yağmur
otobüsün gelmesi sanki saatler sürmemiş gibi yolda saatler sürüyordu, bir yere heyecanla gideceğim zaman on dakika bir saat gibi geçiyordu sanki. çamaşır makinesinin zaman algısı ile aynı çalışmaya başlıyorum heyecanlanınca.
sonunda evlerine vardığımda kapı zilini çaldım, rüya'nın hemen koşarak gelmesi ile yüzümde gülümseme oluştu. onu gördüğüm her seferde daha çok heyecanlanıyordum sanki.
"hoş geldin aşkım." dedi beni içeri çekip sarılırken. arkadaşlar rüya bana mızmız demedi?? durun nazar değmesin.
içeri girdiğimiz de ona sarılmaya devam ettim, yanağına kısa bir öpücük bıraktıktan sonra beraber salona geçtik. salonda tam bir oyun akşamı kurulmuştu, içecekler ve atıştırmalıkların yanına aldığım cipsleri bıraktım.
"hoş geldin yağmur." dedi tarık abi gülümseyerek, en iyi abidir kendisi.
"hoş buldum tarık abi."
"bu ablamız da tarık abimin sevgilisi," dedi rüya sarışın gülümseyerek bakan zaten tarık abinin sevgilisi olduğunu anladığım kişiyi işaret ederken. "güneş ablam, artık evlenseler de bir göbek atsak."
"rüya yavaş ablacım," dedi güneş abla, ardından tarık abiye gülümseyerek döndü. "belki bir gün kim bilir? Bu arada hoş geldim yağmurcum."
sadece gülümseyerek başımla selamladım aklımda daha eğlenceli bir plan vardı. yüzümde sinsi bir sırıtış ile talha'nın yanına oturup saçlarını karıştırarak bozdum.
"ne yapıyorsun velet?"
"yağmur abla ya!"
"soru sordum ablacım cevap versene."
"saçımı bozdun."
"sus ablaya cevap verilmez."
"rüya abla şu kız arkadaşını başımdan alır mısın artık?"
ikimizde kurduğu cümleye şaşkınlıkla baktık.
"kız arkadaş derken kız olan arkadaş mı demek istedin yoksa kız arkadaş mı?"
"sevgiliniz ya o yüzden dedim."
"sen nereden öğrendin?" dedi rüya şaşkın şaşkın, şaşkınken çok tatlı duruyor ama durun ben de şaşkınım.
"tarık abi, güneş ablaya derken duydum."
"abi!"
"yağmur kim diye sorunca bir tık ağzımdan kaçtı."
"güzellerim sorun yok," dedi güneş abla gülümseyerek. "ben sizi destekliyorum, kliniğime bir sürü insan geldi ve ben çok şey öğrendim, insanlar beni geliştirdi gerçekten. sizin çok masum olduğunuzu görebiliyorum."
"teşekkür ederiz çok tatlısın ablam ama siz klinik mi dediniz?" diye araya girdiğimde güneş abla gülmüştü. "ben de psikolog olmak istiyorum!"
"yeni bir meslektaşım olacak, meslek hakkında her şeyi benimle konuşabilirsin yağmur."
günde yüz kez soru sorduğumda umarım beni engellemez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
super shy, gxg ✔️
ChickLitaşk her yaşta güzeldir ama her yaşta kolay mıdır? [22.09.2023-09.12.2023] [13.10.2023 - #2 girlxgirl] [16.10.2023 - #1 lezbiyen]