Alig négy óra múlva csipogni fog az ébresztő, én mégse tudtam aludni. Vétek lett volna elszalasztani, hogy nézzem Desiree-t, ahogy felém fordulva édesen szuszog. Az arca kisimult, amit néhány kósza hajtincs takart el előlem, de egy óvatos mozdulattal elsimítottam az útból. Kicsit megcsikizhette az orrát, mert morcosan összeráncolta egy pillanatra.Mocorogni kezdett, és már azt hittem, hogy felébredt, de csak közelebb araszolt hozzám és a mellkasomhoz bújt. Mosolyogva öleltem át a derekát, amivel kicsit közelebb vontam magamhoz.
Mikor a combunk összeért, akaratlanul is eszembe jutottak a lábán lévő hegek. Ezer és ezer kérdésem lett volna róluk, mindegyiknek tudni akartam az okát, hogy soha többé ne kerüljön olyan helyzetbe. Minden fájdalmát magamra vállalnám a legkisebb kétely, vagy hezitálás nélkül. Ez a lány boldogságot és nevetést érdemel, nem pedig szomorúságot és fájdalmat.
Mióta a lakásomban van, egyetlen percig se éreztem a fojtogató közeget, amit ezek a falak nyújtottak, otthon lett belőle. Az üres, rideg és steril környezet megtelt élettel, meg mernék esküdni, hogy a nap is többet süt be az ablakokon, mint eddig valaha.
Reggelente, mikor kimegyek a fürdőszobába fogat mosni, és megpillantom az ő fogkeféjét, ostoba vigyor jelenik meg az arcomon, ami nem is akar eltűnni róla nagyon sok ideig. Az esti zuhanyzása után az egész lakásban érzem a gyümölcsös tusfürdője illatát, aminek már a függője lettem.
-Charlie, ha nem alszol, használhatatlan leszel.
Meglepetten néztem le a lányra, akinek a szemében megcsillant a holdfény, így még szebb lett.
-Miért vagy még ébren? - simította kezét az arcomra.
-Sok mindenen jár az agyam.
-Például?
-Hogy gyönyörű vagy.
-Hát hogyne - nevetett.
-Olyan nehéz elhinni?
-Inkább lehetetlen.
-Be is bizonyíthatom!
A hátára fordítottam, hogy fölé magasodhassak. Kuncogva karolta át a nyakam, miközben a tarkómon lévő hajammal kezdett játszani, amitől végigszaladt a hátamon a hideg.
-Annyira gyönyörűvé tesz, hogy fogalmad sincs róla, milyen szép vagy - suttogtam.
-Szeretnék hinni neked.
-El fogom érni, hogy annak lásd magad. Minden nap elmondom, mennyit jelentesz nekem, hogy mennyire csókolni való ajkaid vannak. Hogy a szemedbe nézve az előttünk álló életet látom. Hogy a bőröd a legfinomabb selyem, amit valaha érintettem. Hogy az illatod teljesen elveszi a józan eszem.
-Tényleg nagyon éber vagy - mosolygott.
-A combjaid közt vagyok, az a kis álmosság is eltűnt.
-Aludni kéne.
-Igazán?
Amint alattam feküdt, életre keltem odalent, ennek bizonyítékát pedig erősen Desiree ölének toltam. A lány azonnal a vállamba vájta a körmeit és felnyögött.
-Csak, mert nekem jobb ötletem lenne - mosolyogtam rá.
-Hihetetlen, hogy mennyiszer akarod.
-Nem Kicsim, én téged akarlak ennyiszer, nagy különbség.
Lehajoltam hozzá és a nyakát apró puszikkal kezdtem elhalmozni. A kis spagettipántos felsője rengeteg bőrfelületet biztosított számomra, így bőven volt lehetőségem csókokkal behinteni a bőrét. A melléből kilógó részt, amit nem fedett a pólója, enyhén megszívtam, minek hatására felfelé lendítette a csípőjét.
-A tied akarok lenni! - lehelte.
Mosolyogva loptam tőle egy csókot, miközben folyamatos lökésekkel kezdtem megsorozni. Utoljára kamaszkoromban csináltam ilyet, mikor még nem mentünk tovább az aktuális lánnyal, de Desiree-vel, még ez is sokkal intenzívebb volt.
A kezével végigsimított a hasamon, majd a nadrágon keresztül rámarkolt a hosszomra. Életem talán legmélyebb nyögése szakadt fel belőlem, amin az alattam fekvő istennő felbátorodott. Kicsit megtolta a mellkasom, jelezve, hogy forduljak a hátamra.
Megszabadultam a ruhámtól, és engedelmeskedve neki lefeküdtem. A kezeim a fejem alá tettem, így néztem le a lányra, aki lentebb helyezkedve a kezébe vett. Felnézve rám huncut mosoly jelent meg az ajkán.
-Ez így nagyon flegma - mondta a világ legártatlanabb szemével, majd végignyalta a farkam.
-Bassza meg!
A fejem hátravetve adtam meg magam teljesen Desiree-nek, hogy tegyen velem, amit akar.
Először csak a hegyén körözött a nyelvével, majd egyre mélyebbre engedett a szájában. Lenéztem rá, miközben a haját összefogtam a tarkóján, hogy ne legyen útban. Őt a munkában, engem a látványban akadályozott. Enyhén köhögve engedett el, és a kezével folytatta a kényeztetésem. Felnézett a szemembe, amivel azonnal elhozhatta volna a végét a dolognak számomra.
-Elég!
Morcosan tűrte, hogy a hátára fordítsam. A nadrágját levettem róla, amit a felsője is követett. A kezem levezettem a puncijához, és egy elégedett vigyor ült ki az arcomra.
-Tocsogsz. Ennyire felizgatott, hogy leszoptál?
Megmarkoltam a farkam, és meg kellett állapítanom, hogy még soha nem voltam ilyen kemény. Végig húztam a nőiességén, ami miatt egy hisztis nyöszörgés hagyta el a száját.
-Akaratos vagy.
Éhesen kaptam az ajkai után, miközben tövig elmerültem benne. A számba nyögött, amit mosolyogva fogadtam.
Lassú, de annál mélyebb lökéseket küldtem ellene, amivel őt is, és magamat is az őrületbe kergettem. Egy pillanatra se szakítottuk meg a csókot, s keze a lapockámat markolta, a lábaival pedig még közelebb próbált húzni magához.
-Mutasd szépen a feneked! - súgtam a fülébe.
Kihúzódtam belőle, Desiree pedig egy pillanat alatt négykézlábra helyezkedett, a mellkasát pedig a matrachoz nyomta. Összefutott a nyál a számba ettől a látványtól, és nem bírtam ellenállni a kísértésnek, finoman beleharaptam az elém táruló popsiba, majd ismét elmerültem a lányban.
-Elmondani nem tudnom, mennyire imádom ezt a látványt - csaptam rá a fenekére finoman.
Hangosan felnyögött és átnézett a válla felett.
Fokozatosan gyorsítottam, Desiree pedig teljes testében megremegett, mikor elérte a gyönyört. Erősen a csípőjébe kapaszkodtam, mikor engem is elért az orgazmus.
Az oldala mellett megtámaszkodtam, és puszikkal kezdtem elhalmozni a hátát, amit nevetve fogadott.
Szeretlek, Desiree…
YOU ARE READING
Pajzs mögött
Fanfiction"Nem látom magam szépnek, kívánatosnak. Egy lelki roncs lettem, aki nem hiszi el, hogy szerethető." - Desiree Dumarché - "Mindössze két dolgot akarok az élettől, szeretni és szeretve lenni. De sajnos úgy tűnik, nekem ez nem adatik meg." - Charles Le...