15. bölüm

481 26 9
                                    

Merhaba arkadaşlar merhaba

Nasılsınız efendim umarım iyisinizdir.

Size bir soru soracağım.

Acaba kitabı 20. Bölümde final mi yapsam.

Yıldızımızı parlatmayı unutmayın.

Uğur Arslan : Karagümrük yanıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uğur Arslan : Karagümrük yanıyor.

Kalben: yara
Can Bonomo: Dem

İyi okumalar ✨ ✨
"Karagümrük yanıyor polis beni arıyor!" Dedim elimde nezarethanenin demir parmaklıklarını tutmuş şarkı söylüyordum.

" Karagümrük yanıyor, herkes benden biliyor." Polisin ters bakışlarını hissediyordum kesin bu deli diye düşünüyordu.

"Ben suçsuzum diyorum, kimse beni duymuyor." Bağırmamla yandaki yiğit kulaklarını kapattı.

"Bunu bir tek sevdiğim bir de Allah biliyor." Burayı genç polise bakarak söylemiştim.

Yandan gelen alkış sesiyle elimi göğüsüme koyup selam verdim.

"Eyvallah, Eyvallah sağolun." Polisin ters bakışlarının hedefiydim, Genç polis ise bana gülüyordu.

" Diline sağlık kardeşim." Yiğit eliyle omuzumu okşadı .

Çıkan curcuna yüzünden komuşular bizden şikayetçi olmuştu.

Haklılardı bizimkiler teşgale havası yaratmışlardı.

Şimdi ise sıkıntıdan patladığım nezarette şarkı söylüyordum.

Azıcık neşelenin be .

Gerçi burada kocasının kafasını pubg oyunundaki gibi tava ile yarmıştı.

Allah'ım sen koru beni amin .

Çok amin.

Tövbe çekip genç polisle göz göze geldik.

Gerçi polis değilmiş kendisi bir öğrenciymiş.

Bu sene bitince o da resmi olarak artık bir polis olacaktı.

Nereden mi biliyorum buraya gelen polis abiyi durdurmuş genç polisin dedikodusunu yapmıştık.

İsmi uygar saruhanmış .

Allah sahibine bağışlasın.
Yani bana.

"Kız cırte sen nasıl düştün buraya." Kocasının kafasını yaran ablaya baktım.

"Valla abla hepsi ailem yüzünden...." ablaya bu zamana kadar ne yaşadıysam anlatım.

En sonunda derin bir nefes aldım rahatladım yahu!

"Valla ne desem bilmiyorum ama bir şey olursa söyle bana tamam mı kız!" Eliyle bir tane omuzuma geçirdi.

Öyle ölmem füze at.

Abilerim mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin