16.Bölüm Temas

2K 62 13
                                    

Merhaba arkadaşlar evet biliyorum bölümler çok geç geliyor ama benide düşünün okul açıldığı için hiç zamanım kalmıyor doğru düzgün.
Bence gün ayarlayalım .

Pazartesi yada cuma seçin ...

                     ★★★ bölüm başı
İnsanlar ateş böceklerini sevme sebebi sadece ışıkları mıydı küçücük ışıkla bile herkesi etkiliyordu. Ya insanlar onlar nasıl etkiliyor.

Hiç bir şeyden emin olamamak , olur olmadık insan geçiriyor içinden o da beni seviyormu acaba...

Yüzüme vuran ışıkla acıyan bedenim kıpırdandı yavaş bir şekilde gözlerimi araladım gözlerim kanepede uyuyan Karan'a kaydı nasılda tatlı uyuyordu beyaz tenine düşen saçları....

Bir anda gözlerim üstüme kaydı üstümde Geceliklerim vardı. Elim hızla ağzıma gitti kim değiştirmişti
Hayır ya düşündüğüm olamaz sakin ol yanaklarım istemsizce kızarmıştı
Gözlerim uykulu gözlerle bana bakan Karan'a kaydı hızla kafamı yastığa koydum anlamaz gözlerle bana bakıyordu...

Yerinde kıpırdandığını anlamıştım
Yavaş adımlarla odadan çıktı ... Yardım alarak tuvalete gittim üstümdeki gecelikleri çıkardım ama hala düşünmeden edemiyordum gecelikleri mi kim cıkarmış olabilirdi... Fazla üstelemedim.  
         
        ★★★

Eşyalarımızı toplamıştık zaten fazla  kıyafet yoktu karan tekrar yanında sarışın kızla içeri girdi anlamsızca hep o duyguyu hissediyordum hızla kafamı çevirdim yatakta ellerimle oynuyordum onlara bakmak istemiyordum.

Ayağa kalkmam için karan bir adım atmıştı"Gerek yok korumadan destek alabilirim? " Uzun iri elinin birini beline diğerini de saçlarının arasından geçirdi "kocan buradayken elin adamından mı destek alıyorsun... " çenesini sıktığı her halinden belli oluyordu...

Üst elemeden"Evet" bu dediğimi oda beklemiyor olacaki kaşının birini havaya kaldırdı... Sabır der gibi yukarı baktı ve eli cebindeki telefona kaydı...

"Alo ali hastanedeki bütün korumaları geri çekilmelerini söyle... " kurduğu cümleyle anlamaz gözlerle ona baktım...

Odadaki koruma çıkmıştı ve yüzünde o arsız gülümseme belirmişti ...

Anlamıştım karanın inat bir adam olduğunu. Yavaşca yataktan doğruldum karan koluma girmişti yardım almaktan başka şansım yoktu... Gözlerim sol kolumu tutmak için uzanan kıza kaydı hızla kolumu çektim. "Gerek yok" hızla kafamı çevirdim.

Gözlerimi Karan'a çevirdim sen mi inatsın benmi karan bey kolundan çıktım ve gömleğinin ucundan tuttum bir kaşını kaldırdı "Kızım düzgün tutsana düşü çeksin sonra"
"Düşmem "

Ellerini siyah tutamlarında gezdirdi
Yavaş adımlarla odadan çıktık.

Yine hava yağmurluydu off nasıl yürüyecektim  yağmurda.

Kafamda tutulan şemsiyeyle şaşkın gözlerle kafamı kaldırdım "Tut" "Ne...? " ağzımdan anlamsızca dökülmüştü.

Bir anda havalanmamla şaşkınlıkla Karan'a baktım ellerimi boynuna yöneltti "Sıkı tut" hala şaşkın şaşkın gözlerle ona baktım.

Yağmurun sesini duyuyordum istemsizce başım omzuna düştü...
Durduğunda anlamıştım arabaya geldiğimizi yüzüne bakmadan kafamı omzundan kaldırdım.
Ön koltuğa oturmamı sağladı yatalı ayağımı arkaya uzatım vücudumu yastıkla birlikte cama yasladım yağmur sesleri uykumu getirmişti.

Yavaşca gözlerim kapandı...💤💤

★★★

O kara gözler benim hayat kurtarıcımıydı ansızın gelen o boğucu his nasıl bir duygu...
Cama vuran tız sesler yağmurun işaretiydi zorla kapanmış gözlerim aralanmıştı gözlerim dikiz aynasından bana bakan kara gözlere kaydı anlamsız ifadesiz bir yüz ne bir duygu nede bir işaret...

Kafamı hızla cama çevirmiştim evet kendimde hisetmiş tim o duyguyu...

Yaralı bacağımda hissettiğim iri ellerle gözlerim bacağıma kaydı bir eli direksiyonda diğer eli yaralı bacağımı okşuyordu... Engel olmak amacıyla elimi bacağımda savurdum bi çırpıda parmaklarını elime geçirmişti

Ve o tehditkar bakışları göndermeyi unutmamıştı derdi neydi bunun hızla elimi iri elinden kurtarmıştım .

Onunla kavga etmicek tim. Özellikle arka koltukta oturan sarışın burda olduğu sürece.

Bütün dikkat karanın cebinde titreşen telefona kaydı sert sesinden taviz vermeyerek "dinliyorum" "Yarım saate oradayım" sesi nasıl bu kadar erkeksi ya ama kimdi  bu kişi...

Arabanın durmasıyla anlamıştım geldiğimizi hızla arabadan inmişti kolundan destek alarak arabadan indim hala yağmur tiseliyordu...

Aramızdaki buzları nasıl eriyecekti şuan bile bana mesafeli davranıyordu kollarına dolamış olduğum elimi gömleğinin ucundan tutacak şekilde elimi kaydırdım
Gözlerim karanlığa yükselen dolunaya kaydı her zamanki gibi kendini belli ediyordu.

Bana evin girişine kadar eşlik etmişti odama sevgiyle birlikte çıkmıştım karan hızla gitmişti
Fazla umursamadım yavaş adımlarla yatağıma adımladım "İyi misin? " sevginin bana yönettiği soruyla tebessüm ettim evet anlamında kafamı salladım

Yaralı bacağımı yardım alarak yatağın üstüne uzatım "Üstünü değiştirelim ıslanmışsın " gözlerim üstüme kaydı ellerim refleks hareketiyle üstüme tutum allahım sütyen imin siyah askıları belli oluyordu. Offf  utanmıştım "Hey utanma utanma okadar da belli olmuyor ya " hızla kafamı kaldırdım "Gerçekten mi? "

"Evet yani en fazla abim beli olarak görmüştür ya"  duyduklarımla gözlerim kocaman acıldı  lafı fazla uzatma dım "Şey üstümü değiştirmeme yardım edermisin? "
"Tabi"

Elinde getirdiği geçeliğe gözüm kaydı diz boyundaydı üstünde tatlı desenler vardı yardım alarak getirdiği gecelikleri giydim.

Evet odada tektim şuan kendimi çok huzurlu hissediyordum yağmur yine hızlanmıştı kendinden hiç taviz vermiyordu gözlerim bahcedeki siyah cisme kaydı bu karanmıydı çok ciddi duruyordu yanında bir kaç koruma ve iri parmaklarının arasında dolaşan telefon.

Kömür karadı gözlerle göz ğöze gelmiştim yağmurun ıslatmış olduğu saçları alnına dökülmüştü
Gözleri sürekli gözlerim deydi
Gözlerine dalıp giden mi aşıktı yoksa kaçıran mı? ...

★★★ BÖLÜM SONU

MERHABA ARKADAŞLAR biliyorum 

bölümler biraz geç geliyor ama

daha erken atmaya çalışacağım

Nasıldı yeni bölüm...
Yorum yapın lütfen canlarım❤❤

MAFYANIN KÜÇÜK KARISI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin