rüya
bugün çok gergin başlamıştı, yağmur ve eren konuşmadığından insanlar beni suçlayacaktı, şeyma herkese dedikodu verecekti bundan eminim. arkadaşlığımız bitse bile durmadan bana zarar vermeye çalışmaya devam ediyordu. ondan gerçekten nefret ediyordum, eskiden nefret edemezdim ama kendime olan değerimi yağmur sayesinde fark etmiştim.
sınıfa girdiğimde yağmur benim sıramda oturmuş kitap okuyordu, gerçi kitaba değil tavana bakıyordu ama kitap önünde açıktı. eren de gelmişti, o ise kendi sırasında uzanmış telefonuna bakıyordu. yağmur beni gördüğünde kitabı kapatarak yüzüne o gülümsemesini yerleştirdi, onun gülümsemesi ile ben de gülümsedim.
"günaydın," dedim yanına otururken. "ne okuyorsun?"
"günaydın," dedi gülümseyerek kolunu boynuma dolayarak aniden sarıldı, kalbim hızlanmaya başlamıştı. "neden geç kaldın ya?"
"abim bir türlü uyanamadı."
"babanlar dönmedi mi?"
"çarşamba dönecekler, Talhayla durumu konuşmam lazım. çok gerginim ne tepki verir bilmiyorum."
yağmur elimi tutarak gülümseyerek konuştu.
"onun içinde zor olacaktır ama ne hissettiğini biliyorsun, birbirinize destek olacaksınız."
"telefonunu açık tut kötü sonuçlanırsa sana ihtiyacım olacak."
"telefonum senin için hep açık zaten rüya."
"bir anda sorun çıkarıp duruyorum değil mi?" dedim gülerek, bazen hep benimle uğraşmak zorunda kalmış gibi hissediyorum. Bir hasta oluyorum bir kayıp annem geliyor, arkadaşlarım bana ihanet ediyor, sevgilimle arkadaşının arası benim yüzümden bozuluyor.
"seninle ilgili hiçbir şey benim için sorun değil rüya."
yağmur'un kurduğu cümle ile gözlerim dolmuştu, hayatım boyunca hep insanlara yük olduğumu düşünürken yağmur bana başka yaklaşıyordu.
hocanın içeri girmesi ile ikimizde tahtaya döndük, biraz daha bakışsaydık onu öpecektim.
---
beden dersinde hava güzel olduğundan çoğu kişi dışarı çıktı, bir çoğu da ders çalışmak için kütüphaneye gitti. geriye bir kaç kişi, yağmur ve ben kaldık. yağmur duvara yaslanmış benim anlattığım şeyleri dinliyordu, bakışları o kadar güzeldi ki. aniden sınıftaki meraklıların sorduğu soruyla bütün dikkati dağılmıştı.
"erenle konuşmuyor musunuz artık?" dedi orhan.
"ne yapacaksın cevabını?"
"merak ettim sadece."
orhan söylenerek sınıftan çıktığında arkadaşları da onunla çıktı, yağmur bütün enerjisi kaçmış şekilde somurturken görünce ben de üzülmüştüm. onlar gittiğinde geriye sadece gizemle biz kalmıştık.
"küstünüz mü?" dedi gizem. "daha önce sizi hiç böyle görmemiştim."
"hayat beklenmedik olaylarla dolu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
super shy, gxg ✔️
ChickLitaşk her yaşta güzeldir ama her yaşta kolay mıdır? [22.09.2023-09.12.2023] [13.10.2023 - #2 girlxgirl] [16.10.2023 - #1 lezbiyen]