12

3.1K 217 62
                                    

yağmur

rüya dersin ilk beş dakika gelmediğinde tekrar gelmeyeceğini düşünmüştüm, belki de bizimle takılmasını demek yerine önce yalnızca ikimiz takılmalıydık. eren'den hoşlanmıştı sonuçta ve garip bir durum olacaktı. bir yanım artık eren'den hoşlanmadığını söylediğinde gerçekten rahatlmış hissetmişti ama bunun neden olduğunu ben de anlamıyorum, neden bu kadar onu düşünüyorum ki?

"yağmur baksana," dedi eren fısıldayarak omzumu dürterken. "akşam dışarı çıkalım mı ya?"

"kanka okul çıkışında niye konuşmuyoruz?"

"daha heyecanlı böyle."

"tamam akşam parkta otururuz ağlama."

"ya evde ya parkta oturuyoruz başka bir şey yapalım!"

"eren cluba falan mı gidelim ne istiyorsun sen?"

dediğimde başını olumlu anlamda sallamıştı.

"otur oturduğun yerde toplayamam ben seni!"

koluna vurup güldüğümde eren yalvarmaya başladı, bir kere kendi aramızda toplandığımız da denemiştik ve bütün gün erenle uğraşmıştık, tek keyif alan oydu. biz de bir daha erenle içmemek üzerine anlaştık, çok garip bir çocuk gerçektenn

kapı çalındığında zaten bütün sınıfın dikkatı dağılmıştı, yazılmayan kuraldır kapı çalındığında herkes o kapıya bakar ve bir umut dersin kaynayacağını düşünür.

kapı açıldığında içeri rüya girmişti, onun girmesi ile filmlerdeki efektler oluşmuştu sanki etrafta, zihnim bana oyun oynuyor. hocadan özür dileyerek içeri girdi, yerine geçene kadar tamamen ona odaklanmıştım. onun gelmesi ile heyecanlanmıştım, arkama dönüp ona bakmak istiyordum.

"konuya devam ediyoruz bana odaklanın çocuklar!"

odaklanamıyorum hocam.

----

teneffüs zili çaldığında arkamı döndüm, rüya tahtada yazanları defterine geçiriyordu. ona baktığımı fark edince kafasını kaldırıp gülümsedi, canlı gülümsemesi çok daha güzeldi.

"demiştim."

"ne demiştin?"

"gülümsemen gerçekten güzel."

utanarak güldüğünde ben de onunla gülümsüyordum, gülümsemesini seviyorum.

"teşekkür ederim yağmur."

"sonunda geldin."

"geldim."

"kuzenin nasıl ya?" dediğimde gülmüştü.

"iyi ya başka kapılara artık."

"üzülmesin ya dünyada başka erkeklerde var."

eren arkasını dönüp dönmemek arasındaydı, bizimle konuşmaya takılıp rüya'ya sorun olmadığını belli etse mi yoksa hiç rahatsızlık vermese diye düşündüğüne eminim. ince çocuk.

super shy, gxg ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin