43

1.3K 92 32
                                    

Yağmur

"ya bu ne iğrenç bir adam böyle?" dedim izlediğimiz diziye söylenirken, akşam evde yalnız kötü hissettiğimden erenlere geçmiştim. teyzemin açtığı Türk dizisini izlerken fenalık geçiriyordum artık.

"kız dur bak daha neler oldu bu kaç haftanın bölümü."

"ya teyze bu adam deccalin öz evladı mı daha başka ne yapabilir?"

"dur dur izle bak."

eren gülümseyerek telefonla birisiyle mesajlaşıyordu, durmadan sırttığına göre ya gizemdi ya da elizabeth olsen.

yastığı eren'e fırlattığımda eren kaşlarını çatarak bana döndü. ona kaş göz yaptığımda 'sus' der gibi baktı.

"teyze eren aşık olmuş."

"ne?"

"anne dinleme şunu ya."

"eren kime aşıksın oğlum?"

"gizem'e."

"barıştınız mı?"

"hayır ama aşığım."

"kızın düzgünce gönlünü al ayılık yaptın."

"sağ ol annem ya beni çok seviyorsun."

"annen haklı," dedim teyzemin doğradığı elmayı ağzıma atarken. "o da seni seviyor belli zaten."

"sence seviyor mu ya?"

"yok eren sevmediğinden seninle konuşuyor şu an."

kapı zili çaldığında ikimizde eren'e dönmüştük, eve geldiğimde eren'in ablası gibi hissediyordum. Bana gerçekten kızları gibi davranıyorlardı.

"yağmur!" diye bağırdı eren. "bana değilmiş sanaymış."

"mektup mu bu eren nasıl sana değil bana?"

söylene söylene kapıya gittiğimde karşımda bana gülümseyerek bakan rüya'yı gördüğümde içim huzurla dolmuştu, onu görmem her şeyin iyi gitmesine sebep oluyordu.

"ben sizi yalnız bırakayım," dedi eren. "bu arada iyi misin rüya?"

"iyi olacağım."

"ben sizi gerçekten yalnız bırakayım."

eren gittiğinde kapıya çıkarak rüya'ya sarıldım, rüya da bana kollarını sararak sarılırken kalbim hızlanmıştı. onunla çok huzurlu hissediyordum.

"bu saatte nasıl geldin?"

"abim dönerken beni bıraktı, yalnız kalmanı istemedim."

"sen iyi misin?"

"size geçelim mi?"

başımı onaylar şekilde sallayıp erenlerin kapısını çektim, cebimdeki anahtar ile kapıyı açtığımda rüya içeri geçti.

super shy, gxg ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin