6. Bölüm

1.3K 74 17
                                    

İyi okumalar

Ediz'in bizi haşat etmesinden toplam iki saat geçmişti.şuan odamda oturmuş Onurun ablası ile konuşuyorduk " ya bak Habibe abla çocuğun isminin Denizsu koyacaksınız dimi"  evet evet bunu tartışıyorduk " ya kızım ne Denizsu ya ismi efsun olacak" bizi izleyen onur efendi ise ölüyordü gülmekten.

Onu öldürmek miyim?

Hayır mı?

Peki.

" Ya abla sen söz verdin dedin ki ' deniz doğsun senin adını koyacam, odayı senin istediğin gibi tasarlıyacağız' dedin ." Bana bıkmış gözler ile bakıyordu.

" Deniz sen normal birşey demiyorsun ki Denizsu nedir Allah aşkına ya hadi onu bunu geçtim ben çocuğumun odasını neden Galatasaray temalı düzenliyorum ki " Ne! Böyle güzel bir oda görür mü o çocuk acaba arkadan Habibe ablanın eşi konuşmaya başladı" kızım benim Beşiktaşlı olacak ne Galatasarayı" ona alaycıl bir gülümseme ile baktım"aynen denizsu da öyle diyordu zaten " Onur, ben, Habibe abla Galatasaraylıydık Demir abi koyu Beşiktaşlıydı"Allah Allah hâlâ Denizsu diyor ya hâlâ Galatasaray diyor" ellerini saçlarına atı ve çekti.

" Offf sizle uğraşamam habişim görüşürüz"ve yüzlerine kapatım of açım ama ben kapıyı açtım ve aşağıya indim Arala sormam lazım çenem kırıldı sonuçta her istediğimi yiyemezdim.

" Aral ben açım" kapıyı açtım abi ve kuzen takımı buradaydı " tamam güzelim geliyorum " ayağa kalktı ve Mira'nın saçını karıştırdı " Deniz sulu yemekler yeme " Berke anlamaz gözlerle baktım " çenen delik dökülmesin " ve hunharca gülmeye başladı Berke yüzümü buruşturdum herkes kahkaha atıyordu Ediz'in bile dudağı kıvrılmıştı.

" ha ha ha ne kadar komiksin sen aman dikkat et cem yılmazı koltuğundan etmeyesin"

Kapıyı kapattım ve aşağıya indim Aral da arkamdan geliyordu " bekle " ama ben beklemeden mutfağa gittim.

" Trip mi yiyorum ben" yan yan ona baktım"tövbe hâşâ ben kimim sana trip atayım " tamam biraz atıyor olabilirim ama onlar gülebilirler ama Aral asla " ya seni yerim" yanıma geldi ve yanaklarımı ısırdı " ah ya mavişim ne yapıyorsun" içi gidiyormuşcasına bana bakıyordu " mavişin sana ölsün" beni öptü ve tezgaha geçti " ne yapacaksınız bana Aral şefim"kıkırdadı " tost yapacam ama hiç böyle bir tost yemediniz hanımefendi"

.....

Tostu yedim ve ayağa kalktım Arala ise sürekli beni izleyip Durmuştu " maviş doktor niye bana öyle bakıyorsun" omzunu silkti" içim gidiyormuş gibi bakıyorum dimi" dudaklarını birbirine bastırdım ve başımı salladım " anlımdan öptü beni ve ayağa kalktı" hadi gel içeri geçelim." Elini tuttum ve içeri geçtim "Güzel Denizim benim"yanıma geldi ve ayağıma sarıldı. Evet Miran bana yavşıyordu, olm kendine gel çocuk sen 9.yaşındasın

" Denizim kahverengi gözlerine göm beni"

ona güldüm ve konuştum " bende senin mavi gözünde boğulayım" utanarak gülümsedi

" Ya sen inat etme gel kaçırmayım seni " kucağıma aldım ve koltuğa oturdum " bu gidişle seni alacam zaten sözlerin ruhuma işliyor çocuk."

Yanağına öpücük kondurdum utanıp başını omzuma gömdü.
" Lan bebeye bak ablamı aldı benden " Can' nın sesiyle ona döndüm" en çok seni seviyorum yavrum" elimle ona öpücük yolladım sanki gerçekmiş gibi tutu ve yanağına bastırdı barzo ya .

" ABİ GELİYOR" baran abinin konuşması ile ona döndüm.

" Boku yedin kardeşim hayırlı uğurlu olsun" ne oluyor ben niye olaya Fransız kaldım.

Abilerim mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin