Pov : Eva
39.3 is toch best hoog. Ik begin me toch wel zorgen te maken over mijn gezondheid. misschien toch even naar de dokter gaan als het niet over gaat. Het enige is dat ik wolfs niet bezorgt wil maken terwijl aan zijn gezicht het wel te zien is dat hij bezorgt is. Wolfs en ik liggen al een tijdje op de bank hoorde net van Wolfs dat Marion met de kinderen gaat eten dus we hebben nog wel even voordat de druktemakers thuiskomen. blijkbaar had hij dat al vertelt moet ik me daar ook zorgen over maken. " ik weet alleen niet hoelang het gaat duren en of ik wakker kan blijven. "Wolfs" zeg ik Wolfs kijkt me aan hij is al een tijdje stil waarschijnlijk dacht hij dat ik sliep aan zijn gezicht te zien . "kan jij aan Marion vragen wanneer ze de kinderen thuis komt brengen " vraag ik aan hem want ik wil eigenlijk gewoon weer bed maar ik wil ook de kinderen nog zien. "ja tuurlijk kan ik dat waarom eigenlijk mis je ze " zegt hij met een groot glimlach op zijn gezicht "ja en ik wil ze nog zien maar ik denk niet dat ik me ogen nog kan open houden voor lang "zeg ik met een kleine glimlach. "ik zal Marion appen liefje ik kan je ook wakker maken als ze er zijn " zegt Wolfs " nee ik wil niet weer in bed liggen als ze me zien of dat ik weer slaap " zegt ik eerlijk Het is grappig want het moment dat Wolfs zijn telefoon pakt horen we Marion en de kinderen binnen komen. Ik vergeet altijd dat Marion een sleutel heeft van ons huis.
"hey we zijn er weer "roept Marion vanaf dedeur "we zijn beneden "roept wolfs. Amy komt als eerste de trap af"papa mama we zijn mc Donald geweest " roept Amy terwijl zenaar Wolfs rent en op zijn schoot springt. "echt waar joh wat leuk "zegt Wolfs ik zie Wolfs zijn gezicht terwijl hij het zegt ik weet dat Wolfsgeen fan is van de mc Donalds ik moet er wel om lachen. terwijl Amy uitbundigvertelt over haar dag zijn Tim en Marion ook op de bank komen zitten. "heyMarion Dankje wel voor het ophalen en eten met ze "zeg ik als ik rechtopprobeer te zitten. zodra ik recht op zit komt Tim op mij zitten. ik geef hemeen knuffel en een kus op zijn wang. Tim springt gelijk weer op wantWolfs staat op en neemt de kinderen mee naar de keukentafel om te spelen hijzegt verder niks tegen mij maar ik weet heus wel dat hij ons privacy geeft endat waardeer ik enorm . Zo is Wolfs sinds hij hier is komen wonen en het iseigenlijk opvallender geworden toen we een relatie kregen opeens zei die dandat hij rustig een boek gaat lezen in de slaapkamer. "graag gedaan Eef hoevoel je je ? " " niet zo goed eigenlijk blijkbaar heb ik 39.3 graden koorts en verschrikkelijke hoofdpijn " zeg ik beter eerlijkzijn want ze gaat me anders toch niet geloven want waarschijnlijk zie ik erniet uit.
"ben je al naar de dokter te geweest " vraagt Marion. "nee " zeg ik " misschien wel slim Eef als ik het zo hoor " zegt Marion "ja weet ik maar ik vind het gewoon eng " Marion kijkt me verbaasd aan. "wat vind je eng ? "
"gewoon dat er iets aan de hand is""Eef waarschijnlijk heb je gewoon griepje of een virusje waar je evendoorheen moet maar het is altijd beter om het te laten checken dan er weken meerond te lopen" zegt Marion terwijl ze me hand vast pakt en er zachtjes inknijpt. "weet ik ook wel je hebt ook gelijk" zeg ik Eva Marion moetlachen "zo dat komt niet vaak voor dat Eva van dongen zegt dat iemandgelijk heeft " zegt Marion terwijl ze nog in de lach zit . ik begin ook telachen maar geef haar ook een kleine zet tegen arm. "Maar ik meen het welEef maak morgen gewoon een afspraak zal je zien dat het niks is" zegtMarion nadat ze is bijgekomen van het lachen. "ja zal ik doen ik beloofhet " zeg ik dan nog wel met enkele twijfel in mijn achterhoofd toch bangdat er iets ergs aan de hand is.
Pov : wolfs
Ik hoor Marion en eva praten en besluit maar even met de kinderen te gaan spelen aan de keukentafel zodat ze even wat privacy hebben.na een half uurblokken bouwen is het toch echt tijd dat de kinderen naar bed gaan zemoeten morgen gewoon weer naar hetkinderdagverblijf. Als ik terug loop naar de bank hoor ik Marion praten over dedokter tegen Eva.
Ik zou er absoluut mee eens zijn als Eva morgen naarde dokter gaat want dit is niks voor haar zo ziek te zijn. "Eef ik ga dekinderen even op bed leggen "zeg ik als het even stil is. "ja ik gaer weer van door hoor ik moet morgen vroeg op het bureau zijn " zegtMarion terwijl ze Eva een knuffel geeft. Betekend ditdat Eva naar de dokter gaat ik zal het zometeen wel horen van der."bedankt Marion dat je de kinderen even op sleep touw wou nemen" zegt Eva
JE LEEST
ziek
FanfictionEva en Wolfs hebben een relatie en twee kinderen Tim en Amy van 3.5 jaar. wat gebeurt er als 1 van hun ziek wordt hoe wordt de relatie en het werk