17.bölüm "Kara gözlüm"

760 34 3
                                    

Merhaba arkadaşlar bu kitabı bitirmeye karar verdim biliyorum biraz geç geliyor sınavlarım dan dolayı atamıyorum elimden geldiğince yeni bölüm atmaya çalışacağım iyi okumalar.

★★★BÖLÜM BAŞİ
Gözlerime değen kömür karası gözlerini kaçırmıştı umursamaz gibi yanına gelen sarışın kadına hafif gülümsemişti

Avuclarımın içinin terlediğini hissedebiliyordum istemsizce bir iki adım gerilemiştim gözlerim sarışın kıza kaydı elindeki şemsiye yi Karan'a uzattı...

Gözlerim iki ellerin arasında kalmış şemsiyeye kaydı dolmuş gözlerimden bir damla yaş süzülmüştü hızla gözümden akan yaşı sildim "ağlama melis belki bana öyle geldi alt tarafı ıslanmasın diye şemsiye getirdi " burnumu çekerek
Dolaba yöneldim.

Anlaşılan karan bey sabaha kadar dışarıda bekleyeceksiniz üstüme uzun kalın bir hırka aldım ve balkona çıktım "Aşağı yanına insem beni geri yukarı gönderir bende balkonda dururum " kafamı yastığıa koydum biraz soğuktu ama karan için değer.

Yağmur damlacıkları hafiften yüzüme değiyordu... Aldırış etmedim gözlerimi yumdum...

~ Karan dan~
Sekreterin bana uzattığı şemsiyeye hafif tebessüm ettim iyi kızdı elinden almak için uzandım eli elimin üstüne gelmişti gözlerim camdan bizi izleyen ateş böceği ne kaydı hızla elimi çektim.

Kafamı tekrar yukarı çevir diğimde gitmişti .

Bugün uyumuçaktım o piç herifi bi elime geçiriyim dikkatim cebimde çalan telefona kaydı. "Karan bey"
"Önemli bir şeymi var" "Efendim... "
"Gevezeliği kes de konuş " "efendim karınız balkonda uyuya kalmış" "Ne..!? " kaşımın biri yukarı kalkmıştı bu kızın derdi ne
"Tamam aşağı koruma gönder ben onunla ilğileneceğim"

Yavaş adımlarla içeri yöneldim
Gözlerim ateş böceğine kaydı neler yaşamışı bu zamana kadar ben dokunmaya bile kıyamıyorken o piç!!!

Yavaş adımlarla balkonda kıvrılmış bir şekilde uyuyan kıza yöneldim biliyorum sert biriydim fark etmeden hep yakınlarımı kırıp dökmüştüm...

Ama bu rolü bozamazdım asıl annem sandığım kişinin sadece bir figüran olması... katı adamı oynamak zorundaydım başka çarem yoktu.Yerde uzanan ateş böceğini kucağıma aldım yavaş adımlarla yatağa ilerledim .

yavaşca yatağa yatırdım bende sol tarafına uzandım. O sıra gözlerim dışarıya kaydı "Bu gece burda uyusam iyi olucak o piç ne yaptığı belli olmuyor"
***
Melis den
Vücudumu kaplayan korku gitgide artıyor du nefes alışveriş lerim yükselmişti boğuluyor gibiydim
"Hah anne... Hayır ha atıl d-Dur lütfen durrrrr hayır hayırrr"

"HAYIRRRR... " Ter su içinde uyanmıştım gözüm sağ taraftaki suya kaydı hemen almıştım sakinleşmek için derin derin nefes alıp vermiştim saat 4,5 civarlarıydı kim getirmişti ki beni yatağıma .

Hafif sola döndüm yastık vardı karan burdamı uyumuştu ama neden gitti ki tekrar yatağa uzandım uyumaya çalıştım .

Yağmur başlamıştı uyumam biraz zorlaşmıştı yatakta kıpırdanıp durmuştum artık uyuyamadım ve yataktan kalktım. Üstüme hırkamı alıp odadan çıktım herkes uyuyordu önce mutfağa indim susamıştım. Su doldurmak için dolaptan bardağa uzandım içine suyu doldurdum ve suyu içmek için masaya yaslandım.

Düşünüyordum nasıl bu hale geldim ben nasıl böyle bir kız oldum adı piç herif Karan ı bile düzgün tanımıyorum ama kendimi ona karşı yakın hissediyordum . Daha fazla oyalanma dan bir bardak su alıp yukarı çıktım odama ğeçmeden sevgiyi kontrol etmek için odasına yöneldim. Vicdan azabı çekiyorum ona yaptıklarımdan dolayı ben asla böyle biri değildim ki...

Uyandırmamaya çalışarak kapının kulundan yavaşca tuttum ve açtım
Yüzüm istemsizce düşmüştü Karan demek sevginin yanına gelmişti gerçekten çok seviyordu onu ah be abi hiçmi sevemedin beni istemsizce gözümden yaş süzülmüştü hızlıca gözümdeki yaşı silmiştim" hayır ağlama melis güçlü ol" neyin güçlülüğünden bahsediyordum ki abimden görmediğim sevgiyi atıldan gördüğümü sandım ama onun aklı fikri cinsellik ti başka bişi değildi gözüm karana kaydı "doğru zamandı ama yanlış insandı o".

Nasıl yeni bir hayata başlayabilirim ki şuan kimsesiz gibi hissetmiştim
Tekrar ikisine baktım gerçekten benimde sarılacak kollara sahip olsaydım. Daha fazla odada durmak istememiştim ses yapmadan odadan çıkmıştım .

Yavaş adımlarla odama geldim yağmur başlamıştı pencereye adımladım korumalar hala dışarıda nöbet tutuyor dular. Pencereleri kontrol ettikten sonra yatağıma geri döndüm uykum gelmişti " Hagggg" esnemiştim terliklerimi çıkardım ve yatağıma uzandım.

Sol tarafımdaki yastığa sarılmak için uzandım ve kollarımın arasına aldım ve kafamı yastığa koydum şuan huzurlu hissetmiştim Karan gibi kokuyordu. Daha fazla danamadım ve gözlerimi artık uykuya bıraktım.

✵✵
Gözüme vuran ışıkla yerimde kımıl dandım "Of belim... Çok uykum var ya kim bu perdeleri açtı. " yataktan doğruldum yüzümü yıkamak için banyoya yöneldim yüzüme şu serptim aynada yüzüme baktım off heryerim çok ağrıyordu havlu yla yüzümü kuruladım ve odaya tekrar döndüm dolaptan kırmızı V yakalı bir gömlek seçtim orta boyda etek ve altınada uzun botlarımı giymiştim tabbi kırmızı rujumu unutmamıştım.

Saçlarım doğal dan dalgalıydı maşa yapmama gerek kalmamıştı hazırdım odamdan çıktım ve yavaş adımlarla aşagı indim gözüm direk karana kaymıştı önünde kahvaltısı çayı bilgisayardan birşeyler inceliyordu gözüm fincan tutanak ellerine kaydı yutkunamamıştım töbe töbe ne oluyor melis...

✵BÖLÜM SONU✵
Merhaba arkadaşlar diğer bölüm için oy vermeyi unutmayın haftada iki bölüm atmaya calışacağım... Muah öpüldünüz 😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYANIN KÜÇÜK KARISI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin