9

32 7 37
                                    

Hadi bakalım, bu bölüm neler olucakmış.
:)

...

Her zaman olduğu gibi yine aynı güne gözlerimi açarak merhaba demiş bulundum. Babamın aşağıdan seslenişi duyduğumda, yataktan kalkmış, banyoya doğru ilerliyordum.

Elimi yüzümü yıkayıp, tekrar odama döndüm. Dün giydiklerimi değiştirmeye üşendiğim için, yeni kıyafetler aldım dolaptan. Giyinmeden önce tekrardan banyoya gittim ve kısa bir duş alarak yeni kıyafetlerimi giydim. Aşağı indim.

"Günaydın kızım." babam kahvaltıya başlamadan önce beni beklemiş.

"Günaydın baba. Beklemeseydin keşke. yeseydin." dedim ve yanına oturdum.

"Olsun, beraber başlayalım istedim." dedi.

Gülümsedim ve tabağıma odaklandım. Güzelce kahvaltımı yapmıştım. Babam sağolsun, her gün beni kuş sütüyle besliyordu. Sofrada sadece 1 kişi eksikti, o da Annem.

Tamam tamam, konuyu saptırmayacağım.

Kahvaltımı bitirdikten sonra babama sofrayı kaldırmasında yardım ettim. Daha sonra da çantamı alıp evden dışarı çıktım.

Gün spor günü ama içimde enerjiden çok dövülecek mişim gibi bir his var.

Spor salonun önüne geldiğimde, 2 tane siyah araç çarptı gözüme. Başımı kapıya doğru çevirdiğim sırada 6-7 tane siyah takım giymiş adam, Sinan Hocayla konuşuyordu. Ne olduğunu merak etmiştim. Yanlarına doğru gittiğim sırada arkamdan bir hışınla geçen kişi beni korkutmuştu. Acelene ne oluyor be!?

Yanımdan koşarak geçen kişiye baktığımda Bora olduğunu anladım. Çünkü ikimizde aynı yöne gidiyorduk.

Bora, koşarak Sinan hoca'nın yanına gitmişti. Yanındaki adamlar pek tekin birine benzemediği için kendini Sinan hoca'nın önüne, kalkan olarak koymuştu.

"Ne istiyorsunuz? Bizi rahat bırakın dedikçe, siz anlamıyor musunuz!?"

Konuşmalarına kulak misafiri oluyordum.

"Bora Bey, lütfen işimize karışmayın. Babanızın kesin talimatı var. 1 ay içerisinde boşaltılması lazım buranın."

"O adam benim babam değil! İkide bir babanız deme! Söyle o karakteri bozuk adama, burayı boşaltma gibi bir planımız yok. Şimdi geldiğiniz gibi siktir olup gidin!"

Bir saniye, Bora'nın babası Sinan Hoca değil miydi? Burası Sinan hocaya ait değil miydi? Bu adamlar neden burayı boşaltmalarını istiyorlar? Bora'nın babası ile sorunu neydi? Off!! Aklım iyice karıştı!

Bu çocuk nasıl bir aileden geliyor? Neden bu adamlar ona Bora Bey diye hitap ediyorlar? Aşırı merak ettim...

"Ama Bora be-"

"DEFOLUN DEDİM! SİKTİRİN GİDİN O ADAMIN YANINA! BOŞALTMADIĞIMIZI SÖYLEYİN!"

İkinci kez bu kadar sinirli olduğunu görüyorum. Eğer bu adamlar geri çekilmezse, Bora hiç iyi şeyler yapıcakmış gibi durmuyordu.

"Afed-"

"Beyler, Polisi aramadan, bir an önce burdan toz olursanız sevinirim." Sinan hoca'nın araya girmesiyle lafım yarım kalmıştı. Lafımı devam ettirmedim.

Code Name: DIAMOND [Düzenlendi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin