Too Much

1 0 0
                                    

Sidra

Why was he being so entitled? I don't understand. I wouldn't be shocked if he were Zaki's brother. They'd actually make great friends if they met. I walk to the Palace with the letter in hand. I wonder what Zaid wrote . I sat outside the Palace and opened it .

𝐃𝐞𝐚𝐫 𝐒𝐢𝐝𝐫𝐚

𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 ,𝐈 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐚𝐛𝐥𝐲 𝐝𝐢𝐞𝐝 . 𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐈 𝐝𝐢𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐨𝐢𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲
𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 . 𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐝𝐢𝐞 𝐒𝐢𝐝𝐫𝐚,𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐠𝐨 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐨𝐥𝐝 𝐰𝐚𝐲𝐬 . 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐭𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐬𝐚𝐝 𝐥𝐨𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐮𝐜𝐡 𝐚 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬𝐨𝐦𝐞 ,𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐬𝐨𝐮𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐦𝐞 (𝐈'𝐦 𝐢𝐫𝐫𝐞𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐚𝐛𝐥𝐞). 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐢𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐞 . 𝐈𝐭'𝐬 𝐨𝐛𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐦𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐥𝐜𝐨𝐡𝐨𝐥 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐢𝐧.
𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐬𝐭 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 .𝐒𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐥𝐮𝐜𝐤 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐚𝐠𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐈 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐙𝐚𝐤𝐢 . 𝐇𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐝𝐞𝐬𝐞𝐫𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 ,𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐜𝐚𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧,𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲'𝐯𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐞𝐦𝐚𝐧 . 𝐈 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐙𝐚𝐤𝐢'𝐬 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐬𝐨 𝐈'𝐥𝐥 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐲 𝐛𝐥𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 .
𝐈'𝐯𝐞 𝐠𝐢𝐯𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐦𝐨𝐭𝐢𝐯𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 . 𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝'𝐯𝐞 𝐠𝐢𝐯𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐚 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐰𝐫𝐞𝐧𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐈'𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐚 𝐩𝐨𝐞𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮. 𝐏𝐥𝐮𝐬 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐚𝐝 𝐩𝐨𝐞𝐦𝐬 ,𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐚 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐏𝐨𝐞𝐭 . 𝐓𝐚𝐤𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐈𝐬𝐡𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐈𝐬𝐡𝐧𝐚𝐲𝐚 ,𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐥𝐝𝐞𝐬𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐚𝐛𝐥𝐲 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐬𝐭 . 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐢𝐠 ,𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫

𝒵𝒶𝒾𝒹 𝒮𝒾𝓇𝒶𝓙

What a letter especially the "I know someone who....." part. I don't know how to feel actually. I still can't believe that he's gone so how am I supposed to process that letter? This is just a roller-coaster of emotions."Doesn't it hurt that he's gone?" said a voice. "It hurts like hell. Like an old wound opened up but " I answered. "Really?" it asked. "Words can't explain the pain that I'm feeling." I said. "Good, this is just the very beginning to all the pain you're feeling. " it answered. I smiled. I've lost so much in life, what would they take away from me that would hurt me? It doesn't matter anymore .
I went back inside. You know what I need right now? Just to be alone. ISOLATION. I just need to think straight about everything. I don't know what I'm doing with my life. I need to just take a break. Everything is going too fast for me honestly.



Tainted : Unneeded love Where stories live. Discover now