Sziasztok!
Fú, el se hiszem...
Vége.
Nem tudom szavakba önteni az érzéseimet, gondolataimat.
Ez a történt messze a legkedvesebb számomra, talán az is marad. A múlt indított el ezen az úton, ami végül a hangomhoz vitt. Egy része maga volt az időutazás, olyan sebeket karcolgattam, amik talán soha nem fognak begyógyulni, mégis minden pillanata kedves volt számomra. Egyfajta terápia, tisztelet adás és megemlékezés volt.
Egy olyan kislánynak, aki olyanokat kellett tapasztaljon, amit senkinek nem kéne.
Emellett, egy olyan léleknek, aki több időt érdemelt volna.Merjetek szembenézni a démonokkal, emeljetek hangot, ha bántanak! Mert jogotok van boldognak lenni! Lesz akiknek ez nem fog tetszeni, de azok szóra sem érdemesek.
Kaptam tőröket a hátamba, de cserébe olyanokat is, akik kihúzzák. Kívánom, hogy ti is találjatok ilyen emberekre.
Azt mondják, a család nem választható. Ez igaz, azonban idegenekben is találhatsz testvérekre, olyanokra akik képesek az ország különböző tájairól eljönni, csak mert te padlón vagy. Niki, Szandi és Szabina (hiába nem tudtál akkor ott lenni fizikailag), köszönöm, hogy vagytok! Menetközben még csatlakoztak a kis csapatunkhoz, és nem tudok elég hálás lenni értük. Alig várom, hogy mindenkivel összehozzuk a találkozást! Kicsi, Dorka, Eszti és Judit ebbe tessék belebújni, mert rátok vonatkozik! 💝
Az élet nem habos torta, sőt egy titkos doboz, amiből nem tudhatod mit veszel ki. Nekem egyszer szerencsém volt, és megtaláltam azt az embert, aki az én pajzsom. Aki mellett merek gyerek lenni, és telitorokból rappelni, ő pedig vigyorogva hallgatja, pedig máshol az én hangomért szerintem halál jár...
Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a történetet, és remélem tudtam egy kis mosolyt csalni az arcotokra, és kaptatok elég erőt ahhoz, hogy győzni akarjatok. Mert tudom, hogy sok ilyen ember olvas, aki küzd és tudom, hogy elég erősek!
Kívánom, hogy egyszer a ti életetek is olyan boldog befejezést kapjon, mint Desiree és Charles élete. Van akiket el kell engedni, de higyjetek nekem, sokkal jobbat kaptok cserébe!
Vigyázzatok magatokra!
A többi történetnél találkozunk💝
ESTÁS LEYENDO
Pajzs mögött
Fanfic"Nem látom magam szépnek, kívánatosnak. Egy lelki roncs lettem, aki nem hiszi el, hogy szerethető." - Desiree Dumarché - "Mindössze két dolgot akarok az élettől, szeretni és szeretve lenni. De sajnos úgy tűnik, nekem ez nem adatik meg." - Charles Le...