1.fejezet

1.5K 83 45
                                    

Ha van valami, amit szívből gyűlölök, az a ruhavásárlás

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ha van valami, amit szívből gyűlölök, az a ruhavásárlás. Főleg, ha nadrágról van szó, hiszen ami jó lenne hosszban, az megakad a fenekemnél, ami jó csípőben, az pedig vagy túl rövid, vagy hosszú.

- Charlotte, én mindjárt hisztizni fogok!- Dugtam ki a fejem a próbafülkéből.

- Ezzel mi a baj?

- Az, hogy nem vagyok két méter magas. Nézd!

Elhúztam a függönyt, így láthatta, hogy egy jó pár centi anyagdarab még a földön van, hiszen nem vagyok elég magas.

- Már csak egy nagy cipő kéne- kuncogott.

- Körülbelül. Feladom, inkább igyunk egy teát.

Visszatettem a nadrágot és a kedvenc kis kávézónk felé vettük az irányt. Kikértük az italainkat és letelepedtünk egy asztalhoz.

- Enzo most is kíséri az öccsét?

- Persze. Igyekszik minden futamon ott lenni, hogy támogassa a fiúkat.

- Ez kedves tőle. Vasárnapra te is mész?

- Ezúttal nem. Néha kell nekik egy kis pasis kikapcsolódás.

- Finom változat arra, hogy csendre vágysz - nevettem.

- Ne buktass le! Inkább mesélj, ki lesz a jövő heti alanyod?

- Ha én azt tudnám, Charlotte!- Sóhajtottam. - Akit szerettem volna, visszamondta és nem találtunk eddig senkit.

- Charleshoz mit szólnál? Megkérhetem Lorenzot, hogy kérdezzen rá.

- Áh, nem akarok kellemetlenséget- legyintettem.

- Ne viccelj már, egy kérdést megér!  Enzo amúgy is mindig morog, hogy soha nem avatjuk be, ki fog menni hozzád a műsorba.

- Rendben, köszönöm. De ne erőltesse!

- Úgy ismered?

- Igen!

Charlotte szólásra nyitotta a száját, hogy megvédje a párját, de végül csak legyintett.

Késő délután váltak el útjaink és indultunk is tovább a dolgunkra, pontosabban én haza.

Épphogy bepakoltam a ma vásárolt ruhákat a mosógépbe, mikor megcsörrent a telefonom.

- Desiree Dumarché telefonja, miben segíthetek?

- Jó napot! Én Charles Leclerc vagyok, a bátyám Lorenzo adta meg ezt a telefonszámot. Mesélte, hogy van egy műsora, amibe vendéget keresnek.

Charlotte egy varázsló...

- Inkább tegeződjünk, ha lehet.

- Megköszönném!- Nevetett.

-Egy különleges formátumú műsorom van, amiben huszonnégy órán át vagyunk összezárva egy lakásnak kialakított stúdióban. Ez egy kötetlen és interaktív interjú tulajdonképpen.

Pajzs mögöttWhere stories live. Discover now