2.SEZON 0.1 +18

396 6 4
                                    

Uzun zaman oldu? Özlemişim.

Sıradan bir bölüm atalim bakaliiim, o kadar cok olmus ki karakterlerin adını unuttum bi an.

Özledim, bulut ve Güneş'i yazmayı. Uzun zaman olmuş paslanmışız, yazamıyorum artık.

Bu Güneş burada 3 aylık hamile..

SONRA Kİ BÖLÜM 2. SEZONA BAŞLIYORUZ!!!!!

İyi okumalar💖

"Sevgilim hadi!" Bulut'un milyon kez seslenmesiyle rujumu da sürerek banyodan dışarı çıktım. "Tamam bulut geldim, yeter ya!" Diyerek içeriye yürüdüm.

Maça gidecektik ve saat 13.00'a geliyordu. Bulut geç bile kaldığımızı iddia ederek beni kapı dışarı çıkarttı. İlişkimizin en iyi tarafı ikimizinde Fenerbahçeli olmasıydı,
Dün Bulut'un doğum günü olmasından dolayı ona bir forma ve maç bileti almıştım.

sonunda arabaya bindiğimiz de birkaç fotoğraf çekilerek kendimi geriye attım. Bulut'a döndüğümde o da telefonundan şarkı açıyordu, "ben açayım mı?" diye tatlı tatlı sorduğumda gülerek kafasını salladı ve telefonu bana uzattı.

Hızlıca Spotify'a girerek " Yasemin mori- Nolur Nolur Nolur" açtım ve şarkıya eşlik etmeye başladım.

Bir adım atsan bana doğru,
görüversen sonra beni.

Bulut beni izlerken o da şarkıya eşlik etmeye başladı.

"Nolur nolur nolur! Kendini bana ver, gözden çıkardım yani kendini bana veeer!"

Gözlerimin içine bakarak şarkının arka kısmından fısıldanan yeri bana bakarak söyledi, "Ne söz söylediğim, bak ben zır deliyim. Ya benimsin ya ölüsün budur tek söylediğim!!"

Nolur nolur nolur kendini bana ver, gözden çıkardım yani, yalnız ölmesem bari!

Delice hareketler yaparak Bulut gülerek beni izliyor aynı zamanda oda eşlik ediyordu. Şarkı sonlara yaklaştığımızda ikimizde fısıldanan yeri söylemeye başladık.

"Ya benimsin ya ölüsün, budur tek söylediğiiiiiim!"

Son dokunuşu da yaparken şarkı kapandı, ikimiz de bu halimize güldüğümüzde aynayı açıp dağılan saçlarımı düzelttim.

O sırada tekrar bir şarkı açılmıştı.

"Simge- öpücem"

İkimizde şarkıya eşlik ederken, şarkı zevkimizin bu kadar benzediğini bilmiyordum! Hatta bulut hiç bu şarkıları dinleyecek birine benzemiyordu. 

" demek ki bir bildiğim var, sen beni takip et!
Senin yolun, yol değil,
Ya Hindistan, ya tilbet!
Neye benziyor istediğin hayat, bi tarif et..
Kapı kapı dolaşan o kedi buraya da gelecek.."

Tartışmasız şarkının en iyi yerinde delirmiştim, Bulut'ta bu halimi görüp hızlıca belimden tuttu ve boynuma öpücük kondurdu.

Kadıköy sokaklarına girdiğimiz de derin bir nefes aldım, seviyordum bu şehri!
Biz biletimizi tribünden aldığımızdan dolayı sıra beklemeden içeri girebilecektik o yüzden 18.00'da başlayan maçtan önce biraz gezmeye karar verdik.

Ellerimizi birbirine kenetleyerek sokakları tek tek gezdik, bazı takipçilerimle fotoğraf çekindik, bazen Bulut ile birbirimizi çektirdik.

Batının güneşi | yarı texting +18 (DÜZENLENİYOR!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin