S O N

688 18 4
                                    

Sleam sleam sleam

Multimedia; Güneş & Bulut.

Final okumaya hoşgeldinizzz
( özel bölümler gelecek,
Mesela; Düğün, Cemre'in düğünü, doğum, Kına ve üçlü aile tablosu, +18 sahneler + olarak ise belki 2. Bebek)

İyi okumalar💗

3 ay sonra sonra.

Herkese merhabalar. Ben Güneş Aklı, ailemle olan savaşımdan yenik çıkmamak için çıktığım bu apartmanda hayatımı buldum.

Gelin bu 3 ayda hayatımda nelerin değiştiğini anlatayım;

1-2 ay önce Bulut ile sözlenmiştik. Emir'in babası Bulut'a, Barış'ın ailesi ise bana destek olmuşlardı.

Barış ise Yaren'le sevgili, evet şaşırtıcı gelebilir ama öyleler.
Ve mükemmel giden bir ilişkileri var.

Bulut'un grubu ise hala saplar, onlarla bu 3 ay içerisinde aramda güçlü bir bağ oluşmuştu.

Her neyse şimdi ise ne mi yapıyorum, Cemre'nin düğün gecesi Bulut'la hareketli bir gece geçirdiğimiz için tuvalette hamilelik testi yapıyordum.

Cemre'nin düğünü 2-3 hafta önceydi ve o geceden sonra mide bulantılarım, baş dönmelerimin ardı arkası kesilmiyordu.
Hızlıca testi yapıp dışarı çıktım, Yaren ve Barış'la beraber testin sonucunun çıkmasını bekliyorduk.Barış ilk söylediğimde ağzıma sıçmıştı ama Yaren sayesinde sakinleşmişti.

Gerginlikten geberiyordum, ya hamileysem ve bulut bebek istemezse diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyordum. Testi Yaren'e be Barış'a doğru tutuyordum, görmek istemiyordum çünkü korkuyordum.

Yaren hızlıca testi eline aldığında ikisinin de gözleri kocaman açılmıştı. İkisi de ayağa kalkıp zıplamaya başladıklarında testi elime alıp baktım, çift çizgi hamileydim!

Teste bakakalmıştım, etraf bulanıklaşmıştı.. yaşlar gözlerimden süzülürken Yaren ve Barış hızlıca yanıma gelip bana sarıldılar.
Barış, "başta kızmıştım ama ben, ben dayı olucam!" Dedi. Hızlıca gülüp kafamı salladım, "evet siz dayı, teyze. Ben, ben, ben anne olacağım!" Dedim.

ben hamileydim,
ben hamileydim,
ben hamileydim.

Anne olacaktım..
Anne,
ben.

Etkisinden çıkamıyordum, gözlerimde ki yaşlar asla dinmek bilmiyordu. Yaren bana sarıldığında "ağlama!! Niye ağlıyorsun?" Demişti ve o da ağlamaya başlamıştı.
Ne güzel yarenle ben ağlarken Barış arkada dans ediyordu, "salak mısınız ayol! Haydi halaya!" Diyerek bizim kollarımızdan çekiştirmeye başladı.

Tam o sırada kapının açılmasıyla hamilelik testini hemen arkama saklayıp kafamı kapıya doğru çevirmiştim Bulut gelmişti. Bulut, "noluyo la- Güneş ağladın mı sen? Yaren noluyo lan siz niye ağladınız!?" Diyerek yanıma geldiğinde gülerek ona sarıldım, "Barış gülmekten ağlattı aşkım." Diyerek açıklama yaptığımda geri çekilip üstümden Barış'ın kafasına vurdu.

"Lan mal mal haraketler yapma" Yaren'le ikimiz de gülerken Bulut bana dönüp elini belime yerleştirdi ve kafasını omzuma koydu.
Barış, "olum bari abisinin yanında yapma be!" Dediğinde Yaren Barış'ı kolundan tutup odadan çıktığında Bulut bakışlarını bana döndürdü.

"Niye ağladığını anlat bakalım şimdi." Dediğinde bence şu an söylemem gerekiyordu, tam buan da.

"Bulut sana bir şey söylemem lazım." Dedim. Kaşları çatıldığında "ayrılmayacaksın değil mi?" Diye sordu. Gülümseyip "saçmalama, ben.. şey yani şimdi şöyle akşam yani geçen akşam yani geçen akşam derken ce"

Diye saçmaladığımda Bulut araya girdi, "Güneş ne oluyor?" Derin bir nefes aldığımda kapının aniden açılması ile bakışlarım oraya döndü Barış bağırarak "Güneş baba oluyo!!!!" Diye bağırdı.

Bulut gülerek, "ne saçmalıyosun oğlum! Senin gibi bir çocuğumuz var zaten" dedi. Anlık bir hayal kırıklığı geçti gözlerimden, Barış'ın da gülümsemesi solmuştu. Hızlıca geri toparlayarak "ama bi tane küçük bebek olsa güzel olmaz mııı?" Diyerek güldü.

Bulut ona göz devirerek "saçmala be" diyip bana döndü, "sen ne söyleyecektin sevgilim?" Dedi. Hızlıca solmuş gülümsememi tekrar yüzüme kondurduğum da "unuttum yaa neyse hadi yemek yiyelim." Diyerek ayağa kalktım ve yüzüne bakmadan mutfağa doğru yürüdüm.

Yaren masayı kurmuş oturmuştu, hızlıca yanına gidip kulağına, "Bulut bebek istemiyor heralde." Dedim. Gözleri kocaman açılmışken Bulut ve Barış masaya oturdu, "olum bu ne lan yüzünüzden düşen bin parça!" Diyerek sitem ettiğinde belki de söyleyince mutlu olacağını düşünerek konuşmaya başladım, "ben söyleyeceğim." Sakin bir şekilde konuştuğumda barış, "hevesimizin içine sıctı ama söyle bence de" dedi.

Bulut çatık kaşlarla "ne diyorsunuz siz?" Dedi. Hızlıca, tek çırpıda "hamileyim." Dedim. Hiçbir tepki vermedi, duyduğundan bile emin değildim. 40-45 saniye göz bebekleri bile haraket etmedi, Barış, "bulut." Diye seslendiğinde ağzından çıkan tek kelime "ne?" Oldu.

Ağlamamak için zor duruyor- , duramıyordum.  Hızlıca göz yaslarım akmaya başladığında basımı alta doğru eğdim. İstemiyor muydu?
"ben, yani ben.. baba,ben.." diye sacmaladığında bakışlarım tekrar ona döndü.
Gözleri anlık olarak kocaman açıldı, bakışları hemen karnıma döndüğünde hızlıca yerinden kalkıp yanıma geldi.

Ve bana sarıldı.

"İnanamıyorum, bunu beklemiyordum.." diyerek açıklama yaptığında elini karnıma koymuştu.

"Bak.. şaka falan değil dimi valla ayrılırım senden!" Dediğinde gülümseyerek kafamı ilki yana salladım. Gözlerimiz buluştuğunda kaşları çatıldı, "niye ağlıyorsun hayatım?" Küçük bir bebek edasıyla konuştuğunda "istemiyosun sandım.." dedim.

"Saçmalama niye istemeyeyim, sen benim sevgilimsin, hayatımsın, 1 hafta sonra da karım olacaksın." Dedi. Bu sefer kaslarımı çatan ben olmuştum, "karım derken?" Dedim.

"Evleniyoruz."

O gün gerçekten mutluluğum tarifi olamazdı, tek o güne özel değil. Bulut ile geçirdiğim o 7 ay içerisinde ki günlerde belki ruhum ölmüştü, ama bulut hepsini geriye toparlamıştı.

Bulut benim hayatımdı, bulut benim sevgilimdi.

Çocuğumun adı kız olursa Aybüke olacaktı. Kardeşimin ismini yaşatacaktım.

Aybüke'm kızım veya adını düşünmediğim erkek oğlum, anneniz sizin mutlu olabilmeniz için yapabileceği her şeyi yapacak. Ben ailem gibi olmayacağım, size gereken ilgiyi, şevkati göstereceğim.

Bulut'um, sevgilim. Bizim aşkımız hiçbir zaman bitmeyecek, sen benim sadece sevgilim değil, kocam, babam, abim, arkadaşım bir çok şeyimsin.

Yaşadığım sürece, seni çok seveceğim.

Sizde kendinize iyi bakın ve sevdiklerinizle böyle olmak için dua etmeyi değil, ona gidip söylemeyi tercih edin.

Umarım herkes sevdiğine kavuşur.

Görüşmek üzere💗

Batının güneşi | yarı texting +18 (DÜZENLENİYOR!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin