerinde ki ben biliyordum bakışları ile yavaşça ayaklandı.
"Açıcağını biliyordum."
"Yanlışlıkla açtım." bakışları sana inanmıyorum der gibi bakıyordu daha fazla kapıda bekletmemek için onu beklemeden içeriye doğru adımladım.
"Niye geldin?"
"Duydum ki güzelliğim bana alınmış,onun yüzünü bir daha nah görürmüşüm hemen korktum geldim." bu adam beni kalpten götürecekti.Ellindeli papatya buketini ellerime bıraktı ne ara bu kadar dibime gelmişti bilmiyorum ama kalp atışlarım pek hayrı alamet değil. O güzel yüzü biraz daha dibimde durursa hastanelik olacaktım,sanki inadıma yapar gibi yüzümü iyice dibime sokmuştu kafası yavaş yavaş dudaklarıma yaklaşıyordu ki ben daha ne olduğunu anlamadan yaramın üstünde ki baskı ve benden uzaklaşan bedeni ile olduğum yere resmen çivilenmiştim.
"Beraber karar verecektik ama ben dayanamadım." alay bayındıran sesi ile iyice tepem atmıştı,yan tarafımdaki koltuktan aldığım yastığı Yiğit'in kafasına geçirmiştim böyle bildiğin geçirmiştim ortamda çıkan pat sesi ile ne yaptığımı yeni kavramıştım.
"Ay Tuğraa özür dilerim,bir şey oldu mu?" ellerini kafasına sarmış bekleyen Tuğra'ya doğru adımlayıp ellerini kafasından çekmeye çalışıyordum ki bir anda çekilen elleri belimin iki tarafına yerleştirip beni havaya kaldırıp yüzüyle aynı hizaya getirdi,bön bön suratına bakan beni komik bulmuş olacak ki gülmeye başladı.
"Gülmesene ,ne gülüyorsun." gülmemek için zor durduğum sesimden bile belli oluyordu daha fazla dayanamayıp bende gülmeye başladım,salak gib bir birimizin yüzüne bakıp gülüyorduk en sonunda Tuğra dayanamıyormuş gibi yüzünü bana yakınlaştırıp ilk önce boynumda hissettiğim baskıyı bu sefer yüzümün her yerinde hissettirdi.
"Seni varya yerim ben yerim."
"Yiğit Tuğra nefes alamıyorum ama."kafasından dolayı boğuk çıkan sesim ile duraksayıp en son yine yaramın olduğu yere dudaklarını bastırıp beni yere indirdi.
"Tamam git artık yoksa affedeceğim seni."
"Affetmedin mi halen." sorusuna kafamı hayır anlamında sallayıp cevaplamıştım.
"Desene süründürene kadar pes etmeyeceksin öyle olsun." adımlarını kapıya doğru ilerletip evden çıktı,ciddi anlamda biraz daha dursaydı ya ben bayılacaktım ya da kendimi odaya kitleyecektim.
Selvi boylu komutanım: Hatırlatayım Yüzbaşıyım ben pes etmek kitabımda yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklersin/ Texting
Chick-Litİkra: Merhabalar komutanımmm??(13:20) İkra:Bir şikayette bulunacaktım acaba ilgilenir misiniz ????