49

1.3K 77 27
                                    

rüya

mezuniyet günü geldiğinde makyajımı yapmak için güneş abla yardıma gelmişti. güneş abla kalıcı bir işe girdikten kısa bir süre sonra abimle nişanlanmışlardı, ikiside birbirlerine gerçekten çok aşıklardı.

güneş abla gerçekten evimize güneş gibi doğmuştu. benimle ve talhayla gerçekten ilgileniyordu, dertlerimizi hep dinliyor bize yardımcı oluyordu. bazen yağmurla tartıştığımızda abim yerine ona gidiyordum. yağmurla tartışmalarımız asla uzun sürmüyordu ya o dayanamıyor ya da ben dayanamıyordum. onunla küs uyumak çok canımı yakıyordu, onunla konuşarak uyumayı tercih ederdim.

"ne kendi kendine gülüyorsun?" dedi güneş abla saçımı maşaya sararken. elbisemin omzu açıktı, artık yaz mevsimi de kendini hissettirdiğine yazın renklerine taşıyan bir elbise tercih etmiştim. açık tonlarda elbise giymeyi daha çok seviyordum kendimi peri gibi hissettiriyordu.

"düşünüyordum."

"günün en güzeli olacağını mı?"

gülümseyerek güneş ablaya döndüğümde göz kırptı, makyajımı önceden yaptığında saçımı bitirmesi ile tamamen hazırdım. aynaya baktığımda gördüğüm görüntü iyi hissettirmişti, gerçekten bir peri gibi hissediyordum. mezuniyetimiz için açık alan tercih etmiştik, yazın getirdiği güzelliğin tadını çıkarmalıydık.

"hadi geç kalıcaz!" diye içeriden bize bağırdı abim.

"gerçekten güzel olmuş muyum?" dedim son kez aynada kendime bakarken.

"çok güzel oldun kuzum."

güneş ablaya gülümseyip içeri geçtiğimiz de talha ıslık çalmıştı, babam ve abim ise sadece bana bakıyorlardı.

"vay canına!" dedi abim heyecanla. "çok güzel olmuşsun seni böyle götüremem kusura bakma."

"abi ya!"

"tarık." dedi güneş abla kaşlarını kaldırarak.

"tamam şakaydı!" dedi abim pes ettiğini gösterir şekilde kollarını kaldırırken.

"çok güzel olmuşsun prensesim," dedi babam gülümseyerek, gözleri dolmuştu. "daha dün okula başladığın günü hatırlıyorum bütün gün ağlayıp bizi istemiştin, şimdi ise o okulu bitirdin. her şeye rağmen güçlü kalıp üstesinden geldin, seninle gurur duyuyorum kızım."

benimde gözlerim dolduğunda makyajımın bozulmaması için göz yaşlarımı tutmaya çalışarak babama sarıldım, onun gibi bir babaya sahip olduğumdan şanslıydım hep. kendi hayatını hep arka plana attı, onun hayatı bizdik. artık büyüyorduk ve onunda hayatına odaklanmasını isterdim.

"sen kimsin ve ablama ne yaptın?" dedi talha elini silah şeklinde tutarak bana doğrulturken.

"ablanı yedim."

"afiyet olsun."

gülümseyerek talha yanıma gelip bana sarıldı, pek sarılmadığından aniden sarılmasına şaşırmıştım. ben de gülümseyerek ona sarıldım, ben her gün mezun mu olsam ya?

arabaya gittiğimizde abim yol boyu aşure olan şarkı listesinden şarkılar açıp durdu, babam kafasını şiştiğini söyleyerek en sonunda kapattırdı. bir anda the weekend dinleyip bittiği an serdar ortaç'ın çalması psikolojimi bozmuştu.

super shy, gxg ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin