13. Bölüm "Tuzak"

1.6K 53 8
                                    

Merhaba arkadaşlar biliyorum kitabımda çok fazla yazım hatası var ama düzelti yorum geri eski haline geliyor. Lütfen kitabıma saygısızlık yapmayın beğenmiyorsanız okumayın .bazılarınız için geçerli bu dediğim arkadaşlar o kişiler hariç lütfen üstünüze alınmayın keyifle okuyun arkadaşlar.

                ★★★Bölüm Başı
Müzik hala devam ediyordu kafamı kaldırdım galiba atıl ben olduğumu anlamamıştı herkes kendi halinde takılıyordu.

Yanımıza bir çift geldi "Karan bey bu ortaklığımız için verdiğiniz davete minettarız" karan hafif adama döndü "Ne demek ali bey iş ortaklarım benim için önemli yere sahiptir. "Tekrar söze ali denilen adam girdi" efendim sizi eşimle tanıştırıyım Müge " gözlerim eşine kaydı çok gençti adamın 40 'ın üstünde olduğu çok belliydi

Karan tek eliyle belimden tutarak diğer eliyle de beni işaret etti "Ali bey ben de sizi bir türlü tanıştıramadım Eşim Melis " Ali denilen adam bana döndü "Memnun oldum " diyerek dans etmeye devam etmişlerdi.

Karan bileğimden tutarak beni mikrofonun oraya götürdü "Ne yapıyorsun? " "gidince anlarsın Ateş böceği"" Ne??? .... Ateş böceği ne alaka? " yandan sırıtarak "Kırmızıların içinde Ateş böceği gibi olmuşsun " Kaşlarım havaya kalktı " yakışmamışmı " "Evet... " Hemende söylemişti yüzüm düşmüştü "Hey şaka yapıyorum Yakışmış elbisen... Sana Ateş böceği dememin sebebi ni biliyormusun"
Hayır anlamında kafamı iki yana salladım "Ateş böcekleri ışıklarıyla insanları kendine çeker tıpkı senin gibi "göz kırpmıştı kaşlarım catılmıştı.

" Hadi ateş böceği hazırsan acılışı yapıyorum" Eline siyah bir mikrofon aldı ve... "Merhaba saygılı konuklarım bu geceki davet için hepinize teşekkür ederim" Herkes alkışlamıştı "Ve bu davete önemli rolü olan biriçik eşime de teşekkür ederim " herkes bu tarafa bakıyordu "Evet artık maskelerinizi çıkarabilirsiniz "

Ne.........?

Herkes yavaş yavaş maskelerini çıkarıyordu kız erkek birbirlerine bakıp birşeyler söylüyordu ama hala herkes bana bakıyordu yüzümü merek ediyordular karanın elleri maskemin arkasına kaydı
Korkulu gözlerle ona baktım sakin ol der gibi saçımdan olan elinin yarısını yüzüme koydu ,artık ne olucaksa olucaktı o it heriften korkmuyorum.....

Yüzündeki maske artık yoktu herkes bana bakarak fısıl fısıl birşeyler konuşuyordular gözlerim o adı herife kaydı ellerini sıkıyordı dişlerinin arasından kimsenin duymayacağı bir tonda "Seni oruspu" deyip gitmişti.

Evet yanlış duymadınız sadece çekip gitmişti hiç birşey de yapmamıştı .

O arada gözüm sevgiyi aradı maskelerimizi çoktan çıkarmıştık ama o ortada yoktu elbisemin iki kenarından tutarak yukarı çıktım çok fazla oda vardı birinin arkamdan seslenmesiyle durdum "Melis hanım sevgi hanım sizi misafir odasında bekliyor" neden beni misafir odasında bekliyordu ki
"hangi misafir odası " "Arka tarafta kalan efendim"" Tamam " gitmişti.

Ama banada saçma gelmişti bu taraftaki odalar dururken neden gözde uzak misafir odasında ki elbisellerimin eteklerinden tutarak yürümeye başladım.

Bu tarafın koridorlarinda ışık yanmıyordu fazla kullanılmadığı için gözüm ışık yanan odaya kaydı evet bu odaydı kapısı kıvıktı yavaşca kapıyı açtım sevgiyi o halde görünce hızla yanına koştum "Kim yaptı Bunu sana? " elleri ve ağzı bağlıydı dudağından kan akıyordu "Hmmm akrnnaaa" hızla ağzındaki bandı çıkardım bitkin haliyle "G-git.... "" Ne? " "Git diyorum git çabuk burdan abimi çağır"

O esnada arkamızdaki kapı yavaşca örtülmüştü gıçırtısını duymuştum hızla arkamı döndüm atıldı gömleğinin kollarında kan vardı
Büyük ihtimalle karanın adamlarına zarar vermişti yavaş adımlarla bana yaklaştı "Anlaşılan sana çok iyi davranmışım ha karıcım? " hızla ona bir adım attım "Bana karıcım deme o kelime bile ağzına yakışmıyor " "Seni oruspu iyi inledinmi o kahbenin aktında "

"Seni ilgilendiriyor mu o sonuçta benim kocam hemde bazı itler gibi başkalarının götünde dolaşmıyor"
Yüzüme vurmuştu elbise m'den dolayı dengemi sağlıyamayıp sevginin yanına düşmüştüm "

Karşımıza çömeldi "Sizi kaltaklar arkamdan iş çeviriyorsunuz ha "
Sevginin saçını tuttu "Senin icabına bakmadım daha demi " sevginin sacında  tutarak sürüklemeye başlamıştı "Bırak onu " kolundan engel olmaya calışmıştım ama beni dolaba itmişti.

"ahh... " hayır adı herif zorla kızlara dokunuyordu "Dokunma bana imdaattttt!! " hızla yerimden kalktım sehba nın yanındaki vazo gözüme çarptı hızla elime aldım "San dokunma dedi dimi" hızla kafasına çaldım "Ahh " eliyle kanayan kafasını tuttu ama bayılmamıştı işte bu benim için kötü olmuştu.

Sevginin üstünden kalktı bir eliyle kafasından tutarak "Seni bişey fahişe bana vurdun ha " yutkunmuştum. Yüzüme çok şiddetli bir tokat atmıştı.

Yere yığılmıştım yerden kalkamıyordum bile Hayır.... Hayır pantolonunu çözüyordu hızla yerimden kalkmaya calıştım ama kalkamadım işte hızla yanıma geldi iki kolumdan tuttu "dokunma bana"

Tırnaklarımla kolunu ve yüzünü çizdim. Ama fayda etmedi kolarımı yukardan kenetledi "Bakalım benim altımdada zevkle inleye bilecek misin  " kafasını boynuma yaklaştırdı "İmdatttttttt!!!! KARANNNNNNN"............

O esnada kapı hızla açıldı kapının şiddetle açılmasıyla o gözlerle karşılaştım kara kömür gözler kasılmış cenesi boynunda belli eden ben varım der gibi damarı.

" Lan oruspu nun evladı sikmemi lan seni şimdi " hızla üstümden aldı zorlada olsa sevginin yanına gittim.
"kimsin lan sen benim olanlara el uzatıyorsun haaa " Sonda kükremiş ti atılın saçından tutarak ayağa kaldırdı ve şiddetli bir yumruk indirdi burnu kırılmıştı bu sefer ayağa kaldırma zahmetinde bile bulunmadı direk üstüne çıktı onu yumruklamaya başladı.

O esnada zorda olsa sevginin ellerini cezdim hızla ona sarıldım o benden daha kötü haldeydi "İ-iyimisin? " kafa salamıştı

Karan öfkesini kusmuştu hep, içeri beş altı tane adam girdi "Götürün şu iti depoya daha bitmedi işimiz onunla "

Hızla yanımıza geldi üstündeki ceketini sevginin üstüne örtü sevginin yanaklarını avucunun içine aldı "İyimisin abicim ha " sevgiyle karşısında bir çocuk varmış gibi konuşuyordu sonra bana döndü "İyi misin " biraz zorda olsa kafa sallamıştım hafif omzum açıyordu ama sevgiye ben gelmeden öncede ona vurmuştu adı köpek

Karan hızla sevgiyi odadan aldı ve çıktı hastaneye gidicekler di galiba korumadan güç alarak arkalarından arabaya bindim yeni fark etmiştim ellerimin acısını vazo kırarken ellerimi de kesmiştim

                  ★★★Bölüm sonu

Merhaba arkadaşlar nasıl buldunuz

Karan nasıl da yetişti hemen ya

sevgiyi kaybetme korkusu yaşaması...

MAFYANIN KÜÇÜK KARISI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin