1.6

652 17 0
                                    

Sleaaam sleaam sleaam

Bulut'a sövmeyin derim, büyük got olabilirsiniz🥰

İyi okumalar💗

"Sana diyorum ki! Bulut'un sakladığı şeyler var."

Tıkandım, tek kelimeyle tıkandım. Ne yapmalıyım? Adem'i dinleyip Bulut ile aramı bozacak bir şey söylemesini mi beklemeliydim, yoksa Bulut'u çağırıp neler oldugunu mu sormalıydım.

Belki her şeyin en doğrusunu adem anlatacaktı, ya da her şeyin yanlışını. Kafamda düşünceleri tartlarken Adem'den tekrar ses gelmesiyle düşüncelerimi tekrar bi kenara bıraktım, "kandırılmanı istemiyorum. Kendine bu kadarını bile çok mu görüyorsun Güneş?" Dedi. Kafamı iki yana sallayıp, " Bulut'dan dinlemek istiyorum." Dedim. Tam kapımı kapatacağım sırada bedenini kapının arasına sıkıştırıp içeriye girdi.

Bağıracağım sırada elini ağzımın üstüne kapattı ve ayağıyla kapıyı kapatıp beni duvara doğru itti.
"Bağırma bir dur!" Diye kükredi resmen, "bak ben senin beladan kurtulmanı sağlamaya çalışıyorum! Bulut yediği boku temizleyemez, temizleyemeyeceği içinde sana gerçekleri anlatmaz." Dedi.

Elini ağzımdan çektiğinde nefes alarak konuşmaya başladım, "Bulut ne yaptı?" Diyebildim sadece. Adem, "babanla bulut, önceden tanışıyorlardı." Dedi. Şaşkınlık ile gözlerim kocaman açıldığında "ne nerden?" Diyebildim.

Merak ediyordum, eğer bu kadar büyük bir şey ise Bulut hayatta gerçeği söylemezdi. "Geç içeri!" Diyerek salonu işaret ettim. Hızlıca koltuklardan birine kendini atıp konuşmaya başladı, "Baban uyuşturucu ticareti yapıyordu Güneş." Sert bir ses ile "NE!" Diye bağırdım. İnanamıyordum, inanamıyordum.

"Bulut sana hiç mesleğini söyledi mi?" Diye sordu, kafamı yukarı aşağı sallayarak, " evet bayi yöneticisiyim bilgisayardan hallediyorum işlerimi dedi bana." Dedim. Kafasını iki yana sallayıp "hayır, Bulut babanın yanında ise girmişti." Nasıl oluyordu bu? Şirkete gittiğimde illa görürdüm.

"Sonra baban seni eve döndürmek için onunla senin sevgili olmasını ve seni eve döndürmek için konuşmasını istedi sonra işte yazma olayları falan oldu. Bulut'da Mahir'e Emir'e Efe'ye ve bana bunları anlatınca aramız da iddiaya girdik. Ha birde baban tam tamına 4 ay sevgili kalmasını istemiş." Dedi.

Biz ilişkinin 3. Ayına girmiştik.. zorunlu muydu her şey? Derin bir nefes alıp "İddia olayını anlat." Dedim.

"Bulut ilişkinin 4. Ayına kadar seninle ilişkiye girerse yani anladın sen iddiayı kazanacaktı, biz yapamazsın dedik, o yaparım dedi."
Söylemesi o kadar kolaydı ki. O kadar kötüydüm ki.

"Peki.. sen niye bunları bana anlatıyorsun! Ne değişti de başında anlatmadın şimdi anlatıyorsun!" Diyebildim. Derin bir nefes alıp "çünkü.. çünkü Bulut iddiayı kazandığını söyledi ve ben bir kadının böyle kandırılmasını istemem. Başta senin akıllı olduğunu babanın tuttuğunu anlarsın sanmıştım, ama baban vefat edince Bulut'un yapabileceği bir şey kalmadı. Bizim girdiğimiz iddia yüzünden seninle oynamaya devam etti." Dedi.

Değilmişim, hiçbir şey değilmişim. İnanamıyordum, "ama biz mutluyduk! Seviyorum dedi.. annesine anne dedim.. inanamıyorum." Dedim. Kafasını iki yana sallayıp " Baban Bulut'un böyle bir şey yaptığını görseydi onu öldürürdü." Dedi.

"Kanıtın var mı?" Diye sordum sakin bir ses ile kafasını sallayıp telefonunu cebinden çıkarttı. Bu sabah atılmış olan bir mesaj vardı. 'iddiayı kazandım, ama başka bir şey daha oldu.' Yazıyordu. "Başka bir şey dediği  ne?" Diye sordum.

konuşmalar kısmına girdi, 'aşık oldum' yazıyordu. Ne hissedeceğimi bilmiyordum, ne zaman anlatmayı düşünüyordu? Bu iyi bir şey miydi?

Başından beri beni sevmiyor muydu ve hisleri yeni yeni mi başlamıştı. Şimdi ne yapacaktım? Bulut'a hiçbir şeyi anlatmayıp poliyanacılık mı oynayacaktım? Bence en mantıklısı Bulut'a olanları anlatıp onun açıklamasını beklemekti.

Batının güneşi | yarı texting +18 (DÜZENLENİYOR!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin