45

1.2K 83 8
                                    

güney

Erenle spor salonunun içine girdiğimiz de diğer grup arkadaşlarımız çoktan gelmişti bile, futbol maçı bizim okulun spor salonunda olacağından maç öncesi erken gelip çalışmaya başlayacaktık. Maç öncesi stratejilerimizi belirlememiz gerekiyordu, bu maç yılın en önemli maçlarından biriydi. bahar dönemi şehirler arası olan yarışmaya katılmak için son şanstı, bu okuldaki son maçlarımız olacağından bunlara önem veriyordum.

Kulübün diğer üyeleri Eren'in yanına gelip halini sorarken gözüm Doruk'u aramıştı en sonunda onu yedek bölgesinde oturmuş beni izlerken buldum, sokak kedisi gibi bir köşede büzülmüş duruyordu sanki.

Yanına gidip gülümsediğimde bana gülümsedi, bekleyin ben onu bu hale getireni rahat bırakmam.

"acıyor mu ya?"

"yok ya ne acıtacak o salak canımı, ama bir kere öpsen geçer galiba."

"gözünü mü öpeyim?" dediğimde gülmüştü.

"tercih ettiğim yer pek orası değil."

"maçta oynamayacak mısın cidden?"

"sorun değil, zaten olay çıkardım. koç lider olarak davranışlarıma dikkat etmemi söyledi, zaten son senem gideceğiz."

"o koç önce bir beni dinlesin."

"güney gerek yok ya."

"doruk bunu benim için yaptın ve ben bu durumu düzeltmezsem kafayı yerim biliyorsun."

doruk gözlerimin içine öyle güzel bakıyordu ki onu öpmek istedim.

"ben koçla konuşayım."

"o manitan gelmiş doruk," dedi hasan gülerek. "ayrı kalamıyorsunuz galiba."

"kıskandın mı hasan?" dedim kaşlarımı alayla kaldırırken.

"iğrençsin güney."

"dayak yemeğe doymuyorsun yemin ederim hayatımda senin gibiler kadar gerizekalı insanlar görmedim, aynen sizden farklıyım diye benimle uğraşma hakkına sahipsin, aynen gerizekalı."

"sen ne diyorsun bana ya?"

"hasan kavga çıkarma," dedi doruk serçe. "diğer kaşını da patlatmayayım."

"sizinle uğraşmayacağım."

"ben seninle uğraşacağım ama hasan," dedim gülerek. "doruk bu maç için uğraştı, futbol benim umrumda değil ama o değer veriyor bunu elinden almana izin vermem."

"koç çoktan kararını verdi."

o daha benim konuşmalarıma maruz kalmadı. mağduru henüz oynamadım bile? bu maçta doruk oynayacak, benim için gol atacak yoksa futbol oynayan manita ne işe yarar?

"koç konuşabilir miyiz?" dedim salona giriş yapan koçun yanına giderken, başını onaylar şekilde salladığında durdu.

"doruk ve hasan kavga etmiş biliyorum ve kavgayı başlatan hasan olduğu halde doruk yedeklere alınmış, hocam biliyorsunuz doruk en iyi oyunculardan biri ve oyunu çok iyi yönetiyor, maçta olması ekip adına da iyi olacaktır herkes onunla çalışmaya çok alışkın çünkü."

super shy, gxg ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin