pov matthy
Nadat we even zijn bijgekomen na ons avontuurtje, zijn we naar beneden gegaan en zitten we nu een serie te kijken. Rob is helemaal gek van de ziekenhuis series tegenwoordig. Ook nu kijken we er een. 'new amsterdam' heet de serie. Robbie is tussen mijn benen komen zitten en ligt met zijn hoofd op mijn schouder.
"zou ik even wat drinken en eten pakken?" vraagt rob, nadat we nog twee afleveringen hebben gekeken. "ja is goed" antwoord ik hem. Hij zet de tv op pauze en staat dan op. Hij loopt naar de keuken en pakt alles wat hij nodig had. Dan komt hij weer terug met alles en zet het op tafel. Hij komt weer tussen me benen zitten.
In eenkeer schiet hij in de lach. "wat?" vraag ik hem verbaast. "je nek" zegt hij lachend. Ik pak me telefoon en open me camera. Als ik hem op me nek richt, zie ik een zuigzoen zitten die ook niet echt makkelijk te verbergen is. "nou het is in ieder geval wel duidelijk dat ik van jouw ben" zeg ik lachend tegen hem.
"juist daarom, je bent van mij en alleen van mij" antwoord hij met een glimlach. "alleen van jouw" verluister ik in zijn oor. Ik voel hem even rillen. "goed zullen we weer verder kijken?" vraagt hij. Ik lach even. "ja is goed, de andere zullen ook zo wel thuis komen" antwoord ik hem. Hij knikt en zet de serie weer aan.
Robbie zit helemaal in de serie als de deur met een harde klap dicht valt. Hij schrikt op als koen luidruchtig de woonkamer in komt lopen. "hallo, hoe is he-" begint hij, maar stopt dan in eenkeer zijn zin. zijn ogen wijden. "matthyas maarten het lam, is dat nou een zuigzoen ik je nek" roept hij dan. "wie wat waar" zeggen milo en raoul te gelijk als ze ook de woonkamer in komen.
"uh" zeg ik. Robbie heeft ondertussen de tv op pauze gezet. "ja mooi he" neemt robbie het over. "hebben jullie nou gewoon geneukt" zegt milo. Ik knik. "oh my god, details" roept koen en springt op de bank. Roel en milo volgen. "uh nee" zeggen robbie en ik allebei lachen. "nou, pretbedervers" zeurt milo.
"ooit gehoord van privacy?" antwoord ik lachend. "nee, niet voor je beste vrienden" zegt hij. "hallo, wij krijgen ook nooit te horen hoe het is met charlotte" zegt robbie. "nou dat komt omdat we het nog niet hebben gedaan" zegt milo en haalt zijn schouders op. "ja hoor, en wij moeten geloven dat jij nog maagd bent?" antwoord robbie lachend.
"niemand hier is meer maagd" springt koen in. "zelf matt niet meer, voor hij het met jouw deed" gaat raoul er op in. "oh" zegt robbie en draait zich om naar mij. "klopt, maar was wel me eerste keer met een jongen" zeg ik. Robbie glimlacht even en gaat dan weer goed zitten. "was jij dan nog maagd, voor je het met matt deed?" vraagt raoul aan robbie.
"nee" antwoord hij. "pardon en dan mij een beetje boos aan zitten te kijken, meneer van de graaf" zeg ik en geef hem een zachte klap op zijn hoofd. "auw" zegt hij. "karma" antwoord ik hem. Hij zucht even en steekt dan zijn middelvinger naar me op. "nou wat een liefde weer" zegt koen lachend. "ja hoor, matt heeft vandaag voor het eerst gezegd dat hij van me houd" zegt robbie trots.
"naw cute" zeggen ze alle drie. "rob ook hoor" antwoord ik. "ahw nog schattiger" zeggen ze weer alle drie. "oh nee" zegt koen in eenkeer. "wat?" vraagt milo. "ja bro, mijn kamer is naast die van hun, moet ik aan gaan horen hoe hun aan het neuken zijn" zeurt hij. Ik, robbie, milo en raoul schieten in de lach. "hallo, dit is niet grappig" zegt koen.
"jawel" zeg ik lachend. Ook koen schiet nu in de lach. Als we allemaal uitgelachen zijn, vertellen de andere drie over hun dag op school. Ik luister aandachtig, totdat ik in eenkeer en pijn scheur door mijn been voel gaan. "auw, fuck" zeg ik. "gaat het matt?" vraagt koen. "ja hoor, me been doet gewoon pijn" antwoord ik.
"heb je je pijnstilling al gehad lief?" vraagt robbie. "nee" antwoord ik hem. "dan ga ik dat even voor je pakken" zegt hij en hij staat op en loopt naar de keuken. "oh my god, nu moeten we even je gips bij werken" zegt koen en staat op om denk ik een stift te pakken. Robbie komt aanlopen met de pijnstilling en een glaswater.
"kijk eens lieverd" zegt hij en overhandigd me het glas water en de pijnstilling. Terwijl ik het in neem komt koen weer terug met een stift. "oke, wie wil er eerst?" vraagt hij. "oe ik" zegt robbie en pakt de stift uit koens handen. Als ze allemaal wat hebben getekend of geschreven besluiten we nog even film te kijken en gewoon wat eten te bestellen.
"sushi bestellen?" vraagt koen. "ja sure" antwoorden we alle vier. Koen besteld het en dan kiezen we een film uit. Zoals gewoonlijk is het een horrorfilm geworden. Bij het begin is er al meteen een jumpscare. Robbie schrikt en graaft zijn hoofd dieper in mijn trui. "angsthaasje" verluister ik in zijn oor, hij rilt er even door. Ik grijns en richt me dan weer op de film.
Bij een heel spannend stukje gaat de bel. We schrikken allemaal zo erg dat we zelfs moesten gillen. "ik ga wel" zegt raoul als de film op pauze staat. Roel verdwijnt de gang in en komt even later weer terug met het eten. Als iedereen zijn eten heeft zet milo de film weer aan. Koen schrikt zo erg dat hij zijn sushi laat vallen.
"ja godver" zeurt hij en pakt de sushi van de grond. "nou joh, kan je nog wel eten" zegt milo. "ja he he" antwoord koen. "nou nu kleppen dicht, ik probeer een film te kijken" zegt raoul. "ja pap" zegt milo lachend. Als de film af is ruimen de boys de spullen nog op en besluiten we maar naar bed te gaan, aangezien het al redelijk laat is.
Ik kijk robbie met puppyogen aan. "ja, ja, ik til je wel" zegt hij lachend en tilt me naar boven. Als we boven zijn wensen we de andere nog welterusten. Bij onze kamer aangekomen legt hij me neer op bed. Hij kleed zich uit tot zijn boxer en ik doe het zelfde bij mezelf. Hij doet het licht uit en komt dan naast me liggen.
Tandenpoetsen en dat soort dingen hebben we al gedaan. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en hij slaat zijn armen stevig om mij heen. Dan hoor ik de trap. De andere jongens gaan nu nog versieren en de cadeautjes op tafel zetten enzo. "hoorde jij de trap ook?" vraagt robbie. "nee, niks gehoord" lieg ik. "oh oke, dan zou ik het me wel verbeeld hebben" antwoord hij.
"mhm, slaaplekker schat" zeg ik tegen hem. "slaaplekker babe" antwoord hij en geeft me een kusje op mijn haar. Ik ga nog een beetje goed liggen en val dan binnen een no time in slaap.
JE LEEST
haat of liefde?
Fiksi Penggemarmatthy, robbie, milo, koen, en raoul zitten allemaal met elkaar op de zelfde school. Matthy, koen, milo en raoul zijn al vrienden. Robbie hoort meer bij een ander groepje. de jongens mogen robbie wel, maar matthy matthy niet. Robbie en matthy hebben...