Selam canlar bugün de kudurduk mu? 🧕🏻🙏
Bulut'u kudurtmayacaktım ama vazgectim hadi bakalim.
iyi okumalar💗Kucağında biraz oynamaya başladığım da Bulut başını arkaya atıp konuşmaya başladı, "cinsellik üzerine bir ilişkimiz olmasını istemiyorum ama.." derin bir nefes alarak tekrar konuşmaya başladı "ama beni zorluyorsun" dedi.
"İstiyoruum" diyerek ellerimi beline koyup okşamaya başladım. Başını bana çevirip " iyice arsız bir kız oldun sen" diyerek ellerini belime koydu.
"Balkona mı gitsekkk" diyerek cilveli cilveli konuşmaya başladığım da kaşlarını çatıp " gerçekten arsız biri oldun" diyerek güldü, çok mu güzel gülüyordu bu salak!
"Of yeterr" diyip dudağına yapıştım ama karşılık vermiyordu. Oflayarak geri çekildiğim de "iyi bir daha istersin sen" diyip ayağa kalktım ve odama doğru yürümeye başladım.
Ben bunun acısını iyi alırdım.Hızlıca dolabımdan siyah kırmızı kareli eşofmanımı, üstüme de siyah ince kollu yapışık bir tişört giyindim.
Odadan çıktığım da Bulut elinde telefonla reels izliyordu, hiç mi tahrik olmamıştı bu adam! Diye geçirip göz devirdim ve yanına oturdum."Kırılmadın dimi?" Dedi. Ters ters bakıp sana ne lan puşt demek yerine gülümseyerek "yok canım ne kırılması" dedim. ACISINI ÇIKARTACAĞIMI O DA BİLİYORDU!!!!
belimden tutup beni tekrar kucağına çektiğinde inmek için omuzlarından tutunup inmek için haraketlendiğim de tekrar belimden tutup tekrar oturttu.
"Cinsellik için seninle birlikte olduğumu düşünmeni istemiyorum." Dedi ve başını basımla omzumun girişine koydu.
"Bunu isteyen benim farkında mısın?" Dedim ve gözlerine baktım. Kafasını sallayıp dudaklarıma yaklaştı, bu intikam işini bence erteleyebilirdim.
Dudaklarınız birleştiğinde hızlıca oynatmaya başladı ama bu sefer de ben karşılık vermiyordum. Ellerini kalçalarıma koyduğun da alt dudağımı dudakları arasına alarak ısırmıştı. Bu karşılık ver anlamına geliyordu, VE VERECEKTİM!
hızlıca karşılık verdiğim de kalçalarımda ki ellerini sıktı. Benim ellerim de yavaşça boynuna dolandı, kışkırtıcı bir ses ile "balkona gidelim mi?" Dedi. Cevap vermediğimi görünce hızlıca beni kucaklayıp balkona doğru adımladı, "burayı yeni temizledim." Diyerek koltuğu gösterdi.
"İyi ilerde eve ekmekte getirirsin sen" diyerek güldüm, oda bana bakıp gülümseyince beni indirip küçük yuvarlak masanın üzerinde duran kumandayı aldı ve panjurlar inmeye başladı.
Tekrar bana döndüğün de hızlıca dudaklarını boynuma götürdü. Çok sert bir şekilde emiyordu, canım acımıyordu. Aksine zevk alıyordum.
Hızlıca yapışık olan tişörtümü çıkarttığında beyaz sütyenimle kalmıştım. Elleri yavaşça sütyenimin kopçasına gittiğinde derin bir nefes aldım. Sütyenim yavaşça öne çekildiğinde Bulut eliyle ortasından tutup bir hışımla çekip yere doğru fırlattı. Şuan karşısında yarı cıplaktım, benim elim de yavaşça Bulut'un tişörtünün eteklerine gittiğinde hızlıca üzerinden çıkartıp kenara fırlattım. Gözlerim arsız arsız kaslarında gezindi, "beğendin heralde?" Fısıldar bir biçimde konuşması içimde ki yangını daha da arttırmıştı.
Hızlıca dudağına tekrar yapıştığımda yavaşça omuzlarından tutup koltuğa düşmesini sağladım ve kucağına çıktım. Altımda hissettiğim sertlikle yutkunarak öpüşmeye devam ettim. Yavaşça üstünde oynadığım da ellerim Bulut'un eşofmanın iplerine gitti. Hızlı bir şekilde ipleri açtığım da bulut beni altına alıp eşofmanını çıkardı. Sadece boxer ile kalmıştı ve onu hissediyordum, tam kadınlığımda hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batının güneşi | yarı texting +18 (DÜZENLENİYOR!)
Novela JuvenilBir şans vermenize değer💋 +18 sahneler vardır ona göre. 0536*******; pardon rahatsız ediyorum, Mavi değilim ama. 0536*******; Ay'dan daha güzelsin bunun bu denildi yanlış.