4.fejezet

1.3K 79 42
                                    

Hamar elnyerte a tetszésem Desiree műsora, az elmúlt napokban több részt is végig néztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hamar elnyerte a tetszésem Desiree műsora, az elmúlt napokban több részt is végig néztem.

Emiatt izgatottan indultam el a felvétel helyszínére, csak előtte még megálltam egy virágosnál. Soha nem vitt neki eddig senki ajándékot, pedig szerintem illik.

Egy csokor bazsarózsával a kezembe léptem be a stúdióba, ahol néhány instrukció után ténylegesen megérkeztem a kialakított lakásba.

A nő azonnal kedves mosollyal sétált felém és a kezét nyújtotta.

-Szia, Desiree Dumarché vagyok.

-Szia, Charles Leclerc. Ezt neked hoztam.

Előhúztam a hátam mögül a virágot és átnyújtottam a meglepett lánynak.

-Nahát, ez gyönyörű! Köszönöm szépen.

-Nagyon szívesen.

-Remélni se mertem, hogy tényleg elfogadod a meghívást.

-Egy picit gondolkodtam rajta, de Lorenzo olyan lelkesen beszélt erről az egészről, meggyőzött.

-Jövök neki eggyel- nevetett.

Kivett a hűtőből egy palack bort és töltött egy-egy pohárral, majd felém nyújtotta.

-A pezsgőt meghagyom a versenyeidre- mosolygott.

-Csak locsolhatnám is végre.

-Fogod is, nagyszerű versenyző vagy.

-Legyen így!

Koccintás után belekortyoltunk a poharainkba, utána pedig elmondta, hol öltözhetek át.

Bevonultam a táskámmal a fürdőbe, hogy átvegyem a farmerem. Kizipzározva a hátizsákom egy meglepetés fogadott. Charlotte kicserélte a bekészített felsőmet egy fekete pólóra, amin egy Desireevel közös képe van nyomtatva, amin egymást átölelve mosolyognak a kamerába.

Nem normális a sógornőm...

Jobb híján felvettem a ruhadarabot, és kimentem a lányhoz.

Amint meglátott, elnevette magát. Igazi szívből jövő nevetés tört elő belőle, amivel nekem is mosolyt csalt az arcomra. Egyből nem bántam, hogy belenyúltak a táskámba, inkább hálás lettem.

-Charlotte kicserélte a ruhámat- vontam vállat.

-Ez a nő nem normális- rázta a fejét nevetve.

Pajzs mögöttWhere stories live. Discover now