"Kızım iyi misin? Dondun kaldın" Fulya Hanım'ın seslenmesiyle düşüncelerimden kurtuldum. "İyiyim Fulya Hanım" dedim.
"Gel içeri geçelim hasta olma" Fulya hamımı başımla onaylayıp içeri girmeye yöneldim.Benimle birlikte tüm sülale tabi. Birini yanıma hissetmemle başımı çevirdim. Arsel elimde havluyla duruyordu, ona baktığımı fark edince havluyu omuzlarıma koydu.
Tebessüm etmemle o da tebessüm etti. İçeri girip bi koltuğa oturdum. Fulya halının konuşmaya başlamasıyla herkes ona döndü.
"Bence artık tanışma vakti geldi" deyip geri yaslandı.Dedem olduğunu tahmin ettiğim adam konuşmaya başladı "Evet torunum ben Ali Koral, 73 yaşındayım, yanımdaki zeytin gözlüm
Melek Koral, 71 yaşında" yanındaki suya uzanıp bi kaç yudum aldı.Lan dedeye niye anlatırıyonuz adam gidiyo
"Çocuklarımız sırasıyla, Ahmet, Ayşe, Yamaç, Alper, ee gerisini de siz anlatın nefesim yetmedi" deyip tekrar su içti."Ben Ahmet, en büyük amcanım, 48 yaşındayım, eşim Melisa, 45 yaşında, çocuklarımız sırayla, poyraz - 26 yaşında Agah abinden bi yaş büyük, kuzey - 21 yaşında Arsel abinle yaşıt, Rüya - 16 yaşında senden bi yaş küçük" maşallah.
"Ben Ayşe, tek halanım, 46 yaşındayım, eşim Murat, 47 yaşında, çocuklarımız sırayla,
Eren - 21 yaşında Arsel abin ve Kuzey abinle yaşıt, Özgür - 19 yaşında, Tuna - 18 yaşında Asil abinle yaşıt.""Ben Alper, en küçük ve en yakışıklı amcanım, 41 yaşındayım, eşim Selin, 39 yaşında, çocuklarımız sırayla, Lodos - 28 yaşında en büyük kuzenin, Eymen - 27 yaşında, Kartal - 23 yaşında, Yiğit ve Asya ikiz -17 yaşındalar, Baran en küçük kuzenin - 5 yaşında"
Valla maşallah ne kadar çok kuzenim var şan sevdim ben bu işi wlldlelrlrrlrlf.
✨✨
BU BÖLÜM AİLEYİ TANIMA BÖLÜMÜYÜD O YÜZDEN BU KADAR KISA YAPTIM. BÖLÜM GEÖ GELDİ BİRAZ HEPİNİZİ SEVİYORUMMM🤍💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İplerimdeki Eller
Chick-LitKlasik gerçek ailem/abi kitabı biraz farklı diyelim Azra'ya bi şans verirmisiniz