2

50 5 23
                                    

4 Ay önce...

Bugün babamla birlikte spor salonuna kayıt yaptırmaya gelmiştik. Çok heyecanlıydım. Sonunda hayalim gerçek olacaktı. Benim hayalim çok ünlü bir kickboxer olmaktı. Tüm dünyada tanınan, en iyi kadın kickboxer olmak istiyordum. Ve bugün hayalime 1 adım atmıştım...

Spor salonundan içeri girdik. Biz içeri girer girmez, yanımıza 1,80 boylarında iri yarı bir adam geldi. Babamla beni gülümseyerek karşıladı. Bende ona karşı gülümsedim. Çok nazik bir adamdı.

"Hoş geldiniz efendim. Kayıt için geldiniz değil mi?" dediğinde başımı salladım. Adam tekrar gülümsedi. Ardından babamla beni odasına davet etti. Biz odaya doğru yürürken, ben hem heyecandan hemde merakımdan etrafa bakıyordum. O an dersine ara vermiş bi çocukla göz göze geldim. Boyu 1,80'e yakındı. Saçları uzun ve ön tarafları dalgalıydı. O kadar çok terlemiş ki, üstündeki tişörtü vücuduna yapışmıştı. Üst vücudu, tişörtün altından belli oluyordu. Aşırı derecede sexydi.

Babamın sesi ile başımı odanın kapısına çevirdim. Kapının önünde, benim içeri girmemi bekliyordu. "Hadı kızım?" dediğinde içeri girmiştim. "Buyrun, oturun lütfen." Adam bize oturmamızı söylediğinde, karşılıklı duran koltuklara oturduk babamla. "Kızımızın adı?" demişti bana bakarak.

"Elmas ALTINIŞIK" dedim.

"Ne kadar güzel bir isim." dedi. O sırada babam girdi konuşmaya. "Eşimin en sevdiği mücevher olduğu için kızımıza da bu ismi verdik." demişti. Babama bakarak gülümsedim. Sonra Adam tekrardan bana döndü. Elindeki kağıdı uzatarak, "Boş olan bölümleri doldur." dedi. "Tamam" dedim ve elindeki kalemi alarak kağıtta ki boş yerleri doldurdum. Ben kağıdı doldururken o konuşmaya devam ediyordu.

"Benim adım Sinan Özen. Bu spor salonunu ben işletiyorum. Şu ana kadar çoğu genç benim elimde yetişip profesyonel sporcu oldu. Buradakileri de yetiştirip profesyonel yapıcam inşallah. Hepsine hayallerinde yardımcı oluyorum. İnşallah sizin kızda hayallerine burda kavuşur." Bana bakıp tekrar gülümsedi.

"Ben burda başka kadın sporcu göremedim? Ayrı saatleri mi var yoksa?" Babam bu soruyu sorduğunda, Sinan Hoca bakışlarını hızlıca babama doğru çevirdi.
"Aslında hayır. Buraya kadın sporcu olarak kayıt yaptıran ilk kişi Elmas." demişti. O an şaşırdım. Nasıl ilk kız benim? Benden başka kadın yok mu??

"1 dakika, nasıl ilk kadın benim kızım? Sen benimle dalgamı geçiyorsun?!" Babam sinirlenerek ayağa kalkmıştı. Sinan Hoca da onunla beraber ayağa kalktığında bende ayaktaydım.

"Beni yanlış anlıyorsunuz ama? Bi dinleyin beni. Sizin gibi kayıt yaptırmaya gelen çok kız oldu. Tabi kayıt yaptırmaya babaları ile beraber geldikleri için, o kadar erkeğin arasında kızlarını yalnız bırakmak istemediklerinden kayıttan vazgeçtiler." dedi Sinan Hoca.

Babam o an yüksek bir sesle; "Peki, ben neden kızımı o erkeklerin içine salayım!?" dedi. "Kız öğrenciler de vardır diye düşünerek geldim buraya ama gel gör ki erkekten başka birşey yok!!" diye ekledi. Sinirleri tepesine çıkmıştı. Beni kolumdan tuttu, dışarı doğru çekiştirirken, kolumu sertçe çektim. O an babam durup bana baktı.

"Baba, lütfen... Hayallerime tam ulaştım derken, sen buna engel olma. Lütfen..." dediğimde, gözlerim doldu. Gözümü sıksam gözyaşlarım yanaklarımdan aşağı süzülecekti. Kendimi tutuyordum. Babam birkaç saniye bana baktıktan sonra sıkıntılı bir nefes verdi. Ardından da yerine oturdu. Doldurduğum kağıdı Sinan Hoca'ya doğru uzattığımda, gülüyordu.

Code Name: DIAMOND [Düzenlendi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin