Selam canlar.
Biliyorsunuz ki model yok. Bu dünyada yakışıklı erkek bulmak bir eziyet bence.
Bu sebepten dolayı Bulut'u biraz geç göreceksiniz öpüldünüz.Media; Güneş Aklı, eve davet ettiği kişi için giyindiği kıyafet ve story attığı fotoğraf 🙈
Bir medyaya 3 pov nasıl soktum bilmiyorum.
İyi okumalar💗
Kalbimde ki his neyin nesiydi? Sevmediğim birini kıskanıyor olamazdım değil mi?
Sevmediğine emin misin güneş?
Kes sesini iç ses.Bulut'un karşısına çıkıp "KİM BU KIZ AMINA KOYDUĞUM" diye bağırmak istedim. Ekstra bir duygusal olmamdan kaynaklı ağlama hissiyle gözümden yaşlar akmaya başlamıştı. Manyak olduğumu düşünüyordum.
Ah isimsiz ah, bitirdim seni.Bulut yanı isimsiz hala bir şey yazmamıştı. O kızla dans etsin oralarda pislik. Bu içimde ki kıskançlık neyin nesiydi böyle! Kendine gel Güneş.. diye geçirirken fotoğrafı ss aldım. Gün gelicek bu fotoğrafın hesabı sorulacaktı.
Fake hesaptan çıkıp kendi orjinal hesabıma girmiştim. Gelen mesajları okuyordum. Çoğu çok güzel olduğumu söylüyordu.
Random1 ; ne kadar güzelsin, sana bakınca bunlar kadınsa ben neyim
diyorum.Normalde hayranlara cevap vermemiz yasaktı ama kim dinlerdi ki?
↪️ hesabına bir baktım da , kendinin farkında değilmişsin. Gördüm maşallah diye söylenmeye başladım.
Kız gerçekten mükemmeldi, esmer güzeliydi.
Konuşmadan çıkıp Bulut'a sövmeye başladım.
"Gerizekalı! Bu erkeklerin hepsi böyle." Ben onun neyi olarakta karışıyorum? Senden hoşlandığını söyledi şimdi böyle yapması ne kadar tutarlı?"İç ses mantıklı mantıklı konuşup benim sinirimi bozma!" Delirmis gibi iç sesimle konuşuyordum, Bulut bu halimi görse deli bu diyip kaçardı.
Noodle yapıp balkonda ki koltuğuma attım kendimi. Binamız 6.katta olmama rağmen neredeyse tüm şehri görebiliyordum. Alt katımın çaprazında ise Bulut'ların balkonu vardı. Hem o benim, hem ben onun balkonunu görebiliyordum. Yemeğim bitince telefonumu koynuma koyup kendimi esintiye bıraktım.
Ne kadar gözlerim kapalı kaldı bilmiyorum, ne kadar ailem ve Bulut'u düşündüm bilmiyorum. Kendimi bu dünyadan soyutlamak istedim. Kapı çaldığın da kendimi koltuğumun üzerinden zar zor kaldırdım ve kapıya doğru yürümeye başladım.
Peril abla elinde çekirdekle karşımda duruyordu, "Düğün dedikodusuna geldim!!!" Dedi. Gülümseyip "hoşgeldin Peril abla, bende merak ediyordum neler olduğunu." Dedim. Peril abla 30-35 yaşlarındaydı ve evet maalesef çocuk gelindi.
Peril ablayla balkona geçtiğimiz de Peril abla olayları çoktan anlatmaya başlamıştı.Tam 3 saat, 3 saat boyunca Peril ablayı dinlemiştim. Konu arasında Peril ablaya o fotoğrafta ki kızın kim olduğunu sorduğum da kuzeni olduğunu söyledi. İçim rahatlamıştı ama kuzen evliliği diye bir şey var değil mi?
Peril abla, " ee Güneş sende var mı birileri?" Dedi. Ne dicem lan ben şimdi.
"Yok." Diyiverdim bi anda. Peril abla gülüp "kısmetse seni Bulut'a alayım." Dedi. Yediğim çekirdek boğazımda kalınca öksürmeye başladım. Peril abla, "dur kız bu kadar heyecanlanma!" Dedi.Öksürüklerimin sonu arkası kesilmezken masanın üstünde duran suyu aldım ve içtim. "Ay peril abla bi anda söylenir mi öyle?" Dedim. Peril abla gülüp ayağa kalktı "neyse kızım ben gideyim de bulut'a yemek yapayım" dedi. Kafamı sallayıp konuşmaya başladım "isterseniz ben yemek vereyim Bulut'a verirsiniz. Burda beraber oturduk yapamadiniz hiçbir şey." Peril abla düşünüp "bilemedim ki şimdi" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batının güneşi | yarı texting +18 (DÜZENLENİYOR!)
Novela JuvenilBir şans vermenize değer💋 +18 sahneler vardır ona göre. 0536*******; pardon rahatsız ediyorum, Mavi değilim ama. 0536*******; Ay'dan daha güzelsin bunun bu denildi yanlış.