İYİ OKUMALARR
🦋✨Ne olduğunu merak ediyorsunuz dimi, şöyle söyleyeyim Fulya hanım annesi yani benim biyoloji anneannem bizi Amasya ya çağırıyormuş. Evet Fulya tanımlar Amasyalı baba tarafımı söyledim mi söylemedim mi hatırlamıyorum ama baba tarafım Trabzonlu.
O duyduğum cümlelerden sonra Fulya hanım valizimi hazırlamamı söylemişti. Abi ne bu şiddet bu Celal! Daha geleli kaç gün oldu ne acelesi vardı.
Artık Fulya hanım ve yamaç beye, anne ve baba demeye karar verdim. Çünkü uzatmanın bi gereği yoktu, ve Fulya halının anne ve babasına anneanne ve dede deseydim Fulya hanım ve yamaç beye haksızlık olurdu.
Bende o yüzden herkese gerekeni demeye karar verdim. Bunları düşünürken çoktan annem ve babamın odasının önüne gelmiştim. Hazırmıyım emin değilim ama yapmam gerek.
Kapıyı tıklatıp ses vermelerini bekledim. Annem gel deyince içeri girdim. Beni görünce gülümsediler, "Ben sizle bir şey konuşmak istiyorum" dedim. Annem bana tebessüm ederek yatağa oturmam için yatağı iki kere pat patladı.
"Hemen konuya giriyorum. anne baba" demedim tabikide. Hafif boğazımı temizlemek amaçlı bir iki kere öksürdüm. "Ben artık sizlere anne baba demek istiyorum, bana gerçekten görmediğim değeri veriyorsunuz. Size anne ve baba dememi fazlasıyla haketiyorsunuz." Konuşurken annemin ve babamın gözleri dolmuştu.
Annem bir şey dememek yerine beni kendine çekti ve sarıldı. Babamda bize katıldı, kokusundan ve kaslı kollarından anladım. Kokusunu nerden bildiğimi de söyleyeyim.
Babam kokuyu az da sıksa etrafa buram buram yayılıyor ordan biliyorum. "Yeter artık sümüklüler ağlamayın" diyerek gözyaşlarını ekinin tersiyle silen babama bakıp güldüm.
Benim gülmemle annemde gülmeye başladı, babam biz gülünce o da gülmeye başladı, babam gülünce yatakta gülme- şaka yaptım.
Merak etmeyin yatak gülmedi."Hadi aşağı inelim" dedi ve ayağa kalkıp kapıya yöneldi annem. Ay bi garip oldu canım annem.
Aşağı inememizle daha burada kimsenin olmadığını gördük. Yemek odasına baktığımızda da yoktu. Annem diğerlerini uyandırması için birine söyleyecekken durdurdum.Ben ne güne duruyordum burada.
"Ben uyandırırım hepsini" deyip bir şey demelerine izin vermeden merdivenlere gitmeye başladım, 3. Kata gelince durdum ve kendi odama gittim, ordan gerekli malzemeleri alıp adal'ın odasına yavaş yavaş girdim.
Mışıl mışıl uyuyan adal'ı görünce başta üzüldüm ama sonra sinsi sinsi sırıtıp adal'a yaklaşmaya başladım. Elimdeki malzemelerden balonu aldım ve adalın başının üstüne tuttum. Balonun içinde soğuk buzlu su vardı. Bi anda patlattım ve geri çekildim.
"Hay ananı sikeyim" diye yataktan düşen adalla gülmeye başladım. "Abla niye böyle şeyler yapıyorsun" diyip banyoya girdi.
Olduğum yerde kaldım. Abla dedi dimi aban az önce ben yanlış duymadım sağır falan değilim dimi?"Abla noldu bi kal geldi" deyip kolunu omuzuma atan adala tip tip baktım, sonra bana abla dedi aklıma geldi ve elimi alnına koydum.
"Sen bana abla dedin dimi" diye sormamla kahkaha attı. Noluyoruz ayol."Ablam değil misin" dedi ve sarıldı. Sarılışına karşılık verdim ve konuştum."Tabiki ablanım lan, abla diyeceksin bana bücürük" diyerek ayrıldım. "Hadi daha Agah var atilla var arel var asil var daha uyandıracak kişi çok. Ne bekliyorsun orada bücürük gelsene" son cümlemi ona bakarak söylemiştim.
Yanıma geldi ve benimle yürümeye başladı bu katta adalın benim ve agahın odası vardı. Agahı biraz daha kibar uyandıracaktım çünkü adar vardı. Agahın odasına girmemizle siyah maskeli bi adamı adarın başında görmemizle çığlığı bastım.
Çığlığımla uyanan adar da ağlamaya başladı ve siyah maskeli adam cama yöneldi. Sesimize gelen Agah siyah maskeli adamı görmesiyle hemen gitti ve boğazından tuttu. Tabi bu süreç için de ne benimle adalın çığlığı ne de adarın ağlaması bitmişti.
Bizim sesimize gelen tüm aile fertleri siyah maskeli adamı görünce şoka girdi. Annem hemen telefonu almak için aşağı indi. Bende hemen adarı yataktan aldım ve aşağı kata indim. Benimle birlikte adal da gelmişti.
Niye bu kadar ağlıyon evladım sen. Adar için adalla tüm şebeklikleri yaptık ama susmuyo. Odaya agah girince hemen geldi ve adarı kucağına alıp öpmeye başladı. "Özür dilerim babacım özür dilerim, seni tek bıraktığım için özür dilerim" diye tekrarlamaya başladı adar biraz sakinleşince konuşmaya devam etti "sakin ol bebeğim baba geldi" bunu da sürekli tekrarlamaya başladı.
Bana döndü ve kucağındaki adarla yatağa oturdu. Sonra adarı adala verdi ve önüme geçip diz çöktü. "Teşekkür ederim kardeşim" demesiyle gözüm doldu. Tabi o bana kardeşim diyince hemen abi demiyorum demek isterdim ama benim büyük abi aşkım vardır.
Ve büyük abilere istemsizce küsemiyorum ve zaten Agah bana bir şey yapmamıştı ve gayet sıcak yaklaşmıştı. "Önemli değil abi" diyip sarıldım. Kat katı kesilen bedeninde şaşırdığını anlamak zor değildi.
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
ŞOK OLDUNUZ DİMİSİZCE AZRA AGAHA ABİ DEMEKLE HATA MI YAPTI.
Bİ DAHAKİ BÖLÜM DE GÖRÜŞÜRÜZZ
~ 716~ kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İplerimdeki Eller
ChickLitKlasik gerçek ailem/abi kitabı biraz farklı diyelim Azra'ya bi şans verirmisiniz