9. Bölüm

17 3 0
                                    


İyi okumalarrr
🦋✨

Konağın kapısı açılmaya başlayınca yavaş yavaş içeriye girdik. Heyecandan altıma sıçacaktım. En sonda benim girmemle beraber konağın kapısının kapanma sesi içerde yankılanmıştı.

İçerde bir sürü insancıklar vardı. Yani o kadar da bir sürü değildi ama olsun siz bir sürü olarak düşünün. Dedem olduğu anlaşılan yaşlı ve göbüşlü tonton dedeme baktım. Annem arkamdan öksürüp hafifi eliyle sırtımdan itmesiyle ayakta put gibi dikilmeyi bırakıp dedemin yanına adımladım.

Hemende sahiplendim maşallah. Banane benim dedem. Elini öpüp alnıma koydum dedemde ben kalkmadan saçımı öpmüştü.
"Hoş geldin bıdırık torunum" deyip sıkı sıkı sarılmasıyla ani bir şok geçirdikten sonra hemen kendime gelip sarılmasına karşılık verdim.

"Bırak torunumu da azıcık ben sarılayım" beni dedemden ayırarak kendine çeken kadına baktım. "Oy benim ponçik torunum" yanaklarımı mıncırarak konuşmasıyla herkes güldü. Galiba anneannemdi.

Çok fit duruyordu bana bile taş çıkartırdı valla.
"İsmin ne torunum" dediğinde bekletmeden hemen cevap verdim. "Azra" ben adımı söylerken yanaklarımı sıkmaya devam ediyordu. "Arzam benim canım torunum"dedi.
Bana arza dedi bana.

"Arza değil anneanne azra" sakince söylemeye çalışmış olamasa sesim biraz yüksek çıkmıştı.
"Neyse anne yeter artık azra herkesle tanışsın" diyerek beni kurtaran anneme minnetle baktım.

Hepimiz yer koltuklarına oturduğumuzda dedem konuşmaya başladı. "Evet torun şimdi size ailemizi anlatcam" umarım bu sefer isimlerini hatırlarım diye içimden geçirerek dedoşumu dinlemeye başladım.

" Bu en büyük çocuğum, adı karan, 45 yaşında, eşinin adı ece, 42 yaşında. Bir tane çocukları var o da polat 25 yaşında" tanıttığı kişileri göstermişti. Polat olan kuzenim Agah abimle yaşıttı.

"Annen ortanca çocuğum onu biliyorsun zaten" demes hepimizi güldürmüştü. "Bu da en küçük çocuğum esma, 39 yaşında, yanındaki de kocası Mete, 40 yaşında, iki tane çocukları var.
Berat 20, asel de 13 yaşında. Benim adım Anıl, 74 yaşındayım. Bu da benim minnoş karım, adı buket, 72 yaşında" minnoş karım derken anneanneme sarılmış öyle söylemişti.

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

BU DA TANITMA OLDUĞU İÇİN KISA OLDU KUSURA BAKMAYIN

BÖLÜMÜ GEÇ ATTIM ARAYA KGS GİRDİ YAZDA YAKLAŞTI MALUM MEMLEKETE GİTTİK İNTERNET PEK YOKTU

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİRRR

İplerimdeki EllerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin