•Yıldızlayarak başlayalım.
•
Evin kapısından girdiğimiz an sırtımı kapıya yaslayarak ıslak dudakları ile beni öpmeye başladı. Ona hırsla karşılık verirken boğuk boğuk inlemeler hediye ediyordum. Herşeyden nasıl bir anda soyutlanarak sadece Drake ve yaşattığı tutkuya bağlandım hiçbir fikrim yok ancak uzun bir zamandan sonra kesinlikle bana iyi gelen tek şey buydu.
Kolay şeyler yaşamamakla birlikte insan olmasam da bir insan gibi büyümüş, insanlarla birlikte yaşamıştım. Elbette psikolojim iyi değildi.
Düşüncelerimi alt dudağıma geçirilen dişler böldü. İnleyerek bacaklarımı birbirine bastırdım. Kendisini biraz geri çekerek çenemden sertçe tuttu. Bu baskın tavırları kesinlikle çok seksi ve baştan çıkarıcıydı.
"Dilini çıkar." dedi kısık bir sesle. Emrine uyarak dilimi çıkardım. Dilimin üzerine tükürdü ve gözlerini gözlerime sabitledi.
Dilimdeki onun tükürüğünü gözlerine baka baka yavaşça emerek yuttum. Yutkunarak bir anda belimden tuttuğu gibi beni omzuna attı. Küçük bir çığlık atarak gelecekleri beklesem de o kalçama bir şaplak atarak merdivenleri kolaylıkla tırmanmaya başladı. Omzunda elli kilo bir kadın yokmuş gibi rahatlıkla taşıyordu beni...
E o kaslar neye yarıyor sanıyorsun...
Bir şaplak daha. İnleyerek artık yatak odasına gelmeyi bekledim ancak beni omzundan indirmesi ile banyoda olduğumuzu anladım. Beni banyoda bırakarak çıktı ve kısa sürede elindeki eşyalar ile geri döndü.
Bir göz bandı ve buz küpleri...
Koca küvetin içini hızla soğuk su ile doldurarak elindeki göz bandı ile gözlerimi kapattı. Tek kelime etmeden yaşanacaklar için sabırsızlanıyordum. Gözlerim kapalıyken üzerimdeki elbiseyi yavaşça ve tenimi okşayarak çıkarmaya başladı. Altımda iç çamaşırlarım yoktu. Kolaylıkla çıplak kalınca kalçamı sıkarak beni küvete oturttu ancak kendisi küvetin dışında kaldı. Buz gibi suyun bedenimi esir alması ile kısık sesimle inleyerek oturtum. Evet çok soğuktu ancak kesinlikle rahatsız olamayacak kadar yanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTAN KADEHİ +18
ChickLitTAMAMLANDI "Soyun." Gözlerim irice açılırken dudaklarım aralanmıştı. Gözlerim, simsiyah kanatlarındayken benden soyunmamı istiyordu. O bir şeytandı. O benim öğretmenimdi. O benim sevdiğim adamdı... Ona aşık olmuştum. Bir insan, bir şeytana aşık ol...