19

2.8K 186 84
                                    

rüya

okul çıkış güneylere gitmek için otobüs bekliyorduk. ablası dışarı çıkacaktı, anne ve babası da işte olduğundan ev bize kalmıştı. okul içinde telefonumu pek elime alamadığımdan babama şu an haber verecektim, izin vereceğini biliyorum çünkü o yazdan sonra bir arkadaş grubum olduğuna çok mutlu olmuşlardı. onlara dün gece yağmur ve diğerlerinden bahsetmiştim, yağmurdan hoşlandığımı henüz söylememiştin ana süper bir arkadaş olduğunu anlatıp durmuştum. tekrar aynılarının yaşanmasına onlar da korkuyordu ama bu sefer olacak gibi hissediyorum. bu sefer sevileceğim.

otobüsün gelmesine on dakika kadar vardı, eren ve yağmur şakalaşırken ezgi sevgilisine nereye gideceğini anlatıyordu. babamı bir kaç aramama rağmen açmamıştı ben de abimi aramaya karar verdim. internet üzerinde bir işte çalıştığı için evdeydi, tam bir ev insanı olduğundan onun için harika bir işti bu.

"selam güzelim, ne oldu?"

"bir sorun mu olması lazım canım abim benim?"

"ne isteyeceksin?" dedi abim gülerek.

"arkadaşıma gidebilir miyim? bak hemen hayır deme biliyorum onları tanımıyorsun ama gerçekten harika insanlar ve abi yanlarında gerçekten mutluyum lütfen izin versen."

"bebeğim arkadaşların olduğu için gerçekten mutluyum ama işte biliyorsun."

"biliyorum ama bu kez farklı olacak."

"tamam ama dönerken ben seni alırım, talhayı da alırım dondurma yer öyle eve döneriz."

"seni çok seviyorum!"

"eve gidince bana konumu at ve bir şey olursa hemen ara tamam mı?"

"tamam abicim, bu arada babama ulaşamadım sen benim yerime haber verirsin. akşam görüşürüz!"

gülümseyerek telefonu kapattım. anne konusunda gerçekten çok şanssız olsam da aile konusunda değildim, onlar benim şansımdı ve bunu biliyorum. abim üniversiteyi şehir dışında okuduğu dönem aslında tamamen kopmuştuk. babam çok çalışıyordu ve eve döndüğünde hep uyuyordu. onunla bazen haftalarca konuşamıyorduk bile. onun suçu değildi onu suçlamıyordum sadece çok özlüyordum. talha'nın ortaokul zamanıydı, çevresinde gördüğü her şeye özeniyordu pek maddi imkanımız olmadığından hep bizi suçluyordu. ona yaklaşmaya çalıştığımızda itiyordu. o dönem tanışmıştım işte şeymalarla bu yüzden belki de çok yıkmıştı beni. ailemin dağıldığı dönem toplamışlardı beni, onları da ailem gibi görmüştüm. şimde de tekrar parçalanmışken yağmurlar buldu beni. bir darbeyi daha kaldıramayacağımı biliyorum.

şeyma olayında tamamen parçalanmıştım, hastalıklı bir süreçti. kendimi salmıştım resmen. gerçekten ağır bir depresyon geçirmiştim, abim o dönem iş arıyordu. aileyi tekrar toplayanın benim depresyonum olması çok garipti aslında. babam ek işinden ayrılmıştı benimle vakit geçiriyordu, abim bu dönemi atlatmam için çok uğraşmıştı. talha bu dönem bana ve bütün aileye karşı daha anlayışlı olmuştu, bize ne kadar değer verdiğini fark etmişti. o zamandan beri tekrar kenetlenmiştik birbirmize. tekrar okul başladığında onlar sayesinde yazın başlangıcındaki gibi kötü değildim ama okula gidecek enerjim de yoktu, hala uyuyamıyordum ve yemek yiyemiyordum. onların sevgisi bana canlılık katıyordu sadece. okula gidip onlarla karşılaşma düşüncesi bile ataklarımı tetikliyordu daha sonra yağmurla sadece konuşmak uğruna uydurduğum yalan beni ona, onu bana bağlamıştı. tekrar okula gidecek enerjimi topladığımdan beri çok daha iyiyim.

super shy, gxg ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin