6. Bölüm: "Kaderim"

34.5K 1K 364
                                    

•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kader, nereye götürürse oraya savrulursunuz derler. Buna hiç inanmadım. Bence kaderi savuran biziz.

Kadere bizi nereye savurması gerektiğini gösteren bizleriz.

Ben bu adamın kaderime dahil olmasını istiyor muydum?

O zeki olabilirdi ama bende aptal değildim. İnsan olmadığını fark etmiştim zaten fakat yine de buna şahit olmak insanı ister istemez şoka sokuyordu.

O ilahi seksiliğin ve insanı günaha çağıran ses tonunun başka açıklaması olamazdı zaten.

Boğazımı temizledim hafifçe. Sarı saçlarımı arkaya atarak gözlerimi yeşil gözlerine sabitledim. "Ee nesiniz peki tam olarak?" dedim kısaca. Bu kadar net sormama şaşırmış gibi kısa bir an afalladı fakat sonra yüzüne serseri ve gururlu bir sırıtış ekleyerek arkasına yaslandı.

"Ben bir şeytan lorduyum küçük öğrenci." dedi gururlu sesiyle. Birde gurur duyuyor hadsiz! Allah'ım sen affet şeytana uymayacağım söz.

Güldü. "Uymayacak mısın bana küçük?" dedi erotik bir sesle. Ses tonunu bu kadar hızlı değiştirmesine şaşırsam da oyununu bozmamaya karar verdim. Gözlerimi kısarak işveli bir tonla konuştum. "Nerde istersen, uyarım babacığım." dedim.

Kaşlarını kaldırıp yutkundu. Gerçekten etkileniyormu yani?

Adam sana zaafımsın diyor, hala etkileniyormu yani diyorsun...

Haklısın. Ama benim kadar değil!

"Tamam, hadi özet geç bana. Ne ayaksın buralarda?" dedim. Artık sıkıldım çünkü. Şeytansan cehenneme git kardeşim!

Boğazını temizledi. "Cehennem sandığın gibi ateş dolu bir çukur değil küçük öğrenci. Ben buraya senin için geldim." dedi.

Tek kaşımı kaldırarak baktım ona. "Ne o? Kokumu mu aldın cehennemden?" dedim alayla. Bu halime gülümsedi.

"Rüyamda gördüm seni küçük öğrenci, tam altı ay önce." dedi.

Ha?

"Ha?" Gülümseyişi büyüdü.

"Özet geçeyim küçük kadınıma. Altı ay önce, ki bu dünyaya ait bir zaman kavramı bana göre neredeyse bir yıl önce, seni rüyamda gördüm ilk önce. Başta umursamadım fakat sürekli olarak girmeye başladın ve seninle dünyada buluşuyorduk. Bende dünyaya seni bulmaya geldim." dedi.

"Ve buldum," diye devam etti. Ben ise şaşkınlık içerisinde dediklerini dinliyordum. Hadi ya?

Kim derdi şeytan lordunun rüyasına gireceğimi birde rüyasında aşna fişne yapacağımı...

Kimse düşünemezdi. Evet.

"Yani benimle hevesini alıp gitmeyi mi düşünüyorsun?" dedim aklımdaki düşünceyi dile dökerek. Kahkaha attı.

Güzel dişlerinin gözler önüne gelmesi ile yan masadan bir kız grubu buraya ağızlarının suyunu akıtarak bakmaya başladı. Kaşlarımı çattım.

Karşısında bir kadın oturuyordu sonuçta, ayıp!

"Hayır küçük öğrenci, seni cehenneme götürmeye geldim."

HELLOOOOOOOOOOOOO!!!

Nasılsınız?

Bölüm nasıldı?

Ne düşünüyorsunuz Ateş hakkında?

Örnek bir resmini koyayım mı karakterlerin?

Oy ve yorumları veriliyor değil mi kurban olduklarım?

İsterseniz beni takip de edebilirsiniz 👉🏻👈🏻

Öpüyorum çooooooooooook!

💓

ŞEYTAN KADEHİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin