5. bölüm

1.5K 61 14
                                    

Heyoooii

Nabersiniz ballarım umarım çok iyisinizdir

Okuldan dolayı pek aktif olamıyorum

Oy ve yorum atmayı unutmayın 💋💋

Yaralarımız geçer miydi yoksa hep bizimle birlikte mi olurdu.

Bedendeki yara elbet geçer bir kaç krem ile peki ya ruhumuz.

Ruhumuzdaki yara geçmez ama elinde sonunda alışacaktınız ama hiç bir zaman orada sizinle olacaktır.

Ben ruhumdan ve bedenimden o yaraları aldım bedenimdekiler geçti az biraz izi kaldı ama ruhumuz yaraları hep bizimle
2 AY SONRA.

"Oğlum senin kadar pislik biri görmedim." Elimle anlımdaki terleri sildim " ya kızım ne yapayım " dedi haktan sinirle bağırış sesi duydum ve oraya döndüm gol yemiştik.

" Hocam ben kabul etmiyorum " dedim hocaya itiraz ederek" kızım gol atı neyi kabul etmiyorsun " ah bay seksi göz benim içimdeki fırtınaları görsen haktana döndüm ve konuştum" hocam ben helal etmiyorum hakkımı ." Bana güldü ve Onur'a döndü . Evet biz dört salak maç yapıyorduk karşıya da karşı sınıf vardı.

"ben Ronaldo ve Messi'nin karışımı bir kadınım hocam ben bu golü kabul etmiyorum. " Dedim hocaya yakınarak bana güldü hocam gülüşünüz için kurşun atar kurşun yerim

Hocamamı yürüyordum

Belki ! Evet

Ama çok tatlı gözleri mavi ve yeşil karışımı bir şeydi ama çok güzeldi.

Zilin sesiyle içeri girdik burnumu çektim biz ne yağmurlu günde maç yapmak ne !
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Matematik en nefret ettiğim ders ya bu dersi seven varmı veya yapabilen yapabilen varsa bordo berelidir. "Deniz bu soruyu çözmek ister misin " gözlerimi büyütün ve hocaya baktım " hocam yiğit çok gelmek istiyor o gelsin." Yiğiti sıradan ittim sıradan yere düşen yiğit bağırmaya başladı " hocam sol löpüm gitti ezildi hocam yardım edin " ona baktım ve gülmeye başladım .
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ders yiğitin sızlanmalarıyla kaynamıştı kantine gitmek için paramı aldım yiğit ve onurla kantine geçtik "deniz!"

canın sesiyle o tarafa döndüm koşarak bana doğru geliyordu o sırada bir tane çocuk can'a çelme taktı ve can yere düştü yedim seni çocuk "lan napıyorsun sen" yiğit bağırdı ve koşmaya başladı bende hemen can'ın yanına koştum.

"can iyi misin merak etme ölmiceksin." Elini burnunda bana tip tip bakan can ile karşılaştım" can sakin olsana. " Dedim bağırarak"ben zaten sakinim ki."

Ayağa kalktım ve çocuğun yanağına Osmanlı tokadını yapıştırdım ve evet kavga başlar çocuk saçımı tutu ve çekti bizi gören onur gelip çocuğun yakasını tutu ve yumruğu tutu bize doğru gelen çocuğun arkadaşlarını gördüm birini ben birini yiğit diğerinde arda aldı çocuğun üstüne adeta atladım ve kafasını ısırmaya başladım

" ağağağağağa kızım manyak mısın bıraksana" diye böğürdü "manyağım lan varmı bir diyeceğin "

yumruğunu kaldırdı ve elmacık kemiğime vurdu şerefsiz iyi vurdu elimi kadırmama izin vermeden saçımı tutu ve beni yere fırlattı çenemin yere değmesi ile müdürün sesi aynı anda duyuldu .

"ne oluyor burada " dedi sinirle bağırarak.

çenemin ağrısıyla yere baktım ve yerdeki kan ile bakıştık " ağağa hocaaam" dedim hoca bana baktı sinirle bakan yüzü yerini endişeye bırakmıştı "kızım iyi misin" dedi yok iyim ben yalan söylüyorum görmüyorsun adam

Abilerim mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin