Merhaba arkadaşlar lütfen oy verin...
**********Bölüm Başı***************
Karanın evlenme teklifini kabul etmiştim sadece 6 ay evli kalacaktık sonra herkes kendi yoluna.
Oturduğu yerden bir konuşma yaptı sesi sert ve ciddiydi ve sözlerine devam etti "Evet erkan bugün o işi Hallet . " gözleri tekrar beni buldu hızla gözlerimi kaçırdım.
Telefonu nazik bir şekilde masanın üstüne koymuştu "Hazırsan gidelim"
"hemen mi? " "Evet yarım saate resmi olarak boşanmış olarak vede benim karım olarak gözükecek sin Karımı o puşt un evine mi gönderiyim. "Tekrar sözlerine devam etti "Hem akşama büyük bir davet var asıl acılışı akşam yapacağım o adı herife
Herşeyin Elinden alınması nasıl bir duyguymuş göstereceğim "Sandalyeden hızlı bir şekilde kalktı ve sevgiyle birlikte biz de kalktık hesabı ödeyip kafeden çıktık karşıda bizi bekleyen siyah arabaya kaydı.
Önceden sevgiye yaptığı'm geldiElimi arka kapıya uzatım "öne oturmayacakmısın " "Hayır sevgi sen istiyorsan bine bilirsin" "Hayır bende binmek istemiyorum" deyip arkaya oturmuştu
İkimizde arkaya binmiştik.
Bu zamana kadar atıl tarafından hep gözüm boyandı ona okadar kötü şeyler yaptımki kendimden tiksiniyorum şuan.
Belki aramızı düzeltebiliriz . . .
Araba bir villanın önünde durdu ve kocaman kapı acıldı arabayla birlikte bahçeye girdik.
Sevgiyle birlikte arabadan indik sevgi yanımdan koşarak "Abi annem o sevdiğim tatlıdan yapmışyır demi" Ayaklarım yürümeyi bırakmıştı gözlerim kocaman açıldı.
Bu neydi şimdi sevgi tekrar kafasını bana uzattı karanın kolundan ayrılıp yanıma geldi " biliyorum saçma geliyor ama karan benim abim planın bir parcası olduğu için kimse bilmiyor. "
Kafa sallamıştım sadece vah be bu nasıl düşmanlıktır iyki o adı herifle birlikte olmadım.
Yavaş adımlarla içeri girdik.
Ev atılın kine kıasla şato gibiydi sihay ve üstünde beyaz çizgiler vardı ama bahçesi daha çok hoşuma gitmişti
Üçümüz birlikte içeriye girdik kapının hemen girişinde bekleyen iki hizmetçi vardı "Hoşgeldiniz karan bey" başıyla selam vermişti ve kekrar
O kömür karası gözler beni buldu
"Melis hanıma odasını gösterin" gözlerimi benden 1 , 2 saniyede olsa geri çekmişti"Sevgi sende çalışma odama gel " diyerek verdi benden yukarı çıkmıştı sevgide arkasından çıkmıştı fazla umursamadım ve hizmetcinin arkadından sağ taraftaki merdivene yöneldim.
Odaya göz gezdirdim . Oda karanı anımsatıyordu çoğunlukla siyahtı gözüm duvardaki tabloya kaydı buna benzer bir daplo daha görmüştüm ama o tablo biraz daha küçüktü salonda gördüm sanırım.
Resim deki kadına kaydı gözlerim fazla belli olmuyordu ama ben anlardım bu tarz dan bu kadın sanki Karan'a benziyordu siyah saçları üstüne giydiği çicek li elbisesi tam uyumuştu ve saçında ki toka kırmızı uzun kurdelesi sanırım onu güzel yapan inci taşlarıydı.
Yavaş bir şekilde kolumdaki ceketi çıkardım kolumu biraz daha iyi hissediyordum yavaş bir şekilde yatağa oturdum atıl artık çoktan öğrenmiştir diye düşünüyorum.
Nerdeyse 1 saati geçmişti buraya geleli kapının calınmasıyla o yöne döndüm sevgiydi gülümsüyordu sanırım aramızdaki buzları eritmiş tık hızla sağlam kolumdan tutu "Ne oldu? " "Benimle aşağı gel haydi çok acil " anlamaz gözlerle ona baktım sonra gözüyle sargıdaki kolumu işaret etti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KÜÇÜK KARISI +18
Ficción GeneralBir Genç kızın çaresizliği ... gözünün önünü bile göremeyen bir abi Annesi için babasının onu dövmesini bile görmezden gelen bir kız ve onu kana susamış bir mafyaya veren baba... Acaba genç kız babasının eziyetleri ne zor dayanırken kana susamış...